در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

ارائه‌ی مدیر تیم محصول تپ‌سی در «سایکل میتز»

پنج‌شنبه چهارم مهر ماه، اردلان پویابهار مدیر تیم محصول تپ‌سی مهمان «سایکل میتز» بود.

سایکل میتز

موضوع ارائه‌ی اردلان، نحوه‌ی تولید محصول مشتری-محور بود. او با شرح و بسط موضوع و ارائه‌ی مثال‌هایی از روند شکل‌گیری یک محصول در تپ‌سی، از این رویکرد دفاع کرد که بهتر است نظر کاربر در برنامه‌ی توسعه‌ی محصول، اثرگذار باشد. معمولا تیم محصول تپ‌سی، چهار دسته از موضوعات را مد نظر قرار می‌دهد که عبارتند از: مواردی که به رشد کسب و کار می انجامند، موارد استراتژیک مانند نقشه، موارد تکنیکال و در نهایت مواردی که با کاربران رابطه‌ی مستقیم دارد.

در بخش آخر که طی آن به عنوان مثال به کارهای مرتبط با UI و UX پرداخته می‌شود، قرار بر این است که تجربه‌ی مشتری از اپلیکیشن، بهبود داده شده و کار با اپلیکیشن برای او آسان‌تر و بهینه‌تر شود. اردلان در ارائه‌اش در سایکل میتز به این موضوع اشاره کرد که معمولا این بخش آخر، کمی مهجور می‌ماند و ممکن است آن‌قدر که باید، به آن توجه نشود. این در حالی است که مشتری (اعم از مسافر یا سفیر در مورد تپ‌سی)، مخاطب اصلی ماست و بیشترین تاثیر را بر کسب و کار می‌گذارد.

به این ترتیب است که تیم محصول، وظیفه دارد بازخوردها را از مخاطب دریافت کرده و با متقاعد کردن مجموعه، به بهترین نحو به آن‌ها پاسخ گوید.

سایکل میتز، مجموعه‌ای از نشست‌هاست که طی آن‌ها اعضای استارتاپ‌های موفق، به ارائه و تبادل تجربه‌های خود می‌پردازند. این، سومین دوره‌ی برگزاری سایکل میتز بود که با عنوان «تهران تا سیلیکون ولی» برگزار شد. در این دوره هم سخنرانانی به نمایندگی از کسب و کارهای دیجیتال، از تجربه‌های موفق خود از سیلیکون ولی تا لندن و تهران گفتند.

سخنرانان دوره‌ی سوم سایکل میتز عبارت بودند از: اسد صفری، مربی چابک در داده‌ورزی سداد و بنیان‌گذار موسسه اسکرام‌ایران، مسعود طباطبایی، مدیر عامل گروه علی بابا، امین وطنی، سرپرست محصول در والمارت(سیلیکون ولی)، کلمنت کائو، مدیر محصول در Blend و تولید‌کننده محتوای آموزشی در PMHQ(سیلیکون ولی)، رومن پیچلر، مشاور ارشد محصول در Pichler Consulting ، حمید پورجم، سرپرست تیم فنی کافه‌ بازار، محمدعلی تائبی از مدیران علی بابا و البته اردلان پویابهار از تپ‌سی.

 فایل ارائه‌ی اردلان پویابهار در سایکل میتز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. نرگس می گوید

    سلام خسته نباشین ..متاسفانه راننده های شما همیشه سعی میکنن مسیری برن که پولش زیاده برای چندمین بار من دارم از تپ سی سرویس میگیرم باوجود ۸تا سفیر نزدیک من چون مسیر ۸۰۰۰تومن نمیان البته قبلنم مسیرای دیگه داشتم واین خیلی بده با اینکه نمیخوام برم اسنپ اگه بازم نشد مجبورم برم

  2. احسان می گوید

    فیلمشو ندارین؟