واکسیناسیون رانندگان تپسی آغاز شد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام واکسن رانندگان کلیک کنید.

شماره ۱۶۳۰، تاکسی تلفنی تپسی!

اولین چیزی که برای درخواست تاکسی اینترنتی به ذهن‌مان می‌رسد، دسترسی به اینترنت است. ما فکر می‌کنیم که باید به صورت آنلاین درخواست خودرو کنیم. در مورد تپسی گرفتن هم ماجرا همین‌طور به نظر می‌رسد. اما تپسی، اخیرا با سرویس ۱۶۳۰ امکان درخواست خودرو را به صورت آفلاین و بدون استفاده از اینترنت نیز، مهیا کرده است.

در تاکسی تلفنی تپسی، تنها با دسترسی به تلفن (همراه یا ثابت)، می‌توانید با شماره تلفن ۱۶۳۰ تماس بگیرید و بدون نیاز به پیش‌شماره‌ شهر (مثلا ۰۲۱)، درخواست تاکسی تلفنی بدهید.

سفر شما با همان کیفیت و امنیت بوده و هیچ تفاوتی برای راننده بین سفر آنلاین و تلفنی وجود ندارد. این امکان در تمامی شهرهای تحت پوشش تپسی از ساعت ۶ صبح الی ۱ بامداد فعال است.

نکته: برای درخواست سفر، حتی اگر با تلفن ثابت با ۱۶۳۰ تماس گرفته باشید، لازم است یک شماره تلفن همراه به اپراتور ارائه دهید تا پیام‌های سفر از جانب تپسی به این شماره ارسال شوند.

لازم به ذکر است که هزینه این سرویس، کمی از حالت کلاسیک بیشتر است.

 

چگونه از ۱۶۳۰ استفاده کنیم؟

برای استفاده از سرویس تلفنی تپسی، کافی است با شماره تلفن ۱۶۳۰ تماس بگیرید. شما به یکی از اپراتورهای تپسی تلفنی وصل خواهید شد. او مبدا و مقصد سفر را از شما می‌پرسد و درست مانند اپلیکیشن تپسی، برایتان درخواست سفر می‌دهد.

اگر قبلا نقاط مورد نظر خود را در قسمت مکان‌های منتخب اپلیکیشن وارد کرده باشید، کار راحت‌تر خواهد بود. به این ترتیب مثلا می‌توانید بگویید که از خانه به محل کار می‌روید و نیازی به گفتن آدرس نیست.

همچنین می‌توانید از اپراتور بخواهید که مکان‌های منتخب شما را ثبت کند تا در سفرهای بعدی، راحت‌تر درخواست سفر دهید. این موضوع، در مورد زمانی که فقط از تلفن ثابت استفاده می‌کنید هم صدق می‌کند. در این حالت، مکان‌های منتخب شما ذخیره شده و می‌توانید آن‌‌ها را به عنوان مبدا یا مقصد انتخاب کنید.

اپلیکیشن، درخواست را به نزدیک‌ترین سفیر (راننده) می‌فرستد و سفیر، پس از تایید درخواست، به سمت مبدا شما حرکت می‌کند. در این مرحله شما روی خط تلفنی که از طریق آن با تپسی تماس گرفته‌اید، یک پیامک متنی دریافت می‌کنید مبنی بر این که سفیر پیدا شد. به محض رسیدن سفیر به مبدا، شما یک پیام متنی دیگر دریافت می‌کنید تا از رسیدن سفیر مطلع شوید.

 

تاکسی تلفنی ۱۶۳۰ برای کدامیک از سرویس‌های تپسی فعال است؟

با تماس با ۱۶۳۰ می‌توانید از تمام سرویس‌های فعال در تپسی مانند کلاسیک، موتوپیک، اتوپیک و… استفاده کنید.

 

ارسال مجدد درخواست به چه صورت است؟

اگر به هر دلیلی، سفیر درخواست شما را لغو کند، از طریق پیام متنی باخبر می‌شوید. در این صورت، یا اگر در آن لحظه خودرویی برای شما پیدا نشود، برای شما پیامی ارسال می‌شود. با ارسال عدد ۱ در پاسخ این پیام، دوباره درخواست خود را، بدون طی مراحل قبلی، تکرار کنید.

تاکسی تلفنی تپسی، چه زمان‌هایی به کار می‌آید؟

  • زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید.
  • اگر از گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌کنید.
  • وقتی مادر، پدر یا یکی از اطرافیانتان میانه‌ای با فضای آنلاین ندارد و از شما می‌خواهد برایش تپسی بگیرید.
  • چنانچه در وضعیتی هستید که کار با اپلیکیشن امکان‌پذیر نیست.

در تمامی این حالت‌ها، می‌توانید با ۱۶۳۰ تماس گرفته و تپسی تلفنی بگیرید.

237 نظرات
  1. محمد عباس زاده می گوید

    سلام مسافر کرایه رو آنلاین پرداخت کرد
    هنوز به حسابم نیومده
    من تسویه در لحظه رو زدم کم کرد ولی نیومد به حسابم

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا جهت پیگیری این مورد از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید.

  2. محمد می گوید

    پشتیبانی تپسی فوق العاده صفره،فقط بلدن دروغ بگن ۳ساعت تمام تیکت زدم هیچ کسی جواب نداد ،شماره ای هم نداره ادم مستقیم با اوپراتور صحبت کنه ،یه تیم خسته داغان داره ،از هر نظر بدترین تاکسی اینترنتی هست که دیدم ،منه راننده ۳ساعت بسته ای رو بردم به مقصد ،نه شماره تلفن ازش دارم نه تلفن گیرنده جواب میده ،پشتیبانی هم صفره چرته ،بعد دوساعت ۲۰تومن داده ،هرجا برم تبلیغ بد میکنم ،حق راننده خوردن نداره ،از صبح تا شب دنده میزنم یه لقمه نون ببرم سر سفره همین دوزار هم دریغ میکنن ،

  3. حمیده می گوید

    سلام برای پدرم تپسی گرفتم راننده به اصرار 2هزار تومان هزینه اضافی گرفت کجا باید پیگیری بشه وقتی تو قسمت امتیاز دهی به راننده مورد درخواست هزینه اضافی نداره؟

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، بابت اتفاق پیش آمده متاسف هستیم. لطفا جهت پیگیری این مورد با شماره 1630 تماس بگیرید یا از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید.

  4. حسین می گوید

    سلام ببخشید تپسی از روستای کلاک بالا درجاده چالوس به تهران سرویس دهی دارد؟

  5. خلیفه زاده می گوید

    کرایه منو خورد تپسی
    راننده هستم
    اعتباری پرداخت کرد مسافر
    بعد به کارتم واریز نشد
    به همین راحتی خورد پولمو

    1. شیما زند (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، بابت اتفاق پیش آمده متاسف هستیم.
      لطفا جهت پیگیری این مورد از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید.

  6. فهیمه می گوید

    واقعا تپسی افتضاحه سه بار سفر منو لغو کردن واقعا که😤

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، بابت اتفاق پیش آمده متاسف هستیم. در تلاش هستیم چنین معطلی هایی کاهش پیدا کند. ما برای سفیران هم به صورت مستمر اطلاع‌رسانی و آموزش داریم. همچنین سفیران مجاز به لغو تعداد بسیار محدودی سفر در طی روز هستند. امیدواریم که این اطلاع‌رسانی‌ها، منجر به ایجاد تجربه خوب برای هر دو طرف شود.

  7. رضا می گوید

    سلام
    تپسی برای مسیر بین شهری نیز سرویس دهی دارد ؟
    به فرض ساری به اصفهان ….
    و قیمت چقدر است ؟

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز خیر، در حال حاضر سفرهای بین شهری در تپسی فعال نشده است.

  8. حسین حبیبی می گوید

    سلام
    میشه لطفا توضیح بدید هزینه اپراتور به چه صورت زیاد میشه. من هر روز که چک میکنم متفاوته و هیچ قاعده ای نداره

    1. تیم تپسی می گوید

      دوست عزیز، هزینه سرویس تپسی تلفنی مقداری ثابت و جزئیه و برای شهرهای مختلف متفاوته.

  9. احمدیان می گوید

    هزینش رو چطور باید پرداخت کرد؟

    1. تیم تپسی می گوید

      دوست عزیز
      اگر با با شماره همراه خودتون تماس بگیرید که با اون شماره، حساب تپسی دارای اعتبار داشته باشین از اعتبارتون کسر میشه، در غیراین صورت هزینه به صورت نقدی به سفیر پرداخت میشه.

    2. صادق می گوید

      سبلام من تابحال نه اینترنتی نه تاکسی نه متروسوارشدم یزوز افسربردپارکینگ من بلد نبودم خانمی گرفت شماره منو خواست ۳۲گفت رفتم جاده ساوه گفت محدوده ما تیست من غیرقانونی اومدم دقیق ۸دقیقه وایساد قبض نشده بود گرفتم ۱۳۶گرفت ۱۵۰دادم گفت مال تورا ریختمالانم نمدونم چیه ۱۶کیلومتربوددیگه سوارنمشم

  10. فرهادی می گوید

    با سلام و احترام، در این روش چند درصد گرونتر از حالت انلاین و استفاده از اپلیکیشن است؟

    1. تیم تپسی می گوید

      الهام عزیز
      هزینه سرویس تپسی تلفنی به مبلغ سفر ارتباطی نداره و مقداری ثابت و جزئیه و برای شهرهای مختلف متفاوته.

    2. نیما منتظری می گوید

      با سلام
      من آنلاین گرفتم هزینه سفر رو نشون داد ۸ تومن
      ولی تلفنی تماس گرفتم گفتن ۱۲ تومن

  11. حرمت می گوید

    سلام ،بسیار خوبه . مخصوصا برای افرادی که اینترنت ندارند

  12. حامدشهباززاده اردبیل می گوید

    گوشی من تپسی بالا میاد همه قسمت هابجز گرفتن سرویس فعال است .پیغام میدهدجهت دریافت درخواست سفر تپسی نیازمند دسترسی فعالیت درپس زمینه است

    1. تیم تپسی می گوید

      حامد عزیز
      لطفا نسخه اپلیکیشن تپسی رو به‌روزرسانی کنید و درصورت برطرف نشدن مشکل، شماره خودتون رو برای ما ارسال کنید تا همکارانمون پیگیری کنن. شماره شما به صورت عمومی نمایش داده نمیشه.

  13. علی اصعر خجندی می گوید

    اگر هزینه اضافی نداشته باشد اقدام بسیارخوبی میباشد.باتشکر

  14. ماه طلعت می گوید

    سلام ممنون🙏

  15. گنجی می گوید

    سلام خدمت کارکنان تپسی پدرو خانومم پنج فروردین ۱۴۰۰در مشهد نزد بازاریاب الیاس تقوی ثبت نام کردند ایشان کد ورود تپسی رو گرفتند که از طرف ما ۳سفر بره تا تردد مجاز بشه وگفت من خودم ۳تا سفر میزنم برا شما اشنا دارم تردد شبانه برای شما اوکی بشه ولی هنوز تردد مجاز نشده

  16. رامین می گوید

    سلام بسیار عالی
    با اینترنت فعلی همچین شماره تلفنی ضروری بود
    واقعا عالی

  17. حسین زاده می گوید

    سلام بازازیاب شما در مشهد الیاس تقوی خودش ۳تا سفر رابرای راننده ها فعال میکنه من خودم وقتی وارد نرم افزار شدم تعجب کردم چون اصلا سفر نرفته بودم وبدهی به تپسی ۸۰۰۰تومان بود

  18. حبیب اله مهتری می گوید

    با سلام ،چرا قیمت هر سفر تپسی باید با اسنپ متفاوت باشد.؟وبارها شده میخواستم مسیری را با اسنپ برود متاسفانه چون عزینه ان زیادتر بوده منصرف شده ام ضمن اینکه اکثرا کیفیت ونوع اتومبیل های اسنپ بهتر وبروزتر میباشد.موفق وپیروز باشید.

  19. فریبا رحیلی می گوید

    آیا این شماره متخصص تهران می‌باشد یا از شهرستانها هم میتوان با آن تماس گرفت ؟

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز خیر، در تمامی شهرهای تحت پوشش تپسی امکان تماس با شماره 1630 و درخواست تپسی تلفنی وجود دارد.

  20. علوی می گوید

    سلام
    من چندبار آنلاین تبسی گرفتم، خیلی سریع آدرس در اپلیکیشن پیدا میشود و خیلی راضیم.

    ممنون

  21. یاری می گوید

    عالی و کارآمد

  22. امیر می گوید

    سلام کد تخفیف برای من مسافری که برای رفت و امد به مغازه ام از تاکسی اینترانتی استفاده میکنم کد تخفیف خیلی برام مهم است در ضمن بایستی فرقی بین کسیکه بیشتر از تپشی استفاده میکنه و اونیکه خیلی استفاده نمیکنه باشه باتشکر از تپسی

  23. نسترن قلی بیگیان می گوید

    وقتی هیچ وقت خداااا ماشین ندارید ،‌ واقعاااا به چه دردی می خورید ؟!!

  24. جاهد می گوید

    سلام ،امکان استفاده با تلفن

  25. حسین می گوید

    باسلام
    کدتخفیفات روچرا خودتون روی نرم افزار پیاده نمیکنید؟
    الآن من کدتخفیفی که بمن تعلق گرفته کجاپیداش کنم؟

  26. امیرطاهری می گوید

    داداش تپسی
    کار واجب با شما دارم
    چیجوری میشه تماس گرفت

  27. رضا نوتاش می گوید

    سلام براى بنده پیغام امد که از تخفیف میتونى استفاده کنید ولى نمیدونم چطورى

  28. جعفر می گوید

    خیلی شرکت مزخرفیه که بخاطر یه شکایت دروغکیه یه مسافر کاربریه سفیر رو حذف میکنید حالم از تپسی بهم میخوره خودم خانوادم وتمام اطرافیانم اپلیکیشنتونو حذف کردن

  29. حسن می گوید

    سلام کاظمی هستم اگه مثال اعمال کاری که تواسنپ برایم روخ ندهدامیدوارم که مؤفق باشین، این حرفهاروروشکم سیری نزدم وحرفهای پامنغلی همنیستونخواهدبودچراکه کدملیموبراتون میفرستم۲۲۹۹۴۶۱۵۶۶ف حاج علی حسین کاظمی احمدآبای، افتخارمیکنم که علارقم آقایون سرسفره بابام به ارث رسیده ام، این کلی گفتم، تومثلم مناقشه نیست من الله توفیق

  30. کیومرث لطفی می گوید

    خیلی عالیه همیشه موفق باشید.

  31. محمد می گوید

    برای من پیامک تخفیف اومده ولی کد تخفیف نامیده یعنی چی

  32. صادقی می گوید

    خیلی عالی است موفق باشید وبه تلفنها پاسخ دهید.

  33. ایمان فاضلی می گوید

    بسیار عالی

  34. انیس سهیل نژاد می گوید

    با سلام
    متاسفانه سرویس دهی بسیار ضعیفی دارین
    هر زمان ماشین خواستم متاسفانه بعد از ساعتها انتظار یاماشین پیدا نمیشود یا لغو از طرف رانندگان صورت می گیرد
    الان بیشتر از نیم ساعت در فرودگاه منتظر ماندم و متاسفانه جوابی دریافت نکردم
    خواهشمندم رسیدگی فرمایید

  35. مهدی پیمان می گوید

    عالی. مرسی.پیمان

  36. Reza می گوید

    خیلی خوبه

  37. بهمن می گوید

    آیا راننده ای که سرویس درخواست تلفنی را می پذیرد ، درآمد بیشتری نسبت به سفر آنلاین دارند، یا فرقی نمیکند؟

    1. تیم تپسی می گوید

      دوست عزیز، سرویس تپسی تلفنی برای در دسترس بودن خدمات تپسی در شرایطی مثل نبود اینترنت یا تلفن همراه هوشمنده، میزان دریافتی سفیر در این سفرها تفاوتی با حالت آنلاین نداره و مسافران محترم، تنها مبلغ ناچیزی بابت کارمزد خدمات تلفنی پرداخت می‌کنند.

  38. مهری می گوید

    خیلی عالی

  39. ش اشتیاقی می گوید

    چرا هی تخفیف بی مورد ارسال میکنید با این کارتون آدم بدش میاد ازتون و دلش میخواد این اپلیکیشن و پاک کنه واااا

  40. اسماعیل نورانی می گوید

    سلام. برکارکنان تپسی که درارائه خدمت به هموطنان ایرانی تلاش میکنند. سپاسگزارم. نظرات دیگران گاهی کلیدوراهگشاه هستند امیدست استفاده کنید. خدمت شماها پرسنل تپسی عرض کنم که یکی ازبهترین کارهای انجام شده درطول بشری همین اجرای سامانه حمل ونقل مسافران تاکسی درچند سال بوده ست.وازخدا پاداش برای چنین انسانهای شایسته خواهانم. فقط طرح اپلیکیشن تپسی بهترازاین هم میتواندباشد وازطرفی هزینه جابجایی کمی بالاترازاسنپ است ولی باتدابیر انشاءالله درست شود. ارادتمند مردم اسماعیل نورانی ۳۳۴۳

  41. میرکلام صفری می گوید

    سلام این خدمت شما خیلی خوب است خسته نباشید

  42. ناصر زمانی می گوید

    بنظرم باتوجه به عدم وجود اینترنت تماس با تلفن ۱۶۳۰ مناسب خواهد بود

  43. شادی می گوید

    سلام وقت بخیر.من بهم تخفیف امشب افتاده ولی چرا بهم نمیده تخفیفو؟

  44. مهین می گوید

    خیلی زیاد میگیرن.وقتی زنگ میزنی یه قیمت میده ۵ دقیق بعد همان مسیر را ۱۵۰۰ تومان بشتر میگه

  45. مهناز می گوید

    سلام،فعلا با این روش درخواست تپسی نکردم ولی بنظرم خوبه که نیازی به اینترنت نداره مخصوصا واسه گروه زیادی که دسترسی واستفاده ازاینترنت براشون مقدورنیست ویا بلدنیستن باهاش کارکنن،امیدوارم که گروه تپسی موفق باشند🙌🌺👌

  46. محمد سحری .۰۹۱۲۵۸۷۱۸۶۳ می گوید

    سلام . صدها بار از تپسی درخواست خودرو نموده ام .ولی هیچ وقت برایم ارسال نشد. و فقط تپشی اصرار میکنه که گزینه افزایش مبلغ رو بزن و پول بیشتری بده …شاید خودرویی درخواست شما رو پذیرفت … واقعا این اوج بی احترامی به کاربران شماست که خودتان لحاظ مینمایید .
    من سال گذشته حساب تپسی ام رو شارژ پولی نموده ام .ولی هیچوقت موفق نشدم که استفاده کنم واقعا برایتان متاسفم که اصلا خوب نیستید.

  47. مهری احمدی می گوید

    با سلام بسیار بسیار عالی مانا باشید

  48. احمدمزینی می گوید

    برای من تخفیف بدون کد دادین این تخفیفهای دروغین برای چی میدین

  49. نیکا می گوید

    روش بسیار خوبی است برای زمانی که حجم بسته اینترنت به پایان رسیده

  50. امیرحسین می گوید

    اگر هزینه سفر با تماس تلفنیتون فرقی نداشته باشه خوبه.والا خوب نیست.
    یک مشکل در گرفتن ماشین از تبسی به وجود امده اینه که پرداخت رو انلاین کردید که این مسئله مسافرهاتونو تا نصف کاهش میده چون ممکنه من انلاین پرداخت کنم ولی وقتی عجله دارم و از چندتا اپلیکیشن ماشین خواستم مسلما اونی که زودتر بیاد به من میاد به همین دلیل پرداخت آنلاینی که شما تعیین کردین نمیزاره هیشکی ازتون ماشین درخواست کنه حداقلش من چندبار عجله داشتم دیدم پرداخت انلاینه با اسنپ رفتم.خیلی ممنون میشم اگر این مطلبو اعمال کنید وپرداخت رو نقدی کنید.

  51. بهروز می گوید

    خوب هنوز ۱۶۳۰ را استفاده نکردم ولی بنظر خیلی مفید واقع میشه ممنون.

  52. خانم نامنی می گوید

    خوب

  53. سیدرضا می گوید

    چرا شهرکرد تپ سی نمیذارید ما خیلی احتیاج داریم به تپ سی تو شهرکرد لطفا همکاری کنین و بیارین برای ما تو شهرکرد ممنون

  54. داودچگینی می گوید

    ممنون از این ایده واقعا لازم بود

  55. كريم محمدى می گوید

    من هنوزباین روش ازتپسى استفاده نکرده م ولى میتواند آلترناتیوى براى دیگرمواردباشد،

  56. آقاباران هاشم زهى می گوید

    درشرایط سخت انواع تحریم هاى ظالمانه هنر این است که بتوانیم با استفاده ازفکر وبکارگیرى خلاقیت ها حل مشکلات نماییم. موفق باشید

  57. آقاباران هاشم زهى می گوید

    سلام کارارزشمندى است

  58. شاهرخ موفق نژاد می گوید

    با سلام جناب تپسی من قبلان در تپسی فعال بودم ولی متاسفانه من ماشینم رو عوض کردم حالا میخوام دوباره فعال بشم ممنونم از همه همکاران خوب تپسی🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  59. شاهرخ موفق نژاد می گوید

    با سلام جناب تپسی من قبلان در تپسی فعال بودم ولی متاسفانه من ماشینم رو عوض کردم حالا میخوام دوباره فعال بشم ممنونم از همه همکاران خوب تپسی

  60. سیدجلال مطهری می گوید

    درود بسیار عالی است

  61. سیدجلال مطهری می گوید

    درود این بهترین روش است

  62. 496933 می گوید

    ۶۱۹۱۱۹

  63. سعیدارجمند می گوید

    بسیار عالی از شما کادر تبسی کمال تشکر را دارم

  64. علی شیدایی راد می گوید

    بسیار خدمت خوبی است موفق باشید

  65. سهیلا خانبان مهرآبادی می گوید

    سلام عالی اینطوری همه میتونن بدون دردسر استفاده کنند ممنون ومتشکر

  66. نیکسخن می گوید

    بنظرمن، این تلفن برای کسانی مثل من ک یک خانم مسن هستم وبدرستی نمیتوانم ازروی نقشه با این نوع تاکسی ارتباط برقرارکنم، وبا یک شماره گیری ساده میتوانم بمقصد برسم، بسیار کاری مناسب است واسان، وتشکر میکنم ازتپسی بابت این عمل نوعدوستانه،

  67. علی آینه ساز می گوید

    سلام ممنون از خدمات خوب شما ، فقط سوال دارم هزینه کلاسیک بیشتر است چند درصد است ? کسی که ایمیل ندارد ?

  68. علی اصغر بیگ لو می گوید

    بنده یکی از مشتریان شما هستم چند روز چون وقت پزشک داشتم با استفاده از نت در خواست اتومبیل کردم منزل ما هم در گیشا است من با استفاده از گوگل مپ پیدا را تعیین کردم و اعلام شد که رسیده ولی خبری نبود با سفیر تماس گرفتم گویا دوکوچه پائینتر بود گفت شما اشتباه تعیین کردید که بعید میدان گوگل اشتباه کرده باشد خلاصه گفتم خوب اگر کمی بال بیایید ما هستیم با خونسردی گفت لغو کنید!!!! بجز قانون ،پول و…..سفیر بایستی کمی هم اخلاقی تر عمل کند.با سپاس

  69. امید صالحی می گوید

    بسیار عالی فقط هزینه های سفر لطفا بصرفه باشه که تو این شرایط اقتصادی بتوان بیشتر استفاده کرد که دیگه کم کم فرهنگ خودرو تک سرنشین اجرا بشه

  70. حسین حسن بکلو می گوید

    حساب کاربری من مسدود شده لطفا باز کنید

  71. اسماعیل می گوید

    سلام عالی

  72. اسماعیل می گوید

    عالی

  73. سیامک خیام باشی می گوید

    بسیار عالی میباشد.توضیحات راجع به خط ثابت را هم مکتوب بفرمایید. چگونگی ها توسط پیام متنی برای تلفن همراه مصدق است برای خط ثابت که قابلیت دریافت پیام رانداردتکلیف چگونه میشود.لطفا توضیحات ان را مکتوب بفرمایید چون من خودم را عرض میکنم از کوالیتی پایینی نسبت به دیگران برخوردارم مطلع گردم.باتشکر و احترام وتحصین شما برای اسایش جامعه

  74. طاهری می گوید

    بسیار عالی .به شرط اینکه اپراتور بموقع جواب دهد

  75. سید می گوید

    سلام
    این شماره در مشهد موجود نمی باشد و کار نمیکند

  76. مژگان پرستش می گوید

    من برای اولین بار استفاده کردم خیلی عالی بود….

  77. نصرت الله احسنی می گوید

    این خیلی جالب است

  78. Rd می گوید

    Ssd

  79. آناهیتا بختیارنیا می گوید

    سلام .من از تمامی کارکنان محترم تپسی چه رانندگان گرامی وچه اپراتورها وبقیه بسیار تشکر میکنم و راضی هستم .

  80. مهدیس زارع می گوید

    رایگان

  81. پوریا بایرام می گوید

    سلام درود سپاس فراوان عرض ادب احترام خدمت شما ببخشید بنده دیروز درخواست تپسی داشتم منتها با شماره ۱۶۳۰ که چند بار تماس حاصل کردم گفت که شماره مورد نظر شما تغییر یافته است

  82. ali می گوید

    مسافرت

  83. مهدی می گوید

    درخواست خودرو

  84. حمید می گوید

    با تشکر کار خوبی گرده اید بخصوص برای عزیزانی که بدلیل مشکل اینترنت گوشی انها در زمان نیاز به اتومبیل وعجله برای رسیدن به مقصدبا مشکل روبروست. موفق باشید

  85. مصطفوی می گوید

    آیا میشود بعداز ۱۲شب از قبل رزرو کرد چون زمان پایان کار و نیاز به تپ سی بعداز ۱۲برای پدر من هست و میخواهد از قبل رزرو کند

  86. علی تقی پور می گوید

    سلام و خسته نباشید خدمت شما جهت نمایندگی برای استان قزوین از شما راهنمایی میخوام ممنون

  87. محسن می گوید

    با تشکر از مدیریت هوشمندانه تپسی برای فراهم کردن این نوع سرویس واقعا کاری خوب و سنجیده ای هست

  88. فرشید می گوید

    لطفا شبانه روزیش کنید ساعت ۴بامداد به خاطر آمدن از بیمارستان به خانه به خاطر کار اورژانسی گفت تعطیل کار نمیکنه به مشکل خوردیم لطفا شبانه روزی یشه

  89. mahdieh می گوید

    سلام
    اگر میشد به جای تماس کد ussd استفاده بشه به نظرم هزینه اشم مناسبتره

  90. آزاده اسدی می گوید

    سلام شماره ۱۶۳۰ شما برای پشتیبانی جوابگو نیست . راننده بیشعور شما که به مسافر توهین میکنه و مسافر و وسط راه پیاده میکنه و بعد خودش سفر و کنسل می کنه که شکایتی نشه ازش
    اسم راننده: جهانگیر عمامه به شماره همراه ۰۹۱۹۸۳۱۹۸۳۴
    در تاریخ ۲۶ آبان حوالی ساعت ۶ بعدازظهر از مبدا پیروزی بلوار ابوذر برای مقصد شهدا
    لطفا پیگیری کنید

  91. metes می گوید

    Ꮋello, everything іs going fine here and ofcourse every one is sharing information, that’s really exceⅼlеnt, keep up writing.

  92. افشین می گوید

    با سلام حساب کاربری بنده مسدود شده باید چیکار کنم

  93. توکلی می گوید

    بسیار عالی است

  94. فخرالدین ناظم می گوید

    برای نصب تبسی در تلفن هوشمند فرصت وارد کردن کد دریافتی بسیار بسیار کم ودرحد چند ثانیه است. تاکنون کوشش من بی نتیجه بوده است. چه اشکالی دارد که این مدت را به ۱ دقیقه برسانید

  95. مسعود می گوید

    این شماره اصلا کار نمیکنه
    اصل پشتیبانیتون زیره سواله اصلا به درد نمیخوره من چیزی جا گذاشتم اصلا نمیشه کاری کرد

  96. مسعود می گوید

    این سرویس برای پدر و مادرهای ۵۰ سال به بالا فوق العاده است ، به شرطی که موضوع پیام و پیامک حذف شود و فقط این عزیزان بتواننداز طریق مکالمه با تلفن ثابت یا موبایل به مقصد خود بروند و در جریان جزییات سفر قرار بگیرند.

  97. سلیمی می گوید

    سلام بابا پول اضافه تر هم میدیم مریض داریم سفیراتون اوکی نمیکنن

  98. شاهین می گوید

    بیا دیگه

  99. آرین می گوید

    خیلی خوب میشه ولی هزینه رو بالا بردین نپسندیدم

  100. جواد می گوید

    سلام هیچوقت تپسی خوب. نبوده چون ماشین هاش نمیان

  101. حمید می گوید

    این دیدگاه کجا ثبت میشه ؟؟؟

  102. الهه رئوف می گوید

    سلام چرا تخفیف تپ سی شامل من نمیشه؟ ؟؟من همیشه و هرروز تپ سی میگیرم

  103. هانا می گوید

    سلام وقت بخیر
    من از تپسی تلفنی استفاده میکنم و خیلی از تایم طولانی که امپراتورها برای جستجوی ادرس پشت خط نگه میدارن شاکیم چون توقع اینو داشتم تپسی حداقل امپراتورهای پشت سیستم بزاره که از آزمون شهر شناسی یا همون نقشه شهر یا یه فیلترینگهای گذشته باشند تا انقدر زمان نزارن بخوان عینه یه ادمه معمولی سرچ کنن که حتی خیابان های اصلی تهران رو هم ندونن حدودا کجایی تهران !!!!! برای اپراتورها یه دوره تهران شناسی کلاس ارائه بدید لطفا!

  104. سیدرضا حسینی می گوید

    با سلام بسیار عالی

  105. ناشناس می گوید

    بدتر از همه اینه که میری به مسافر میرسی و لغو میکنه، این کارها به فرهنگ ما نمیخوره، هزینه میزاری وقتی رسیدی مسافر لغو میکنه، کی میخواهیم درست بشیم متمدن ۲۵۰۰ ساله

  106. ناشناس می گوید

    باوجود ماشین در حوالی درخواست کننده ولی راننده ها نمیاین و ما مجبوریم لغو بزنیم

  107. ساسانی می گوید

    سلام خسته نباشی تپ سی بسیار خوب و عالی هستش اما در روزهای بارانی یا ساعاتی ک شلوغ هستش درخواست رو قبول نمیکنن و مجبور ب لغو میشیم این مشکل خیلی مهمه و تقاضا دارم ک رسیدگی بشه سپاسگزارم

  108. فلاحتی می گوید

    سلام خسته نباشید تپسی برنامه خوبیه اما بشتر وقت ها راننده قبول تایید نمیکنه مجبور میشیم لغو بزنیم این مشکلم هم حل بشه عالی میشه

  109. محمود می گوید

    کرایه های تپسی خیلی کم است من راننده هستم چندین بارهم زنگ زدم خیلی ازمشکلات راگفتم اصلاتوجهی نمکنند؟ ازتبریز

  110. مجید تبریزی می گوید

    سلام بسیار عالی فقط تو شهر ما و اطراف اپراتور ترک زبان و همشهری داشته باشین عالی تر میشه چون هم به خیابونا و اسم اصلی خیابونا آشناتره هم پدرمادرا راحتر ارتباط برقرار میکنن … مجید از تبریز

  111. پرویزتمدنی می گوید

    متاسفانه چندین بار که اینترنتی درخواست سرویس کرده ام راننده ای پیدانشده حال امیدوارم باروش انلاین این مشکل برطرف شود.

  112. مولا کرملاچعب می گوید

    سلام امنیت رسیدن به مقصد بهترین روش کارخوب راننده هستم قبلآبااسنب کارمیکردم ولی حالامیخوام باتب سی کارکنم منتهاساعتهای فراقت ایاامکانش هست یاخیر تشکر

  113. علی فروغی می گوید

    نرم افزار تپ سی کلا ضعیف است فکر کنم اول خو د کارایی برنامه را ارتقا دهید بهتر باشد بعد امکانات دیگر را اضافه کنید.با تشکر

  114. مژگان می گوید

    متاسفانه در اپلیکیشن همون موقع که زمان خیلی اهمیت داره و بلیط در ساعت مشخص داریم و برای رسیدن به فرودگاه یا ترمینال تپسی می‌گیریم رانندگان محترم سفر را لغو می.کنند و بارها باید تلاش کنیم تا شاید موفق شویم .امیدوارم این سرویس تلفنی چنین کاستی بزرگی نداشته باشه.

  115. Mahdyeh می گوید

    سلام سرعت تپسی خیلی خوبه و اکثر مواقع راننده پیدا میشه ولی هزینه هاش خیلی خیلی بالا رفته و فقط دو سفر اول قیمت خوبی برای من داشت.حتی توی ساعات شلوغی هم من تپسی گرفتم ولی قیمت رو نجومی زده بود اونم نوشته به علت کمبود راننده در اطراف شما.بی انصافیه واقعا

  116. کامیار می گوید

    میشه همزمان مثلا گفت ۴تا ماشین بفرستید مثلا دم تالار؟؟

  117. سهیل می گوید

    کار بسیار خوبیه البته اگه قیمتاش مناسب باشه به خصوص برای وقتی نت نداری یا پدر و مادرا

  118. مهدی مجیری می گوید

    برای من کد تخفیف نیامده وخیلی گران است

  119. رضا می گوید

    سلام. من یکی از مشتریان پروپا قرص تپسی بودم در روز حداقل ۳یا ۴ سفر داشتم. ولی هرچه بیشتر استفاده کردم قیمت ها بالاتر رفت. ادرس هارو که ثبت میکردم اون هم هزینه اضافی ایجاد میکرد. راننده ها هم که هر وقت دلشون میخواست میومدن و اکثر مواقع بعد از کلی معطلی لغو سفر میکردن. هیچ کسی هم پاسخ گو نبود که وقت شما هدر رفته. خدارو شکر یکماهی هست خودم رو از دست تپسی و اسنپ و بقیه نجات دادم. بخدا اعصابم خیلی راحت شده. امیدوارم شما هم خودتون رو نجات بدین. وقتی استفاده نکنیم یاد میگیرن به مشکلات رسیدگی کنن.

  120. رضا رضوی می گوید

    سلام کار جالب و نمونه‌ای است چراکه خیلی ها نمی دانند چطوری میشود با اینترنت کار کرد ،در هر صورت ممنون

  121. بهزاد می گوید

    واسه این ماجرا کم کد معرف بگذرید فعال باشه تا حمایت کنیم .یعنی اول شما بپرسین کی معرفیت کرده به تپسی تلفنی که یا حروف انگلیسیش را بگه یا تلفن شخص مورد نظر را

  122. Nani.sh می گوید

    سلام خسته نباشید
    من ازش راضی هستم
    اما بعضی وقتا قیمت زیاد میزنه
    ممنون

  123. فاطمه می گوید

    خیلیم خووب

  124. میثم می گوید

    تا وقتی تاکسیهای آنلاین راننده هاشون رو بیمه نکنند هیچ به درد نمیخوره .اسنپ بهتر از همشون هست

  125. مینا ایمانی می گوید

    واقعا عالیه
    باید به اعضای اتاق فکرتون تبریک گفت
    متشکرم

  126. ناشناس می گوید

    تپسی مزخرف ترین تاکسی نسبت به اسنپ وماکسیم میباشد.استفاده نکنید

  127. الکسیس می گوید

    فلم سوپر

  128. بهنام خلیفه پور می گوید

    لطفا تپ سی وی آی پی رو راه بندازید
    کرایه هارو لطفا سطحش رو خیلی بالا نبرید مخصوصا توی مسیرهای کوتاه
    ماشینهارو چک کنید که تمیز باشن
    راننده هایی که از کرایه ها ناراضی هستن رو یجوری راضی کنید که تلافیشو سر مسافر در نیارن. به من چه اخه شما کرایتون کمه خب مگه مسافر مجبورتون کرده سوارش کنید
    نهایتا دستتون درد نکنه. جیگر همتونو

  129. علیرضا احمدی می گوید

    خیلی عالیه. مخصوصا برای نابیناهای عزیز و افراد مسنی که با فضای گوشی آشنایی ندارن و خلاصه همه دیگه..‌ از درکتون ممنونم

  130. الناز می گوید

    اکثرماشین های تپ سی پرایدداغون وبدون کولروراننده های مسن هستند.پیگیری لطفا

  131. الناز می گوید

    اکثرماشین های تپ سی پرایدداغون وبدون کولروراننده های مسن هستند.

  132. بهناز می گوید

    سلام نمیدونم چرا بعضی مواقع که عجله داریم سفیر لغو مسیر میزنه که دوباره مجبور میشیم درخواست ماشین بدیم اگه سفیر نمیخواد بره پس چرا تایید مسیر میکنه ممنون لطفا رسیدگی کنین

  133. رضا می گوید

    تپسی اکثر ماشین هاش داغون.کولر نداره .اکثرا هم راننده هاش در خواست رو میگیرن بعد از یک دقیقه لغو میکنن.من میام سر کوچه که سوارشدن.میبینم که راننده سفرم رو لغو کرد.آنلاین نمیان راننده ها تلفنی که فک کنم باید یه ساعت الاف بشیم

  134. ساناز ارجمند می گوید
  135. شمس می گوید

    بزرگترین مشکل تپ سی اینه که براش فرق نمیکنه ماشینی که در اختیار داره پراید هست یا پژو پارس کرایه همان هست در صورتی که فرق خرج پراید و پارس تومن به تومن فرق میکنه خواهش میکنم که ی فرقی بین خودروها بگذارند و در رابطه با کنسل کردن سرویس بارها توی ترافیک خودم رو به مسافر یا نزدیکی مسافر میرسانیم که گزینه لغو سفر میآید و کسی هم جوابگو نیست ‌در بعضی مواقع مسافر چند نفر با کلی باروبندیل ی ماشین میگیرند که اگه همین مسیر رو با تاکسی‌های خطی بروند به مراتب کرایشون بیشتر از تپ سی در میاد و کلی هم باید منتظرشون باشیم تا تشریف بیارن و ی طوری قیافه حق به جانب می‌گیرند که انگار با بردشون برخورد میکنن یکی، نیست یه ایتها بگه والا راننده هم ادمه و برای خودش شخصیت داره رو هم رفته اگه من مجبور نبودم یک ساعت با ماشین کار نمی کردم که قیافه نحس بعضی هارو مجبور به تحملش باشم و سلام اگه بخوام گله از بعضی مسافران بی شخصیت کنم بایستی ی طومار بنویسم با تشکر

  136. ف.شاهوردی می گوید

    باسلام وآرزوی موفقیت برای دست اندرکاران.بنظربنده طرح خوب وجالبی است..قیمتها نسبتامنصفانه است پایدارباشید.?????

  137. تقی می گوید

    بسیارخوب است دست تبسی درد نکته

  138. ناشناس می گوید

    سلام….محمد از اندیشه
    میخوام عرض کنم که این کارها برای راننده فقط گرسنه نباشه خوب والا برای راننده اصلا صرف نداره ولی برای تپسی واسنپ خیلی خوبه چون هرلحظه کمیسیون سرازیر برای این عزیزان ازنظر این دوتا موسسه دورازمحضر عزیزان گور بابای راننده.خدانکنه ی مسافرنارضایتی اعلام کنه و الکی و یکطرفه این موسسه ها پدر راننده رو در میارن که چرا؟سرویس خوب به مسافر ندادی؟

  139. هوشنگ می گوید

    هیچ نظر خاصی ندارم بسیار عالیست
    تنها مشکل اینکه شما تنها بفکر خودتون هستین
    واثلآ به راننده اهمیتی نمیدید وهمیشه راننده خارج از
    بازی شماست ضمن اینکه کمسیون خیلی بالا میگیرید

  140. چه فرقی میکنه می گوید

    شرکت تپسی متاسفانه برای درآمد خودش راننده هاشو له میکنه
    آپشنای تپسی خوبه ولی کرایه هاش خیلی بی انصافیه ومفت
    منکه همبشه خودم یه چیزی میزارم رو کرایه
    موفق باشید

  141. روشنک می گوید

    سلام خسته نباشین. اتفاقا چتد روز پیشا بیرون بودم وچون من خارج ازخونه نت ندارم وماشین میخواستم به همین فکربودم کاشکی یه شماره مثل پلیس وامبولانس وغیره که رقمشون کمه شماهم داشتین که هرجا باشیم ونتم نداشتم بتونیم ماشین بگیریم . کار عااالی انجام دادن مرسی. ?????

  142. مسافر می گوید

    چقدر بی انصافن دوتایی که میگن کرایه ها بالاست من خودم والا اکثر مواقع کرایه بیشتر به راننده میدم چون هر جور فکر میکنم میبینم کرایه های خورده شده مخصوصا برای تپسی خیلی کمه مخصوصا وسط روز تو گرما با کولر هفته پیش از جنت آباد برای دار آباد تپسی گرفتم زده بود ۱۶ تومن اصلا خودم خجالت کشیدم ۲۵ تومن بهش دادم بنده خدا معلوم بود برای اینکه یوقت امتیاز بد بهش ندی همش تو مسیر برای رضایت من هر کاری از دستش بر میومد انجام میداد که رسیدیم به مسیرای سربالایی خودم بهش گفتم کولرتو خاموش کن پدر ماشینت در اومد
    کسانی که اینقدر پرتوقع هستن یه بار دربست بگیرن یا با آژانس برن ببینن نحوه برخورد و
    آژانس که واسه کولر ۲۰ درصد کرایه بیشتر میگیره همین مسیر و با آژانس رفتم ۴۰ تومن
    انصافم خوب چیزیه والا که خیلیمون نداریم

  143. محمدی می گوید

    خیلی ممنونیم از این خدمات متنوع وکاربردیتون انشالله موفق وموید باشید

  144. محمدی می گوید

    خیلی ممنونیم از این خدمات متنوع وکاربردیتون انشالله موفق وموید باشید

  145. ناشناس می گوید

    سلام کاشکی بین شهری هم راه اندازی بشه چون داخل شهر های کوچک بیشتر هزینه رو رفتن به شهر های بزرگتر داره لطفا پیگیری کنید حداقل در داخل استان باشه

  146. ناشناس می گوید

    من امتحان کردم
    اینجوری هزینه بیشتری میگیرن

  147. مسلم می گوید

    واقع خلاقانه است.از اقدام شایسته شما متشکرم.به امید خلاقیت های بیشتر

  148. ناشناس می گوید

    سلام .واقعا ماشین یا خانواده راننده هم توی همین ایران زندگی میکنند اکثر مواقع کرایه ها پایین تب سی بیشتر مسافر رو در نظر میگیره میگه راننده زیاد همه میگن در امد راننده تاکسی زیاد والا از هزینه بنزین واصطلاک ماشین ودرصد تب سی که کم بشه یک ونیم میمونه از حقوق وزارت کار کمتر با ده دوازده ساعت کار در روز به نظر شما ما با یک ونیم داریم چگونه تو تهران وگرونیش زندگیذمیکنیم با داشتن دانشجو ومحصل وبیماری کلا از خودمون گذشتیم وهیچ میدونید روزیذچند بار بهذخواسته فرزندان نه باید گفت

  149. ناشناس می گوید

    خوبه اما امیدوارم هزینه هاش مثل تپسی آنلاین باشه ن گرونتر واینکه کل شبانه روز

  150. حسین کاغذچی می گوید

    بینظیر

  151. حسین کاغذچی می گوید

    بسیار عالی است.

  152. مهتاب می گوید

    مهتاب هستم بسیار عالیه موفق باشید

  153. ز می گوید

    خسته نباشید
    برای افراد نابینا هم که دسترسی به تلفن همراه ندارن یک فکری بکنید…..

  154. ابراهیم می گوید

    سلام مرسی تبسی طرح بسیارخوبی دست شمادرد نکنه

  155. حکیمه صادقی می گوید

    بسیار خوشحال شدم طرح خوبیه چون من همیشه از اطرافیان میخوام برام ماشین بگیرنبگیرم اینطوری خودم انجام میدم ممنون

  156. افسانه می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    وقتی برای درخواست تپ سی وارد اپلیکیشن میشم، اطراف آدرس مبدا پر از سفیره، با خیال راحت درخواست میدم ولی کو تا یک ماشین بپذیره!؟ دلیلش چیه و ایراد از کجاست؟؟ و اگر لطف کنید تعداد لغو سفر و از جانب سفیر محدود تر کنید بهتره
    ممنونم از شما

  157. سلیمانی می گوید

    سلام بهتره کسایی که میگن قیمتا بالاست یکم با انصاف باشن اگه ناراحتی همون زنگ بزن اژانس در خونتون بیاد نه یه تاکسی شخصی بگیر در اختیارت باشه والااااا ته همه سفرا نهایت میخواد ۳۰ تومن بشه که اونم ۱۵ درصدشو اسنپ و تپسی برمیدارن والا به مسیرش نمیارزه بعدشم بری در خونشون با کلی چیسان فیسان تشریف بیارن و سوار شن ۵ تومن میده ۵۰ نفر سوار میشن کولرم میخوان واقعاااا چه ملت خودخواهی هستیم تا دیروز دست چپ و راستتونو نمیشناختید حالا انگار سوار لیموزین میخواهید بشید با ۵ تومن یا ۱۰ تومن بس کنید یکم بخودتون بیایید همون زنگ بزنید اژانس تا ده بار بگه ماشین نداریم و راهم بلد نباشه و ۲ دقیقش بشه نیم ساعت تاخیر حقتون همون مدلی باشید یکم فکر کنید میبینید ‌که تو گرما و سرما داریم بهتون حال میدیم پ لطفااااا شاکر باشید و بس

  158. مهدی می گوید

    سلام لطفأ زمان مبدأ با راننده را کم کنید این جوری هم راننده زود به مسافر میرسه هم مسافر وقت کمتری منتظر میمونه

  159. سراب نرم می گوید

    سلام چرابعضی ازمردم انتظاردارن ک کرایه تپسی یااسنپ خیلی پایین باشه مگه ماشین تپسی یااسنپ چه فرقی باتاکسی یاآژانس داره کرایه هاهم خیلی پایین هستن وهم سهولت ماشین گرفتن ن احتیاج ب زنگ زدن هست نه آدرس دادن ب راننده که به بهونه آدرس باناموس مردم گپ میزنن مردم مافقط توفک جیب خودشونن دوست دارن رانندها مجانی کارکنن ولی خودشون جونشون دربره کاری رایگان واسه کسی انجام نمیدن تپسی باآژانس هیچ فرقی نداره کرایه هابایدبیشتربشن اگه آژانس ماشین لکسوس واسه مسافرمیفرسته وتپسی پیکان آره

  160. محمدتوسلی می گوید

    سلام من هم ازاسنپ وهم تپ سی راضیم فقط اگه امکانش هست زمان تخفیفهارو طولانی تر کنن وبرای مسیرهای طولانی کمتر لغو سفر بزنند ممنون میشم

  161. ساسان می گوید

    در ضمن بعضی اوقات قیمت ها بسیار بالاست ماشین های عبوری همون مسیر کرایه کمتر میگیرندر
    و تقاضای ماشین میکنی هم دیر میرسه هم میبینی ماشینهای عبوری کرایه کمتر میگیرن و در نرم افزار برای کنسل درخواست هم کزینه ایی وجود نداره و راننده میاد ولی من رفته ام چون ماشین عبوری رسید با کرایه کمتر همان مسیر

  162. محمد رشیدی می گوید

    کار بسیارجالب و کاربردی برای عموم مردم است

  163. ساسان می گوید

    نرم افزار شما بسیار بد کار میکند
    از تقاضای اتومبیل تا اوکی شدن زمان بسیاری میبرد
    در ضمن بعد از اوکی شدن مثلا زمان اعلان میکند تا ۳ دقیقه دیگر ماشین مورد نظر میرسد ولی عملا توی گرما بیش از ده تا پانزده دقیقه ماشین میرسد اکثرا ماشین ها مدل پایین و فرسوده و کولر خاموش و به راننده میگید کولر رو روشن میکنه ولی عملا کولر کارایی نداره چون ماشین مدل پایین و کولر هم روشن نبوده و حال جواب نمیده
    و لوکیشن هم سرچ میکنی ابتدای کار بسیاری از آدرس ها رو نمیشناسه و جای خود شخص هم آخرین بار حضور رو نشون میده و جای جدید رو نشون نمیده و کلی ضعف های زیاد که خودتون بهتره چک بکنید چون اگر این باشه ناچارا نرم افزار تیپ سی رو باید پاک کنیم و جایگزین اسنپ یا بقیه موارد کنیم

  164. عباسی می گوید

    بسیار کار عالی ای هست. موفق باشید

  165. Neda می گوید

    سلام من که خیلی راضی ام از تپ سی،سریع هم راننده پیدا میشه و میاد به موقعیت خواسته شده
    از اسنپ و کارپینو هم ارزون تر هست
    تشکر از همه پرسنل تپ سی

  166. مهرداد می گوید

    خیلی آپشن خوبیه.طیف وسیعتری تحت پوشش تاکسی آنلاین قرار میگیرن فقط بعلت کرایه های پایین اکثرا راننده ها راغب به تایید سفر مسافرین خصوصا برای مسافتهای دورتر نیستند.پیشنهاد میکنم بحث قیمتگذاری رو بازبینی نمایید.موفق باشید.

  167. ناشناس می گوید

    خیلی عالیه ولی اگر مثل همیشه لغو سفر نزنه

  168. حسین می گوید

    پرداخت اضافه تر برای چی ؟ متاسفانه توی ایران مراکز خدماتی، هر کاری که برای راحتتر پول درآوردن خودشان انجام میدهند هزینه اش رو از مردم بیچاره میگیرند ……

  169. نگار می گوید

    باسلام و خسته نباشید ، بسیار فکر بجا و عاقلانه ای بود که این تصمیم رو گرفته این. وبسیار هم بابت این موضوع تشکر میکنم.کمی هم بابت قیمتهاتون تجدید نظر کنید. بازهم تشکر

  170. هانیه می گوید

    چه بهتر که تپسی موتور برای بسته و مسافر هم داشته باشید

  171. زهرا می گوید

    باسلام و خسته نباشید ، بسیار فکر بجا و عاقلانه ای بود که این تصمیم رو گرفته این. وبسیار هم بابت این موضوع تشکر میکنم.کمی هم بابت قیمتهاتون تجدید نظر کنید. بازهم تشکر

  172. هاله رضایی می گوید

    سلام‌ضمن خسته نباشید از اینکه فعال هستید و طرحها وامکانات روجدید وبه روزمیکنید خیلی خوبه تشکر
    ولی نمیدونم چرا بعضی روزها قیمتها بی دلیل خیلی زیاد برآوردمیشه درحالی که همون مسیره وترافیک هم فرقی ندارهد
    لطفا قیمتها رو تعویل نمائید،
    تشکر

  173. قاسم عسگری می گوید

    خدا بشما زحمت کشان برای روزی حلال و خدمت به مردم عمر باعزت بدهد

  174. ناشناس می گوید

    سلام دوستان شماهایی که میگیدکرایه هابالاست راننده ها دارنتادیروقت کارمیکنن تاخرج زن وبچه شونو بدن یه کم انصاف داشته باشین همه مامثل همیم فقط به خودتون فکرنکنین فکرراننده هم باشین تازه ۱۵درصد ازکرایه میره توجیب تپسی واسنپ راننده بیچاره ازجونش میذاره ماشینش هزینه داره یه قطعه ازماشین خداتومن قیمتشه کمی تفکرلطفا

  175. بهرام می گوید

    من که لذت بردم
    دم همه اونایی که اصلا این تپسی و اسنپ رو اختراع و طرح ریزی کردند گرم
    دست خوش
    این طرح هم عین بقیه عالیه
    خسته نباشید
    یا علی

  176. مصطفی مصطفی پور می گوید

    با سلام، میشه تپ سی رو تو شهرستان مرکز استان راه اندازی کنیم. یا نمایندگی بگیریم لطفا راهنمایی بفرمائید ممنون میشم. ۹۱۷۱۴۳۶۸۹۳

  177. شهره می گوید

    یک سری احمق نشستن اونجا که حتی بلد نیستن از روی نقشه ادرس پیدا کنن.
    من از تهرانپارس میخواستم بگیرم به من میگه همچین ادرسی نیست!!! انگار من مریخ هستم????

  178. حامد می گوید

    سلام خسته نباشید وقتی زنگ میزنیم قیمت بالاتر میشه چرا.

  179. محمد می گوید

    ممنون چون چند بار شده خواستم ۲تا ماشین بگیریم باید صبر میکردیم اولین ماشین اتمام سفر بزنه بعد ماشین دوم رو درخواست بدم???

  180. فرهنگی می گوید

    سلام من دیشب اسنپ گرفتم اولش که دیراومدبعدشم راه رااشتباه رفت ونیمه راه تصادف شدیدی کرد با۳تاماشین بعدشم کرایه راکامل ازما گرفت و۱نصف شب من ودختر وسط خیابون موندیم

  181. ناشناس می گوید

    خیلی قیمتا رو بردین بالا اژانس خیلی ارزون تر میگیره

  182. محمد می گوید

    ممنون چون چند بار شده خواستم ۲تا ماشین بگیریم باید صبر میکردیم اولین ماشین اتمام سفر بزنه بعد ماشین دوم رو درخواست بدم

  183. جواد می گوید

    بسیار عالی بود این امکانی که در دستمان قرار دادید واقعا فکر نمیکردم همچین امکانی بیاد

  184. اسیوند می گوید

    سلام خسته نباشید خداوند خیرتان بده کار کسانی را که گوشی ساده داشتند را راحت کردید ???

  185. گلاره می گوید

    کار جالبیه ولى اى کاش هزینه مثل کلاسیک بود

  186. ناشناس می گوید

    تپ سی که هیچ وقت ماشین نداره

  187. ناشناس می گوید

    خیلی عالی

  188. ئخیثمشطهئ می گوید

    رمز ارز دیجیتال قبول نمی کنید؟

  189. باقری می گوید

    سلام
    من خودم راننده هستم اما هیچ علاقه ای ندارم با تپ سی کار کنم و همه فعالیتم روی اسنپ است،تنها دلیلش هم پایین بودن قیمت تپسی نسبت به اسنپ است،متاسفانه تپ سی فقط می خواهد دل مسافر را گرم کند و اصلا به این موصوع فکر نمی کند که ۵۰درصد ماجرا راننده است که باید دلگرم و مشتاق به همکاری شود!
    امیدوارم که نظر بنده پیگیری شود

  190. آرش می گوید

    سلام
    چرا گزینه رفت و برگشت و توقف در مسیر ندارید؟

  191. رضااکبری می گوید

    کار بسیار زیبا جا دار مطمئنی انجام دادید دمتون گرم

  192. خخخ می گوید

    من یه مسیری میخواستم برم تپ سی برام ۱۲ تومن زد.زنگ زدم آژانس سر کوچه با ۸ تومن منو برد.واللا

  193. مریم می گوید

    خیلی عالیه. ممنون

  194. مسعود می گوید

    سلام خیلی طول میکشه تابه کارشناس مربوط وصل بشه

  195. رسول می گوید

    سلام بسیار عالیه خصوصا برای وقتی اینترنت نداری توپه توپ…

  196. علیرضا رادبوی می گوید

    علی

  197. محمودغفاری می گوید

    خیلی خوبه ولی من که سرویس زیاد میگیرم درعوض اینکه تخفیف داشته باشه بدتره بیشتر میشه هرچی درخواستت میره بالاترولی وقتی بیخیال میشی باز برات تخفیف میزارن اقا اگه فرقی بین تبسی واژانس نباشه اژانس میگیریم خوب

  198. پاشازاده می گوید

    اخیرا ازسوی راننده ها بیشترکنسل میشه وگاهی اطلاع هم نمی دهند می توانند زنگ بزنند که این کاررا نمی کنند دم در رفتی ومنتظری ولی نمیاددرثانی گران شده وگاهی قیمت اصلا منصفانه نیست . این کارجدیدشما روهنوز امتحان نکردم ولی کاس ۲۴ ساعته باشه یه موقع از سفربرگشتی ودرترمینال یا فرودگاه ویا راه آهنی ویا صبح خیلی زوداست ویا بعداز ووازده شب اون موقع بیشتر به تاکسی بدون اینترنت نیاز داری

  199. دریا می گوید

    سلام و عرض ادب و احترام هزینه ها خیلی بالاست با آژانس های تاکسی تلفنی هیچ فرقی ندارند اگه هزینه ها بیاد پائین به نظرم خیلی بهتر باشه با تشکر

  200. ناشناس می گوید

    خیلی کار بدیه که وقتی تاکسی میگیری میای دم در که سوار بشی یهویی راننده لغو میکنه امروز دوبار تاکسی گرفتم وهردوبار راننده لغو کرد اینقدر معطل شدیم دم در که ۱۸۸۰گرفتم واینقدر عصبانی بودم که میخواستم کلا تپ سی رو حذف کنم خواهشا پیگیری کنین

  201. ناشناس می گوید

    از زمانیکه که تعداد راننده ها رو بیشتر کردید و کرایه ها رو هم افزایش دادید رسیدگیتونم که ماشالله کاهش دادید که امثال ما که از این نرم افزار استفاده میکنند باید یساعت منتظر این باشیم ک یک راننده قبول کنه همون جمع بشه بهتره باهمین اژانسا بریم سنگینتریم

  202. ناشناس می گوید

    سلام من هم کد تخفیف بعد چند سال ندارم همچنین آدرس خونه مون رو لوکیشن دقیق نشون نمیده همیشه راننده از آدرس ناراضیهreza

  203. فاطمه می گوید

    سلام خیلی ایده خوبی هست موفق باشیدباتشکر

  204. امیرعلی طوسی می گوید

    سلام عالیه ولی از اپلکشین یا همان نرم افزار برای گرفتن بامشکل روبرو میشوی بیشتر بعلت ادرس ومکان یابی!!!! ؟؟؟

  205. mahnaz می گوید

    سلام خیلی خوبه.من کد تخفیف ندارم چیکار باید بکنم

  206. رضا سنگین می گوید

    سلام عالیه ولی تخفیف هاتاریخ استفاده ان محدود است وبعدازتاریخ محاسبه نمیشود اگر منقضی شود عالیه

  207. ناشناس می گوید

    کلا روش خوبیه مردم رو از دست تاکسی زردهای بی انصاف نجات دادید

  208. مصطفی می گوید

    متنتو جاستیفای میکردی بد نبود
    Alt+shift+j

  209. حامد می گوید

    سلام.آیا هزینه سفر تلفنی برای سفیران متغیر است؟؟؟یعنی این نوع سفر باعث افزایش یا کاهش درآمد سفیر هم میشود؟؟؟

  210. ناشناس می گوید

    خسته شدم از بس درخواست زدم کسی نیومد

  211. حاج ابراهیم می گوید

    سلام این خوبه کلا تپسی انصاف زیاد داره پیشنهاد میکنم که وقتی سرویس پیدا نشد برای همه مسافران جبران کنید

  212. اکبر می گوید

    فعالیت

  213. فاطمه می گوید

    خیلی طرح خوبیه مخصوصا برای مسن ترها ممنون

  214. ناشناس می گوید

    مگه ۲۴ساعته نیست؟؟؟

  215. ناشناس می گوید

    تپ سی سرویس اکثر مواقع خیلی دیر پیدا میشه سفیر لغو میزنه اونم چند بار پشت سر هم و اگه با ۱۶۳۰هزینه بیشتر نشه عالیه

  216. علی اکبرغزالی می گوید

    سلام اگه میخواهیدراننده زیادتری جزبه تپسی بشه بیمه تامین اجتماعی کنید تا راننده دل گرم بشه شغلش وقت ببینید چندتا راننده میان برای تپسی باتشکر

  217. بوکسه بوکسه وری می گوید

    اصلا خوشم نیومد

  218. ناشناس می گوید

    در روزهای تعطیل قیمت ها بالا تاکسی گیر نمی آید

  219. حسن شیخزایی فر می گوید

    ممکن است لحظه ای که نیاز به خودر داشته باشید بسته شما به پایان رسیده باشد یا اینکه شخص گوشی اندرود نداشته باشد یا اینکه فرد طرز استفاده از گوشیها ی اندرپد را بلد نباشد در کل این ایده خوبی بوده که انجام پذیرفته از بانیان این کار تشکر میکنم .

  220. ناشناس می گوید

    سلام هزینه اگر زیاد نشه گزینه خوبیه

  221. علیرضا رئوف می گوید

    جالب بود وقتی نت نیست

  222. اصغر می گوید

    سلام سرویس رفت وبرگشت بخواهیم کدام گزینه رابایدبزنیم

  223. حقی می گوید

    خیلی راهکار خوبی است ودرهمه حال کارایی دارد خیلی خوب است که این چنین امکاناتی وجوددارد.ازهمه پرسنل تشکرمیکنم

  224. سیاوش هاشم زاده می گوید

    کاره بسیار جالبیه مخصوصا برای افراد سالمند و بی سواد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.