در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

نسخه تحت وب یا وب اپلیکیشن تپسی

نسخه‌ تحت وب یا وب‌ اپلیکیشن تپسی، سرویسی است که این امکان را در اختیار مسافر قرار می‌دهد تا بدون استفاده از اپلیکیشن و از طریق انواع مرورگرها، درخواست خودرو دهد. نکته‌ مهم در مورد نسخه تحت وب تپسی این است که کاربران سیستم عامل iOS، در استفاده از این نسخه، به مشکلی برنخواهند خورد. حتی در زمان‌هایی که به دلایل مختلف مثل تحریم‌های شرکت اپل، اپلیکیشن‌های ایرانی بر روی گوشی‌های آیفون دچار اختلال می‌شوند، وب اپلیکیشن تپسی همچنان قابل استفاده است.

چگونه از نسخه تحت وب تپسی استفاده کنیم؟

بعد از اینکه پیغامی برای شما به نمایش درآمد، گزینه Add را انتخاب کنید. حالا، اپلیکیشن پیشرو تپسی در کنار سایر اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

مزیت وب اپلیکیشن تپسی چیست؟

اپلیکیشن‌های پیشرو، وب‌اپلیکیشن‌هایی هستند که تجربه‌ای مشابه اپلیکیشن‌های بومی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

از جمله مزایای این اپلیکیشن‌ها نسبت به وب‌اپلیکیشن‌های معمولی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

• تجربه‌ی کاربری اپلیکیشن‌های پیشرو نسبت به وب‌اپلیکیشن‌های معمولی بسیار بهتر و مشابه نرم‌افزارهای بومی است.
• امکان پشتیبانی از اعلان‌ها (push notification) در این اپلیکیشن‌ها وجود دارد.
• نیازی به بارگذاری آن‌ها در فروشگاه‌ها نیست و به همین دلیل، دسترسی به آن‌ها برای کاربران آسان‌تر است.
• برای نصب این اپلیکیشن‌ها تنها کافی است به آدرس وب مورد نظر مراجعه کرده و با استفاده از امکانات تلفن همراه، نرم‌افزار را به Home Screen اضافه کنیم.
با توجه به اینکه این اپلیکیشن‌ها در واقع نوع خاصی از اپلیکیشن‌های تحت وب هستند، به صورت خودکار به‌روز می‌شوند.

سوالات متداول

1. لینک وب اپلیکیشن تپسی برای کاربران موبایل یا تبلت اپل کجاست؟

برای استفاده، روی لینک روبرو کلیک کنید: وب اپ تپسی

2. اپلیکیشن‌های مسافر تپسی را از کجا دانلود کنیم؟

نسخه‌های اندروید و iOS اپلیکیشن مسافر تپسی داخل وبسایت تپسی موجود است.

3. دانلود تپسی برای اندروید 4 و گوشی‌های قدیمی چگونه است؟

برای گوشی های قدیمی توصیه می کنیم از نسخه وب اپلیکیشن تپسی استفاده شود.

4. دانلود برنامه تپسی رانندگان از کجاست؟

برای استفاده و دانلود برنامه تپسی رانندگان کلیک کنید: دانلود اپ راننده تپسی.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

42 نظرات
  1. الهه می گوید

    سلام روز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ درخواست سرویس کردم که توسط راننده لغو شد ولی پرداخت وجه انجام شده بود و کسر گردید.
    انتطار داشتم که بعد ۱۴ ساعت به حسابم‌برگشت داده بشود.
    امروز اینکار اتفاق افتاد اما قبلش دوباره از حساب کسر شده بود.
    یعنی دو پرداخت و یک واریز برای سفری که انجام نگرفت
    خواهشمند از راهنمایی بفرمایید

  2. فرهود می گوید

    سلام
    لطفا راهنمایی بفرمایید برای دریافت رسید سفر چه باید کرد؟
    البته به بخش سفرهای من مراجعه کردم و “ارسال رسید” را کلیک کردم و پیام ارسال موفق را نمایش داد، ولی نمیدانم ارسال به کجا شد؟

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی ، سلام
      جهت رفع این مورد حتما هرزنامه یا اسپم ایمیل خود را بررسی نمایید و ایمیل شرکت یاهو را ثبت نکنین و درست بودن ایمیل خودتون رو بررسی کنین.

      در غیر اینصورت از طریق ثبت تیکت در بخش پشتیبانی اعلام کنین تا پیگیری از سمت تیم فنی انجام بشه.

  3. سیاوش می گوید

    با سلام برنامه تپسی من از گوش پاک شده هر کاری میکنم دوباره نصب نمیشه
    لطفا راهنمای بفرماید

  4. الياس می گوید

    سلام چطور ميشه مبلغ واريزي تقاضاي استرداد كرد چون به جاي ٢٠ هزارتومان ٢٠٠ هزار تومان زدم .ممنون ميشم راهنمايي كنيد؟

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا جهت ثبت درخواست استردادوجه از طریق نرم افزار تیکت کنید و اطلاعات درخواستی را ارسال کنید تا پیگیری لازم صورت گیرد.

      1. مهرداد عباسی نژاد می گوید

        سلام خسته نباشید
        من از طریق یکی از سفیران معرفی شدم ک در طرح ۳۰ سفر طی ۳ روز انجام دادم من ۳۱ سفر رفتم طی ۳ روز الان ۲۰ روز گذشته پاداش واریز نشده هی تیکت میفرستم هی بهونه میارم

        1. پشتیبانی تپسی می گوید

          همراه گرامی، سلام
          این مورد تنها از طریق پشتیبانی با ثبت تیکت یا تماس با 1630 قابل پیگیری هست.

  5. امینه هلالی می گوید

    سلام‌من نیم ساعت پیش درخواست سرویس داده بودم ولی بعد از خروج از خانه .سرویس لغو کرد من با ۱۵ دقیقه معطلی با اینکه عجله داشتم درخواست سرویس دیگر دادم.مشخصات راننده به شرح ذیل است:
    تپسی: سفیر رسید.

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، بابت اتفاق پیش آمده متاسف هستیم. لطفا جهت پیگیری این موارد از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید تا بررسی لازم صورت گیرد.

  6. نرگس می گوید

    نسخه وب راننگان هم بزارید لطفا یه راننده چرا بایدیه برنامه ایرانی رو با ۲۰۰ هزار تومان دانلود که

  7. مرتضي می گوید

    سلام سفيرتپسي هستم گوشيم آيفون٥ هستش كه نسخه آي او اس آن ١٠،٤،٣هستش كه متاسفانه برنامه سفيران بدليل پايين بودن نسخه گوشي روش نصب نميشه لطفا راهنمايي كنيد چطور ميتونم كاركنم بااين گوشي،دوباراين ماه گوشيم رودزديدن والان دوهفته ست كه بيكارم وفقط تونستم يه آيفون٥ قرض بگيرم