در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

راهنمای انجام سفر رزرو برای سفیران

قابلیت جدید رزرو سفر این امکان را به مسافر می‌دهد که با تعیین زمان حرکت خود، درخواست سفر آینده‌اش را ثبت می‌کنند. درخواست سفر رزرو پیش از زمان حرکت تعیین شده برای سفیران ارسال می‌شود.

نحوه انجام:

pre booking

prebooking

prebooking

درآمد بالاتر در سفرهای رزرو شده:

در هر سفر رزرو شما تا شروع سفر بین 15 تا 30 دقیقه منتظر می‌مانید. هزینه توقف شما معادل 6 هزارتومان در قیمت تمامی سفرهای رزرومحاسبه شده است.

همچنین با توجه به اینکه امکان رزرو سفر، یک سرویس ویژه برای مسافران است درآمد شما در سفرهای رزرو بالاتر می‌رود.

هزینه توقف در صورت لغو سفر از سوی مسافر

اگر بعد از رسیدن به مبدا، مسافر سفر رزرو شده را لغو کند در لحظه هزینه توقف شما به اعتبارتان واریز می‌شود.
اگر مسافر در مبدا حاضر نشود شما با لغو سفر با گزینه “مسافر در محل حاضر نشد” هزینه توقف خود را به طور کامل دریافت می‌کنید. برای استفاده از این گزینه لازم است حتما در مبدا حضور داشته و تا 5 دقیقه بعد از زمان حرکت مشخص شده در برنامه، منتظر مسافر مانده باشید.

قوانین انجام سفر رزرو

1. راس ساعت در مبدا:
حضور شما دقیقا راس ساعت مشخص در برنامه در مبدا مسافر الزامی است.
2. جریمه لغو سفر از سوی سفیر:
با توجه به اینکه هدف از رزرو سفر داشتن سفری به موقع و بدون تاخیر است، اگر سفر رزرو خودتان را لغو کنید به شرح زیر مشمول پرداخت جریمه می‌شوید:
30 تا 20 دقیقه تا زمان حرکت: 5 هزارتومان
کمتر از 20 دقیقه تا زمان حرکت: 10 هزار تومان
کمتر از 10 دقیقه تا زمان حرکت: 15 هزارتومان
3. دیر رسیدن به مبدا مسافر:
اگر در زمان مشخص شده در مبدا مسافر حاضر نباشید، مشمول پرداخت جریمه 15 هزارتومانی خواهید شد.
پس بهتر است برای اطمینان کمی زودتر در مبدا مسافر حاضر شوید و تا شروع زمان سفر منتظر بمانید.

جزییات درآمد

در رسید سفر خود می‌توانید جزییات درآمدی خودتان را ببینید. مبلغ سفرهای رزرو شده شامل 1000 تومان هزینه انجام خدمات رزرو سفرمی‌شود و متعلق به تپ‌سی است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

94 نظرات
  1. امیرریزانه می گوید

    خیلی برنامه خوبی میشه

  2. هادی معتمدی می گوید

    سلام،خسته نباشید سفیران عزیز،منم نظرم اینه که کرایه ها خیلی پایینه،بااین هزینه های لوازم یدکی ودستمزدهای تعمیرکاران،کرایه داریم داخلی زده ۶۵۰۰تومان،یعنی یه سفر بایستی بری سوار کنی ،معطل هم بشی،یه سفر هم بایستی برسونی به مقصد،سوالم اینه آیا میصرفه،والا پاداش کنارش بزارن بازم نمیصرفه،خود مسافرها هم بابت این داستان برای ما دلسوزی میکنن نمیدونم چرا خود شرکت که از قبال ما دارن پول درمیارن یکم هوای رانندگان ندارن

  3. رامین می گوید

    سلام ،کرایه خیلی ازمسیرها کم هستش مثلا کراه فرود گاه امام ،،تازه تاکسی های فرود گاه همشون دارن ما رو نفرین میکنن میگن شما با این کرایه های پایین نون ما رو اجر کردید،،،

  4. رضا می گوید

    سلام سفرهای رزرو زمان رسیدن به مسافر مشخص بشه بهتر است

  5. ایلیا می گوید

    طرح خوبیه فقط ای کاش کمی هم به رانندگان اهمیت میداد این همه داد میزنیم که تعداد مسافران مشخص باشه و از مسافر بخواهید که به موقع در محل حاضر بشه در غیر این صورت با جریمه مواجه بشه و نکته دیگر اینکه این همه سفیران از شما میخواهند که یک دکمه برای خاموش کردن هنگام دریافت سفر تعبیه کنید آیا واقعاً برایتان مهم نیست یا پیامهای ما رو نمیخونید؟؟؟

    1. صبا دزیانیان می گوید

      سفیر عزیز دکمه خاموش به زودی در اپدیت جدید نرم افزار ارائه خواهد شد

    2. امیر حسین می گوید

      با سلام
      اینکه گزینه سفر رزرو رو گذاشتین خیلی خوبه ، ولی اینکه شرایط جریمه اونطوری که مشخص شده ، کاملا یکطرفه و ناعادلانه هست ، چرا همش قوانین طوری وصف میشود که به نفع مسافر باشه ، خداییش اینکار برخلاف اخلاق و شرع و انسانیت هست
      ممنون

    3. غلامحسن قاسمی می گوید

      با سلام …اوایل اومدم تو تپسی حدود۲سال قبل ی سفر قبول کردم…۴ تا آدم هیکلی‌پریدن تو پراید زبونبسته و حرکت کردیم رسوندیمشون ولی خیلی فکر کرده بودن سفرشون ر هماهنگ کنن هزینه ارزون تپسی ر مفت تموم کنن…جدا تعداد نفرات از ۲ نفر ب بالا باید مشمول هزینه شود…بدلیل استحلاک تصاعدی وزن بر فشار موتور +تعلیق و کمک فنرها(باوجود اسفالتهای وصله پینه و نارنجک خورده) لاستیک و اهمش افزایش مصرف سوخت…لطفا حیاطی این موضوع ر درکرایه ها لحاظ بفرمایین.متشکرم

  6. قلی می گوید

    سی دقیقه انتطاااااررررر اخه یه سرویسه خودش
    خدنگ شیم دیگه درسته؟؟؟

  7. محمد ولی فلاحی می گوید

    به نظرم خیلی عالیه …دستتون درد نکنه

  8. حمید قهرمانی می گوید

    سلام پیشنهاد مناسبی است و از دقت مسافر و سفیر برخوردار است . پیشنهاد میشود تعداد نفرات عازم هم تاکید شود تا در مبدا دچار مسأله تعداد بیشتر نفرات از حد مجاز نشویم.

  9. هادی محمودوند می گوید

    سلام خیلی عالیه ولی کجا باید رزو سفر را ببینیم که سفر رزرو شده ها را تایید قبول سفر بزنیم ممنون از اینکه به فکر درآمد بیشتر راننده هستید متشکرم راننده تپسی هادی محمودوند هستم .