با ۱۶۳۰، تلفنی تپسی بگیرید!

اولین چیزی که برای درخواست تاکسی اینترنتی به ذهن‌مان می‌رسد، دسترسی به اینترنت است. ما فکر می‌کنیم که باید به صورت آنلاین درخواست خودرو کنیم. در مورد تپسی گرفتن هم ماجرا همین‌طور به نظر می‌رسد. اما تپسی، اخیرا با سرویس ۱۶۳۰ امکان درخواست خودرو را به صورت آفلاین و بدون استفاده از اینترنت نیز، مهیا کرده است.

تپسی تلفنی (۱۶۳۰) چیست؟

در تپسی تلفنی، تنها با دسترسی به تلفن (همراه یا ثابت)، می‌توانید با تماس با شماره تلفن ۱۶۳۰ و بدون نیاز به پیش‌شماره‌ شهر (مثلا ۰۲۱)، تپسی بگیرید.

سفر شما با همان کیفیت و امنیت بوده و هیچ تفاوتی برای راننده بین سفر آنلاین و تلفنی وجود ندارد. این امکان در تمامی شهرهای تحت پوشش تپسی از ساعت ۶ صبح الی ۱ بامداد فعال است.

نکته: برای درخواست سفر، حتی اگر با تلفن ثابت با ۱۶۳۰ تماس گرفته باشید، لازم است یک شماره تلفن همراه به اپراتور ارائه دهید تا پیام‌های سفر از جانب تپسی به این شماره ارسال شوند.

لازم به ذکر است که هزینه این سرویس، کمی از حالت کلاسیک بیشتر است.

 

چگونه از ۱۶۳۰ استفاده کنیم؟

برای استفاده از سرویس تلفنی تپسی، کافی است با شماره تلفن ۱۶۳۰ تماس بگیرید. شما به یکی از اپراتورهای تپسی تلفنی وصل خواهید شد. او مبدا و مقصد سفر را از شما می‌پرسد و درست مانند اپلیکیشن تپسی، برایتان درخواست سفر می‌دهد.

اگر قبلا نقاط مورد نظر خود را در قسمت مکان‌های منتخب اپلیکیشن وارد کرده باشید، کار راحت‌تر خواهد بود. به این ترتیب مثلا می‌توانید بگویید که از خانه به محل کار می‌روید و نیازی به گفتن آدرس نیست.

همچنین می‌توانید از اپراتور بخواهید که مکان‌های منتخب شما را ثبت کند تا در سفرهای بعدی، راحت‌تر درخواست سفر دهید. این موضوع، در مورد زمانی که فقط از تلفن ثابت استفاده می‌کنید هم صدق می‌کند. در این حالت، مکان‌های منتخب شما ذخیره شده و می‌توانید آن‌‌ها را به عنوان مبدا یا مقصد انتخاب کنید.

اپلیکیشن، درخواست را به نزدیک‌ترین سفیر (راننده) می‌فرستد و سفیر، پس از تایید درخواست، به سمت مبدا شما حرکت می‌کند. در این مرحله شما روی خط تلفنی که از طریق آن با تپسی تماس گرفته‌اید، یک پیامک متنی دریافت می‌کنید مبنی بر این که سفیر پیدا شد. به محض رسیدن سفیر به مبدا، شما یک پیام متنی دیگر دریافت می‌کنید تا از رسیدن سفیر مطلع شوید.

 

۱۶۳۰ برای کدامیک از سرویس‌های تپسی فعال است؟

با تماس با ۱۶۳۰ می‌توانید از تمام سرویس‌های فعال در تپسی مانند کلاسیک، موتوپیک، اتوپیک و… استفاده کنید.

 

ارسال مجدد درخواست به چه صورت است؟

اگر به هر دلیلی، سفیر درخواست شما را لغو کند، از طریق پیام متنی باخبر می‌شوید. در این صورت، یا اگر در آن لحظه خودرویی برای شما پیدا نشود، برای شما پیامی ارسال می‌شود. با ارسال عدد ۱ در پاسخ این پیام، دوباره درخواست خود را، بدون طی مراحل قبلی، تکرار کنید.

تپسی تلفنی، چه زمان‌هایی به کار می‌آید؟

  • زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید.
  • اگر از گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌کنید.
  • وقتی مادر، پدر یا یکی از اطرافیانتان میانه‌ای با فضای آنلاین ندارد و از شما می‌خواهد برایش تپسی بگیرید.
  • چنانچه در وضعیتی هستید که کار با اپلیکیشن امکان‌پذیر نیست.

در تمامی این حالت‌ها، می‌توانید با ۱۶۳۰ تماس گرفته و تپسی تلفنی بگیرید.

41 نظرات
  1. حسین حبیبی می گوید

    سلام
    میشه لطفا توضیح بدید هزینه اپراتور به چه صورت زیاد میشه. من هر روز که چک میکنم متفاوته و هیچ قاعده ای نداره

    1. تیم تپسی می گوید

      دوست عزیز، هزینه سرویس تپسی تلفنی مقداری ثابت و جزئیه و برای شهرهای مختلف متفاوته.

  2. احمدیان می گوید

    هزینش رو چطور باید پرداخت کرد؟

    1. تیم تپسی می گوید

      دوست عزیز
      اگر با با شماره همراه خودتون تماس بگیرید که با اون شماره، حساب تپسی دارای اعتبار داشته باشین از اعتبارتون کسر میشه، در غیراین صورت هزینه به صورت نقدی به سفیر پرداخت میشه.

  3. فرهادی می گوید

    با سلام و احترام، در این روش چند درصد گرونتر از حالت انلاین و استفاده از اپلیکیشن است؟

    1. تیم تپسی می گوید

      الهام عزیز
      هزینه سرویس تپسی تلفنی به مبلغ سفر ارتباطی نداره و مقداری ثابت و جزئیه و برای شهرهای مختلف متفاوته.

    2. نیما منتظری می گوید

      با سلام
      من آنلاین گرفتم هزینه سفر رو نشون داد ۸ تومن
      ولی تلفنی تماس گرفتم گفتن ۱۲ تومن

  4. حرمت می گوید

    سلام ،بسیار خوبه . مخصوصا برای افرادی که اینترنت ندارند

  5. حامدشهباززاده اردبیل می گوید

    گوشی من تپسی بالا میاد همه قسمت هابجز گرفتن سرویس فعال است .پیغام میدهدجهت دریافت درخواست سفر تپسی نیازمند دسترسی فعالیت درپس زمینه است

    1. تیم تپسی می گوید

      حامد عزیز
      لطفا نسخه اپلیکیشن تپسی رو به‌روزرسانی کنید و درصورت برطرف نشدن مشکل، شماره خودتون رو برای ما ارسال کنید تا همکارانمون پیگیری کنن. شماره شما به صورت عمومی نمایش داده نمیشه.

  6. علی اصعر خجندی می گوید

    اگر هزینه اضافی نداشته باشد اقدام بسیارخوبی میباشد.باتشکر

  7. ماه طلعت می گوید

    سلام ممنون🙏

  8. رامین می گوید

    سلام بسیار عالی
    با اینترنت فعلی همچین شماره تلفنی ضروری بود
    واقعا عالی

  9. علوی می گوید

    سلام
    من چندبار آنلاین تبسی گرفتم، خیلی سریع آدرس در اپلیکیشن پیدا میشود و خیلی راضیم.

    ممنون

  10. یاری می گوید

    عالی و کارآمد

  11. امیر می گوید

    سلام کد تخفیف برای من مسافری که برای رفت و امد به مغازه ام از تاکسی اینترانتی استفاده میکنم کد تخفیف خیلی برام مهم است در ضمن بایستی فرقی بین کسیکه بیشتر از تپشی استفاده میکنه و اونیکه خیلی استفاده نمیکنه باشه باتشکر از تپسی

  12. کیومرث لطفی می گوید

    خیلی عالیه همیشه موفق باشید.

  13. صادقی می گوید

    خیلی عالی است موفق باشید وبه تلفنها پاسخ دهید.

  14. بهمن می گوید

    آیا راننده ای که سرویس درخواست تلفنی را می پذیرد ، درآمد بیشتری نسبت به سفر آنلاین دارند، یا فرقی نمیکند؟

    1. تیم تپسی می گوید

      دوست عزیز، سرویس تپسی تلفنی برای در دسترس بودن خدمات تپسی در شرایطی مثل نبود اینترنت یا تلفن همراه هوشمنده، میزان دریافتی سفیر در این سفرها تفاوتی با حالت آنلاین نداره و مسافران محترم، تنها مبلغ ناچیزی بابت کارمزد خدمات تلفنی پرداخت می‌کنند.

  15. ناصر زمانی می گوید

    بنظرم باتوجه به عدم وجود اینترنت تماس با تلفن ۱۶۳۰ مناسب خواهد بود

  16. مهناز می گوید

    سلام،فعلا با این روش درخواست تپسی نکردم ولی بنظرم خوبه که نیازی به اینترنت نداره مخصوصا واسه گروه زیادی که دسترسی واستفاده ازاینترنت براشون مقدورنیست ویا بلدنیستن باهاش کارکنن،امیدوارم که گروه تپسی موفق باشند🙌🌺👌

  17. سهیلا خانبان مهرآبادی می گوید

    سلام عالی اینطوری همه میتونن بدون دردسر استفاده کنند ممنون ومتشکر

  18. حکیمه صادقی می گوید

    بسیار خوشحال شدم طرح خوبیه چون من همیشه از اطرافیان میخوام برام ماشین بگیرنبگیرم اینطوری خودم انجام میدم ممنون

  19. محمد می گوید

    ممنون چون چند بار شده خواستم ۲تا ماشین بگیریم باید صبر میکردیم اولین ماشین اتمام سفر بزنه بعد ماشین دوم رو درخواست بدم

  20. جواد می گوید

    بسیار عالی بود این امکانی که در دستمان قرار دادید واقعا فکر نمیکردم همچین امکانی بیاد

  21. اسیوند می گوید

    سلام خسته نباشید خداوند خیرتان بده کار کسانی را که گوشی ساده داشتند را راحت کردید ???

  22. گلاره می گوید

    کار جالبیه ولى اى کاش هزینه مثل کلاسیک بود

  23. مریم می گوید

    خیلی عالیه. ممنون

  24. مسعود می گوید

    سلام خیلی طول میکشه تابه کارشناس مربوط وصل بشه

  25. رسول می گوید

    سلام بسیار عالیه خصوصا برای وقتی اینترنت نداری توپه توپ…

  26. فاطمه می گوید

    سلام خیلی ایده خوبی هست موفق باشیدباتشکر

  27. امیرعلی طوسی می گوید

    سلام عالیه ولی از اپلکشین یا همان نرم افزار برای گرفتن بامشکل روبرو میشوی بیشتر بعلت ادرس ومکان یابی!!!! ؟؟؟

  28. حامد می گوید

    سلام.آیا هزینه سفر تلفنی برای سفیران متغیر است؟؟؟یعنی این نوع سفر باعث افزایش یا کاهش درآمد سفیر هم میشود؟؟؟

  29. حاج ابراهیم می گوید

    سلام این خوبه کلا تپسی انصاف زیاد داره پیشنهاد میکنم که وقتی سرویس پیدا نشد برای همه مسافران جبران کنید

  30. فاطمه می گوید

    خیلی طرح خوبیه مخصوصا برای مسن ترها ممنون

  31. ناشناس می گوید

    تپ سی سرویس اکثر مواقع خیلی دیر پیدا میشه سفیر لغو میزنه اونم چند بار پشت سر هم و اگه با ۱۶۳۰هزینه بیشتر نشه عالیه

  32. ناشناس می گوید

    سلام هزینه اگر زیاد نشه گزینه خوبیه

  33. علیرضا رئوف می گوید

    جالب بود وقتی نت نیست

  34. حقی می گوید

    خیلی راهکار خوبی است ودرهمه حال کارایی دارد خیلی خوب است که این چنین امکاناتی وجوددارد.ازهمه پرسنل تشکرمیکنم

  35. سیاوش هاشم زاده می گوید

    کاره بسیار جالبیه مخصوصا برای افراد سالمند و بی سواد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.