در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

راهکارهای افزایش درآمد در تپسی

راهکارهای افزایش درآمد در تپسی نکاتی هستند که به شما کمک می‌کنند تا درآمد بیشتری در زمان کار با تپسی به دست آورید. این نکات موارد متعددی شامل ساعات پردرآمد تپسی، مناطق پردرآمد، ماموریت‌های تپسی و … را شامل می‌شوند. برای افزایش درآمد در تپسی کافی‌ست به این نکات که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم توجه کنید.

هیچ سفری را رد نکنید!

یکی از راه‌های افزایش درآمد در تپسی ، قبول بی‌وقفه سفرها است. اگر قرار است در طول یک روز مثلا ۸ ساعت فعالیت کنید، بهتر است از تمام دقایق فعالیت‌تان استفاده کنید. مخصوصا اگر سفیر تپسی بودن شغل اصلی شماست.

برای استفاده مفید از زمان، هیچ درخواست سفری را رد نکنید و از دست ندهید! مگر زمانی که برای استراحت و حرکات کششی و یا صرف غذا توقف می‌کنید.

توجه داشته باشید که قیمت‌گذاری هوشمند تپسی بر اساس استهلاک، مسافت، مدت‌زمان سفر، زمان رسیدن به مسافر، زمان انتظار در مقصد تا دریافت درخواست سفر بعدی، ترافیک، مناطق طرح ترافیک یا کنترل آلودگی هوا و … عمل می‌کند. بنابراین ارزش تمامی سفرهای تپسی در نهایت یکسان است.

سفیرانی که در قبول سفر، سخت‌گیری بیشتری به خرج می‌دهند، سفرهای زیادی را ازدست‌داده و زمان تلف‌شده بیشتری دارند. بنابراین در ساعات فعالیتشان درآمد کمتری به دست خواهند آورد. در نظر داشته باشید درصورتی‌که پیمایش شما بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر در ماه باشد، می‌توانید از سهمیه سوخت رانندگان تپسی استفاده کنید.

در ساعات طلایی روز فعال باشید!

ساعات ۹ تا ۱۱ صبح و ۱۶ تا ۲۰، پردرآمدترین ساعات روز در تپسی هستند. در این ساعات، درخواست‌های سفر به صورت چشم‌گیری افزایش می‌یابند و قیمت سفرها هم بالاتر می‌رود. کافی‌ست در این ساعات نرم‌افزار خود را روشن کنید و با قبول بی‌وقفه درخواست‌ها افزایش درآمد داشته باشید.

به سمت نقاط قرمز نقشه حرکت کنید!

در تهران و شهرهای بزرگ، در صفحه اصلی نرم‌افزار سفیران تپسی، یک نقشه از شهر را می‌بینید که برخی نقاط آن قرمز شده است. این نقاط قرمز نشان‌دهنده مناطق پردرآمد و پردرخواست هستند و فعالیت در آن‌ها باعث افزایش درآمد شما می‌شود.

به نقشه نگاه کنید. اعداد روی سلول‌ها درصد افزایش قیمت در هر منطقه را نمایش می‌دهند. با توجه به درصد افزایش قیمت که بر روی این نواحی قرمزرنگ نوشته‌شده، سفرها را به مبدا و مقصد این نقاط بپذیرید تا افزایش درآمد داشته باشید.

سفرهای طلایی را از دست ندهید!

سفرهای طلایی ۲۰ تا ۱۰۰ درصد درآمد بالاتری نسبت به سفرهای معمولی دارند. گزینه «درخواست سفر طلایی» در نقاط قرمز رنگ نقشه که نشان‌دهنده مناطق پر درآمد و پردرخواست هستند، به شما نمایش داده می‌شود و احتمال دریافت این سفرها در ساعت‌های ۸ تا ۱۱ صبح و ۱۶ تا ۲۰ بیشتر است.

با مطالعه مطلب سفرهای طلایی تپسی می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد این سفرها به دست آورید.

ماموریت‌های تپسی را تکمیل کنید!

تپسی ماموریت‌های گوناگونی را برای شما در نظر می‌گیرد که از طریق پیامک یا اعلان نرم‌افزار به شما اطلاع رسانی می‌شود. با شرکت در این ماموریت‌ها و طرح‌های تشویقی، علاوه بر درآمد سفرها پاداش مشخص‌شده را نیز دریافت می‌کنید. این طرح‌ها انواع مختلفی همچون ماموریت درآمدی، ماموریت بر اساس سفر، تضمین درآمد، طرح بدون کمیسیون، طرح پنجره ی جادویی و … دارند که در مطلب همه چیز درباره طرح‌های تشویقی تپسی به آن‌ها پرداخته‌ایم.

در مناطق طرح ترافیک فعال باشید!

یکی از روش‌های افزایش درآمد در تپسی، قبول سفرها در محدوده‌ی طرح است. طرح ترافیک نیمه دوم سال ۱۴۰۱، از ساعت ۶:۳۰ تا 18:00 برای شهر تهران اجرا می‌شود. در روز پنجشنبه هر هفته، فقط طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) از ساعت ۷:۳۰ تا 13:00، اجراشده که درصورت‌ ورود خودرو به محدوده‌ طرح در این روز، از سهمیه ۲۰ روزه خودرو کم خواهد شد. برای ورود به مناطق طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا شما می‌توانید در حساب کاربری «تهران من» روزهای ورود خود به محدوده‌های طرح را رزرو کرده و در این مناطق فعالیت کنید.

برای اینکه سفرهایی در محدوده‌ی طرح ترافیک و یا طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) برای شما ارسال شود، به‌راحتی می‌توانید با ورود به قسمت تنظیمات نرم‌افزار تپسی، دکمه این طرح‌ها را فعال کنید تا سفرهایی با مبدا و مقصد داخل طرح برای شما ارسال شود. از آنجایی‌ که هزینه سفرهای در محدوده‌ی طرح ترافیک متناسب‌سازی شده، با خرید طرح و سفر در این محدوده‌ می‌توانید از هر سفر تا ۱۵ هزارتومان درآمد بیشتری کسب کنید. با مطالعه راهنمای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا می‌توانید اطلاعات کاملی را در این باره به دست آورید.

سفرهایتان را لغو نکنید!

پیش از قبول درخواست سفر حتما همه جزییات را به‌دقت بررسی و از لغو سفر خودداری کنید. در طول روز فقط می‌توانید ۴ سفر را لغو کنید. در غیر این صورت ممکن است لغو سفرهای شما شامل جریمه شود. پس سعی کنید بدون دلیل موجه هیچ سفری را لغو نکنید.

در روزهای بارانی و برفی فعالیت کنید!

در مواقع بارش باران یا برف، درخواست‌ها افزایش می‌یابند و قیمت سفرها هم بالاتر می‌رود؛ بنابراین درآمد سفیران فعال در این روزها افزایش چشم‌گیری خواهد داشت. با قبول سفرها در روزهای بارانی و برفی درآمد خود را افزایش دهید.

از گزینه مقصد دلخواه استفاده کنید!

گزینه مقصد دلخواه در پایین صفحه اصلی نرم‌افزار تپسی به شما نشان داده می‌شود. با لمس این گزینه و انتخاب مقصد دلخواه خود، می‌توانید سفرهایی در مقصد موردنظر دریافت کنید. این گزینه برای سفیرانی است که به دلایل مختلف مثل داشتن شغل دوم، مجبور به طی کردن مسیر مشخصی برای رسیدن به محل کار خود هستند و با فعال کردن این گزینه می‌توانند حتی در مسیر رفت‌وبرگشت از محل کار خود هم، درخواست سفر دریافت کرده و کسب درآمد داشته باشند.

سفرهای لاین تپسی را قبول کنید!

سرویس لاین تپسی در حال حاضر ویژه سفیران تهرانی است و با قبول سفرهای این سرویس تا 15 درصد افزایش درآمد خواهید داشت. سفر لاین یک سرویس اشتراکی است به این صورت که به‌جای رساندن یک مسافر در مسیر مشخص می‌توانید هم‌زمان دو مسافر با مبدا و مقصدهایی نزدیک به هم داشته باشید. از این طریق علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف بنزین، کاهش آلودگی هوا، کمک به کاهش ترافیک، تا 15درصد افزایش درآمد خواهید داشت.  

اگر سفیر تپسی نیستید و می خواهید عضوی از ناوگان این مجموعه باشید، تنها کافی است وارد صفحه ثبت نام رانندگان تپسی شوید و در کمتر از ده دقیقه ثبت نام خود را تکمیل کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

314 نظرات
  1. محمدرضایی می گوید

    الان درست ۳ساعت آنلاین هستم حتی یک سرویس بهم نخورده نه شماره پیشتیبانی گذاشتن
    مگه کسی که تازه ثبت نام میکنه پاداش تعلق نمیگیره
    اولین جایی میبینم اینجوریه

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی ، سلام
      جهت بررسی این مورد از طریق ثبت تیکت در بخش پشتیبانی اقدام کنین.

  2. قاسم شهیدی می گوید

    با سلام و ادب من تازه وارد سیستم کاری تپسی شدم خیلی خوشحالم ولی گوشیم نو و تازه خریدم قسطی همان روز اول از دستم افتاد و صفحه آل سی دی اون شکست منم با سختی چندتا سرویس رفتم چون مشکل مالی دارم مجبورم تا آخر ای ماه تحمل کنم تا حقوق بازنشستگی و پرداخت کنن بعد بدم درستش کنن چون خجالت میکشم ماشین نو و تمیز کلا ۵۹ هزار تا کار کرده لذا از اینکه سفرها رو کم میروم و وقتم بیخودی میگذره خیلی ناراحتم اگر جایی قسطی درستش میکنن لطفا به من اطلاع بدین تا جبران این چند روز که کم کار کردم بشه ممنون .نخیر من برای اولین بار است که درنظر سنجی شرکت میکنم.

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی، سلام
      شما میتونین با مراجعه به باشگاه مشتریان تپسی در صورت وجود جشنواره از آن استفاده کنین.

      لطفا وارد آدرس https://tapsi.ir/pro بشین، شهر تون رو انتخاب کنین و پیشنهادهای مورد نظر را مشاهده کنین.

  3. جواداصغری می گوید

    باسلام، پراید من مدل81 هست اما ماشاالله تمیزه، فقط منبع گازم یه دونه کوچیکه که من روزهایی که تمام روز تپسی کار میکنم، 6 تا7 دفعه میرم صف گاز سی ان جی، موردی که من دارم وضعیت اقتصادیم خوب نیست، آیا میشه منبع منو یه جایی رو شما معرفی کنید در مشهد، که منبع منو بردارن و یه دونه منبع بزرگ برام بزارن اقساطی، 1تمنشو بدم الباقیشو اقساط سبک ماهی 400 500خوبه، میشه منو معرفی کنید،، متشکرم

  4. احمد می گوید

    تپس ی جان من تومحدوده کرج ملاردفعالیت دارم فعالیت کاریم م از۵عصرتا۱۲شب هستش ازهر۵تادرخواستی که درخواست میکنه مسافر۲تاش سرکاریه به عبارتی یعنی فاصله راننده تامسافر۶دقیقه است ۹۹درصد م فاصله ی راننده بامسافر۵یا۶دقیقه اس فکرشوبکنیداز۵تادرخواستی ۲تاکنسلی میخوره یاسرکاریه یاتومبدامسافراصلامسافری درکار نیست تپسی جان اینجوری رانندهاحقشون پایمال میشه تپس ی جان یفکری بکن برای رانندهات درغیراینصورت مدیون رانندهات میشی آخه تازنگ زنگ تپس ی میزنی همش یه چیزی میگن ماعذخواهی میکنیم شماببخشیداخه تپس ی جان عذرخواهی تو برای ما پول میشه عوض اینکه غذاهای کنی لطف کن هزینه های کنسلی رانندهاروحساب کن….

    1. محمودآبادی می گوید

      دقیقا درستهدخیلی ها میگن من یک نیمساعت دیگه میخام برم دست خورد شما منطزرمیمونید

  5. علی داور می گوید

    شایسته است مسافرین اعتبارات در کارت تپسی داشته باشن بخاطر ویروس کرونا و آلودگی پول نقد و اطلاع زمان واریزی به حساب راننده واریز و ضمانت پرداخت با خود حسابدار تپسی باشد و پول نقد به رانندگان ممنوع گردد

  6. مجتبی می گوید

    چطور در مبلغ سفر طلایی در یک مسیر یکسان است مثلا میخواستم ببرم حرم عادی ۱۰ هزار سفر طلایی مثلا ۱۰هزار و ۲۳۷ تومان حالا به مقصد رسیدیم مسافر چطور اون ۲۳۷ تک تومانی رو بده
    یا چرا قیمتها اینگونه هستش مثلا یک مسیرو زده ۴۷۸۵تومان خوب چرا همون ۵ هزار نمینویسن یا مثلا مسافر چطور ۷۸۵ تومانو بده یارانتظار داشنه باشه ما ۲۰۰ تومان بهش بدیم میشه توضیح بدید

  7. محسن اشرفی می گوید

    طرح عالی است

  8. علی می گوید

    سلام من کاربر تپسی هستم وسوالی برایم مطرح است اگر من درخواست تپسیی بدهم وتوسط سفیر پذیرفته شود وپس از رسیدن سفیر من سفر را لغو کنم وسفر انجام نگیرد باید هزینه ای بپردازم؟
    مثلا به دلیل عدم استفاده سفیر از ماسک

  9. هادی زارعی می گوید

    با سلام خدمت شما راهکار دوم وپنجم یکی هستند به چه دلیل اینکه وقتی سفری را نوشته اید که از دست ندهید باسفری رالغو نکنید همسو هست

  10. هانیه می گوید

    نه سفری لغو میکنم نه ثابت میشینم ولی خیلی مسافت طی میکنم اما۶۰/۷۰تمن بنزینم مییشه
    و۵۰تمن درامد ندارم

    قیمت های پایین به مسافت طولانی گیرم میاد😑😑😑😐😐