در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

ثبت نام راننده تپسی
اخبار تپسی

۱۶۳۰، تاکسی تلفنی تپسی !

تاکسی تلفنی تپسی این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به اینترنت و تنها با دسترسی به تلفن (همراه یا ثابت) درخواست سفرتان با تپسی را ثبت کنید.

سفر شما با همان کیفیت و امنیت انجام می‌شود و هیچ تفاوتی برای راننده بین سفر آنلاین و تلفنی وجود ندارد. این امکان در تمامی شهرهای تحت پوشش تپسی از ساعت ۶ صبح تا ۱ بامداد فعال است.

چگونه از تاکسی تلفنی تپسی استفاده کنیم؟

برای استفاده از سرویس تلفنی تپسی،کافی‌ست بدون وارد کردن پیش‌شماره‌ شهر (مثلا ۰۲۱) با ۱۶۳۰ تماس بگیرید تا به یکی از کارشناسان مرکز تماس تپسی وصل شوید. کارشناس، مبدا و مقصد سفر را از شما می‌پرسد و درست مانند اپلیکیشن تپسی، برایتان درخواست سفر می‌دهد.

اپلیکیشن، درخواست را به نزدیک‌ترین سفیر (راننده) می‌فرستد و سفیر، پس از تایید درخواست، به سمت مبدا شما حرکت می‌کند. در این مرحله شما روی خط تلفنی که از طریق آن با تپسی تماس گرفته‌اید، یک پیامک متنی دریافت می‌کنید مبنی بر این که سفیر پیدا شد. به محض رسیدن سفیر به مبدا، شما یک پیام متنی دیگر دریافت می‌کنید تا از رسیدن سفیر مطلع شوید.

اگر به هر دلیلی، سفیر درخواست شما را لغو کند، از طریق پیام متنی باخبر می‌شوید. در این صورت، یا اگر در آن لحظه خودرویی برای شما پیدا نشود، برای شما پیامی ارسال می‌شود. با ارسال عدد ۱ در پاسخ این پیام، دوباره درخواست خود را، بدون طی مراحل قبلی، تکرار کنید.

driver-join-banner

نکته: اگر برای درخواست سفر، با تلفن ثابت با ۱۶۳۰ تماس بگیرید، لازم است بعد از گذشت ۳ دقیقه از زمان ثبت درخواست، با همان شماره تلفن ثابت با 1630 تماس بگیرید تا در صورتی که سفیری برای شما تخصیص داده شده باشد، اطلاعات آن به شما اعلام شود.

لازم به ذکر است که هزینه این سرویس، کمی از حالت کلاسیک بیشتر است.

مکان منتخب در تپسی تلفنی

در زمان درخواست سفر با تاکسی تلفنی تپسی هم امکان استفاده از مکان‌های منتخب یا ثبت آن‌ها را دارید.

اگر قبلا نقاط مورد نظر خود را در قسمت مکان‌های منتخب اپلیکیشن وارد کرده باشید، کار راحت‌تر خواهد بود. به این ترتیب مثلا می‌توانید بگویید که از خانه به محل کار می‌روید و نیازی به گفتن آدرس نیست.

درصورتی که مکان منتخب ثبت نکرده باشید، کارشناس تپسی، مکان‌های منتخب شما را ثبت می‌کند تا در سفرهای بعدی، راحت‌تر درخواست سفر دهید. این موضوع، در مورد زمانی که فقط از تلفن ثابت استفاده می‌کنید هم صدق می‌کند. در این حالت، مکان‌های منتخب شما ذخیره می‌شوند و می‌توانید آن‌‌ها را به عنوان مبدا یا مقصد انتخاب کنید.

سرویس‌های فعال در تپسی تلفنی

با تماس با ۱۶۳۰ می‌توانید از تمام سرویس‌های فعال در تپسی مانند کلاسیک، موتوپیک، اتوپیک و… استفاده کنید.

تاکسی تلفنی تپسی، چه زمان‌هایی به کار می‌آید؟

  • زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید.
  • اگر از گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌کنید.
  • وقتی مادر، پدر یا یکی از اطرافیانتان میانه‌ای با فضای آنلاین ندارد و از شما می‌خواهد برایش تپسی بگیرید.
  • چنانچه در وضعیتی هستید که کار با اپلیکیشن امکان‌پذیر نیست.
  • آدرس را روی نقشه پیدا نمی‌کنیدو یا در استفاده از نقشه، مشکل دارید.

در تمامی این حالت‌ها، می‌توانید از طریق تماس با 1630 تپسی تلفنی بگیرید.

ثبت‌نام راننده خودرو

۲۴۷ دیدگاه ها

  1. سلام چرا تخفیفی که برای من میفرستین انجام نمیشه پیام میده برای شما قابل استفاده نیست

    1. همراه گرامی
      در صورتی که قبل از این تخفیف سفر موتوپیک درخواست داده باشین ، امکان استفاده از این کد را ندارید.

  2. سلام تخفیفی که به اینجانب اختصاص داده شده خودبه خود اعمال میشه یا باید درخواست کنم ممنون

    1. همراه گرامی، سلام
      در صورتی که در پیامک دریافتی کد وجود داشته باشد در بخش تخفیف ها کد را ثبت کنین تا در سفرهایتان اعمال شود.

    1. جواد عزیز
      در صورت ثبت کد هدیه در نرم افزار ، بعد از آن با ثبت درخواست تلفنی ، تخفیف بصورت خودکار در سفرتان اعمال میشه.

  3. سلام ،تپسی من دچار اشکال شده.پاک کردم دوباره نصب کنم ولی هر چه تلاش کردم نشد.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

  4. سلام مسافر کرایه رو آنلاین پرداخت کرد
    هنوز به حسابم نیومده
    من تسویه در لحظه رو زدم کم کرد ولی نیومد به حسابم

  5. پشتیبانی تپسی فوق العاده صفره،فقط بلدن دروغ بگن ۳ساعت تمام تیکت زدم هیچ کسی جواب نداد ،شماره ای هم نداره ادم مستقیم با اوپراتور صحبت کنه ،یه تیم خسته داغان داره ،از هر نظر بدترین تاکسی اینترنتی هست که دیدم ،منه راننده ۳ساعت بسته ای رو بردم به مقصد ،نه شماره تلفن ازش دارم نه تلفن گیرنده جواب میده ،پشتیبانی هم صفره چرته ،بعد دوساعت ۲۰تومن داده ،هرجا برم تبلیغ بد میکنم ،حق راننده خوردن نداره ،از صبح تا شب دنده میزنم یه لقمه نون ببرم سر سفره همین دوزار هم دریغ میکنن ،

  6. سلام برای پدرم تپسی گرفتم راننده به اصرار 2هزار تومان هزینه اضافی گرفت کجا باید پیگیری بشه وقتی تو قسمت امتیاز دهی به راننده مورد درخواست هزینه اضافی نداره؟

    1. دوست عزیز، بابت اتفاق پیش آمده متاسف هستیم. لطفا جهت پیگیری این مورد با شماره 1630 تماس بگیرید یا از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا