خبرهای خوب برای اعضای ویژه سفینه تپسی (باشگاه مشتریان)

اگر شما هم یکی از اعضای کهکشانی یا خورشیدی باشگاه مشتریان (سفینه تپسی) هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم.

اول بگذارید سفینه تپسی (باشگاه مشتریان) را به شما معرفی کنیم. این سفینه، باشگاهی برای مشتریان وفادار تپسی است که بر اساس تعداد سفرهایشان، ستاره دریافت کرده و با افزایش سفرها، از سطح زمین به مقصد‌های جذاب‌تری مثل ماه، خورشید و کهکشان می‌رسند.

اعضای کهکشانی افرادی هستند که بیش از ۱۰۰ سفر و اعضای خورشیدی، کسانی که بیش از ۵۰ سفر در فصل قبل را همراه تپسی بوده‌اند.

ما به پاس قدردانی از این همراهی و اعتماد ارزشمند، مزایای ویژه‌ای را برای این عزیزان در نظر گرفته‌ایم.

هنوز تمام نشده.

 ما در تپسی به مناسبت‌های مختلف، همراهان خورشیدی و کهکشانی‌مان را با هدایای مختلف غافلگیر می‌کنیم، پس اگر جزو این گروه هستید، منتظر اتفاقات هیجان‌انگیزی از طرف تپسی باشید.

عضویت در باشگاه مشتریان (سفینه تپسی)

برای عضویت در باشگاه مشتریان کمتر از یک دقیقه زمان کافیست. از منوی اپلیکشن، سفینه تپسی را انتخاب کرده و نام‌ونام‌خانوادگی، تاریخ تولد و جنسیت خود را ثبت کنید.

با اینکار عضو باشگاه شده و تمام امتیازات سفرهای فصل گذشته شما هم برایتان محاسبه خواهد شد.

برای ورود به سفینه تپسی، لینک‌های زیر را در اپلیکیشن تپسی باز کنید.

در نظر داشته باشید، سفینه تپسی، در نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن قابل رویت نیست، بنابراین اگر قادر به پیدا کردن باشگاه نیستید، با به‌روزرسانی اپلیکیشن می‌توانید در باشگاه ثبت‌نام کنید.

پس اگر هنوز عضو باشگاه نشده‌اید، همین حالا ثبت‌نام کنید، شما مسافر ویژه این سفینه‌اید، قدرتان را می‌دانیم.

44 نظرات
  1. فرزاد می گوید

    چرا داره
    جمع امتیازها تبدیل به تیکت میشه
    من همیشه از فست فود شیلا خرید
    میکنم و با گرفتن تیکت از سفینه، تخفیف خوب میگیرم از رستوران…. جالب اینجاست کسایی که معذب هستن که تخفیف بگیرن و… این تیکت ها اصلا تو رستوران دیده نمیشه… یعنی اپراتور رستوران متوجه نمیشه خرید اینترنتی شما با تخفیف بوده یا بی تخفیف… به همینخاط هیچ تفاوتی نه تو کیفیت و نه توچیز دیگه شما نمیبینید

  2. Ariana می گوید

    هزینه های سفر وپیگیریش عالیه ولی بهتره برای کسانی که زیاداستفاده میکنند تخفیفات بیشتری داشته باشه

  3. اسدي می گوید

    تخفیف برای کسانی که زیاد استفاده میکنید بذارید

  4. نسیم موسوی می گوید

    سلام من در واقع گزینه سفینه تپسی رو میزنم جایی برای وارد کردن اطلاعات نیست که بتونم اطلاعاتم رو وارد کنم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  5. محمد عبدی می گوید

    عالی از نظرمن اگه جوایز داشته باشع

  6. سارا بزرگي می گوید

    باتشکر از مدیریت و تیم وورک تپسی. لطفا جهت مشتریان ویژه،، تخفیف ریالی برای هر سفر در نظر بگیرید بهترین هدیه برای مشتری و بزرگترین انگیزه جهت استفاده بیشتر از تپسی و معرفی به اطرافیان کی باشد. با سپاس

  7. الهه فلاحی می گوید

    تخفیف های سرویس خودرو تپسی خیلی کم و به ندرت پیامک می شود
    از بقیه خدمات تپسی رضایت دارم

  8. مجتبی زاهدی می گوید

    سلام خسته نباشید میگم به گروه تپسی،فقط اینکه اگه تخفیف های بیشتری بذارید برای مسافرایی ک استفاده زیادی دارند از تپسی ممنون میشم.از هر نظر عالی هست هم جستجوی آدرس هم راننده ها

  9. مهدی زراشلن می گوید

    تپسی یعنی برترین تپسی یعنی 💯

  10. محمد تقی خسروی می گوید

    خدا قوت …❤

  11. علیرضا ترابی می گوید

    ممنون از قدرشناسی شما.از خدمات شما راضی هستم.من صداقت شما را حس میکنم

  12. حمید می گوید

    ازسرویسهاراضی هستم فقط بعضی اوقات ظاهراتلفن گیرنده که بنده وارد کرده ام برای راننده قابل رویت نیست

  13. حمید نظری می گوید

    خیلی وقتها ماشین نیست

  14. ابوالفضل می گوید

    خسته نباشید.فقط کد تخفیف بیشتری بدیدازطریق برنامه همین.

  15. ابوالقاسم قدمگاهی می گوید

    عالیه واقعا خیلی خوبه

  16. Maryam می گوید

    راننده هاش بهتر و مودب تر و وظیفه شناس ترن

  17. رضا ضیا باقرزاده می گوید

    سلام.ضمن تشکر از خدمات خوب شما یک پیشنهاد داشتم. که اگر بعضی از مشتریان بطور اعتباری مبلغ را پرداخت نمیکنند باز شما لطف کنید به این مشتریان خدمات ویژه بدید . ممنونم از شما

  18. حسن پوراکان می گوید

    بنده به عنوان کاربری که ۵ساله ازتپسی استفاده
    میکنم با توجه به اینکه تاکسیهای اینترنتی یک
    بیزینس جدید محسوب میشود از عملکرد شرکت راضی هستم

  19. رضاطیبی می گوید

    تپسی عالی است.باعث افتخاراست که عضو ویژه تپسی هستم..درودبرشما

  20. مجید بابارحیم می گوید

    سلام کوشی من اپل هست متاسفانه وارد سفینه میشم کلا از برنامه میاد بیرون از اول باید وارد برنامه بشم

  21. وحید ابراهیمی می گوید

    ممنون از اپلیکیشن عالیتون،شما میتونید برای مشتریان ویژه اتون کد تخفیف ارسال کنید که تو سفر هامون ازشون استفاده کنیم .

  22. وحید ابراهیمی می گوید

    سلام وقت بخیر
    ممنون از اپلیکیشن عالیتون،شما میتونید برای مشتریان ویژه اتون کد تخفیف ارسال کنید که تو سفر هامون ازشون استفاده کنیم .

  23. علی نعیمی می گوید

    برنامه خوبیه

  24. مصطفی فروتن می گوید

    ممنونم از سرویس دهی تون عالی

  25. مرتضی می گوید

    عالیه کلا تپسی خوبه و ممنونم بابت تمام تلاشهای مدیران و پرسنل و راننده های محترمتون

  26. ساره پارسایی می گوید

    خیلی خوب و عالی هستید سفر هاتون خیلی باصرفه هست

  27. حمیدرضا هادیان می گوید

    سلام من یکی از رانندگان با امتیاز بالای تپسی بودم ، متاسفانه اکنون اتومبیل ندارم ، بهتره قرعه کشی اتومبیل بزارید

  28. مهتاب باقرزاده می گوید

    من از تپ سی خیلی استفاده میکنم ولی متاسفانه تپ سی تخفیف نمیده

  29. علی می گوید

    از راننده ثبت نامی بخواهید که وضع خود و خورده خود تمیز و مرتب باشد . در غیر این صورت از نزد مسافر نمره منفی میگیرد . ۱۰ نمره منفی منجرب اخراج از شرکت تپسی می شود . اگر راننده مثبت باشد و ۱۰ امتیاز مثبت بگیرد در ماه یا هفته یا روز از طرف شرکت تپسی بنزین رایگان میگیرد .

  30. آرا می گوید

    ممنون بابت اطلاع رسانی و توضیحات شما

  31. مرتضی می گوید

    خوب از تپسی راضی هستم

  32. احمد روح الهی می گوید

    اپ جدید تپسی بهتر شده ولی همچنان بعضی اوقات با وجود دارا بودن نت باگ دارد!

  33. حمیدرضا محمدزاده می گوید

    تشکر از زحمات شما و سفیرهای زحمتکش تان که بار عمده ی این سهولت در حمل و نقل عمومی رو بدوش میکشند.موفق باشین

  34. محبوبه می گوید

    سلام خسته نباشی من نزدیک به دوسال و هر روز دو سرویس از تپسی استفاده میکنم اما تا کنون ختی یک کد تخفیف هم دریافت نکرده ام

  35. جواد عادل می گوید

    تپسی عالیه فقط یه مقدار قیمت ها افزایش داشته و سفیران رفتار نامناسبی دارن
    ممنونم از شما

  36. مهدی مونسان می گوید

    شما عالی هستید

  37. حامدآزادخانی می گوید

    سپاس

  38. امیرحسین محمدی می گوید

    اگر برای اعضای رتبه بالای باشگاه خودروهای بهتر و دستکم بالای از پراید رو فعال کنید و امکاناتی مثل کولر در تابستان رو حل کنید یک چالش جدی هر روزه من رو رفع کردید

  39. سجاد می گوید

    خب قبلاً خیلی راضی تر بودم نسبت به الان

  40. الهه السادات حجازیان یزدی می گوید

    با سلام
    من نمیتوانم در باشگاه مشتریان تبسی عضو شوم. در قسمت باشگاه مشتریان تبسی(اندروید) میزنم هیچ چیز نمی آورد

  41. رضا احمدپور می گوید

    تخفیف های تپسی خیلی کم تنوع هستش

  42. امیر علی بشیری پارسا می گوید

    بسیار عالی و مشتری مداری خوب

  43. الهام شیرازی می گوید

    باسلام

    برنامه بروز رسانی شد ولی وارد باشگاه مشتریان اندروید نشد

  44. حسین صامت می گوید

    از تپسی رضایت دارم ولی نوسان قیمتها خیلی زیاد هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.