در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

سرویس جدید موتوپیک و اتوپیک تپسی راه‌اندازی شد

تپسی در ادامه تلاش برای خدمت‌رسانی در شرایط ویژه شیوع بیماری کوید- 19، سرویس جدید خود را برای ارسال انواع بسته و کالا با نام «موتوپیک» و «اتوپیک» راه‌اندازی کرد.

یک تپسی، به صورتی مجزا از سایر سرویس‌های این تاکسی اینترنتی، صرفا جهت ارسال کالا ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند بسته‌های خود را از طریق «پیک تپسی» به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند.
با استفاده از این سرویس، می‌توان به غیر از بسته‌های کوچک، بسته‌های بزرگ‌تر را که نمی‌توان با موتور حمل کرد نیز به راحتی به مقصد مورد نظر خود فرستاد.

سرویس «همیار» تپسی با امکانات جدید

تپسی علاوه بر راه‌اندازی سرویس «پیک»، با توجه به استقبال کاربران از سرویس «همیار»، نسخه جدیدی از این سرویس را با امکانات بیشتر ارائه کرده است.

در نسخه جدید سرویس همیار، می‌توان جزییات سفارش خرید را که پیش از این از طریق مکالمه یا ارسال پیام بین راننده و مسافر امکان‌پذیر بود، در مراحله درخواست خودرو، داخل اپلیکیشن تپسی وارد کرد. همچنین در نسخه جدید سرویس همیار، مراکز خرید در محدوده مبدا انتخابی کاربر روی نقشه نشان داده می‌شود و به این ترتیب به کاربران کمک می‌شود تا راحت‌تر مقصد خرید خود را مشخص و انتخاب کنند.


سرویس همیار تپسی، با توجه به نیاز مردم به حفظ نکات بهداشتی و عدم خروج غیرضروری از منزل در اوج بحران شیوع ویروس کرونا در زمانی بسیار کوتاه توسط تیم محصول تپسی ارائه شد تا شهروندان به ویژه افرادی که با توجه به شرایط جسمانی یا کهولت سن، امکان انجام خریدهای خود را نداشتند، از طریق همیار تپسی، اقلام مصرفی مورد نظر خود را تامین کنند.

 

استفاده از همیار تپسی

با استفاده از این سرویس، می‌توان با مشخص کردن فروشگاه مورد نظر به عنوان مبدا و منزل به عنوان مقصد، اقلام مورد نظر خود را از طریق سفیر تپسی خریداری کرد و این اقلام را در منزل تحویل گرفت.

لازم به ذکر است هر دو سرویس پیک و همیار را می‌توان به صورت تلفنی با استفاده از شماره تماس ۱۶۳۰ سفارش داد و به این ترتیب کسانی که امکان استفاده از اپ تپسی را ندارند نیز از امکان سفارش خرید و ارسال بسته توسط تپسی بهره‌مند می‌شوند.

تپسی علاوه بر سرویس همیار برای سفارش خرید و تحویل اقلام خریداری شده توسط سفیران تپسی، اقداماتی در جهت تسهیل حمل و نقل در روزهای شیوع ویروس کرونا کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه سرویس «سپید» تپسی اشاره کرد که در حال حاضر در شهر تهران قابل استفاده است.

خودروهای ارائه دهنده این سرویس، به صورت ویژه ضدعفونی شده، در فضای داخلی این خودرو‌ها قسمت مسافر و راننده با یک حایل از یکدیگر جدا شده اند و رانندگان این سرویس نیز از جهت سلامتی کامل غربالگری می‌شوند.

 

اگر تجربه استفاده از پیک تپسی، همیار تپسی و سرویس سپید تپسی را دارید، با ما با اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

85 نظرات
  1. احمد کاظمی رشید می گوید

    سلام.
    در میدان بزرگ تره بار تبریز برای سرویس پیک اسنپ پتانسیل خوبی هم از بابت راننده و هم سفیر وجود دارد و در صورت پشتیبانی ،بنده در کنار فروش اینترنتی و ارسال مستقیم اقلام مصرفی آشپزخونه رستورانها که از پیک استفاده می کنم از همکاری با شما به عنوان غرفه دار استقبال می کنم.

  2. علیرضا می گوید

    سلام چجوری واسه راننده پیک ثبت نام کنم؟

    1. صبا دزیانیان می گوید

      سلام علیرضا عزیز، به صفحه ثبت نام پیک موتوری مراجعه کنید

  3. تخفیف ویژه تپسی برای سرویس موتوپیک - وبلاگ تپسی motopeyk discount

    […] شما امکان جابه‌جایی با موتور را ندارد می‌توانید از سرویس اتوپیک یا همان پیک خودرو استفاده کنید. فرصت را از دست ندهید. تا پایان هفته به […]

  4. ارش09392154507 می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    تو همدان پیک موتور سیکلت هم راه اندازی شده؟

  5. راه‌اندازی سرویس پیک موتوری تپسی : پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

    […] منبع: تپسی […]

  6. حسن کارخانه می گوید

    سلام ایا میشود با خودرو سواری در تپسی فقط بار وبسته جابجا کرد نه مسافر.به دلیل بیماری زمینه ای
    ممنون

    1. تیم تپسی می گوید

      بله، از طریق سرویس اتوپیک تپسی می‌تونید بار و بسته‌های خودتون رو با خودرو ارسال کنید.

  7. ارش امیرانی می گوید

    می خوام اسم نویسی موتور در تبسی کنم جیکار باید بکتم

  8. مرتضی می گوید

    آزاد

  9. حسن علیپور می گوید

    این بخش پیک تپسی خیلی خوبه ، ممنون ار دست اندرکاران تپسی

  10. مهدی توکلی می گوید

    با سلام و احترام فراوان ، متأسفانه علارغم اینکه اصلاح فرمودید برخی مسافران هنوز با همان سرویس کلاسیک یعنی با کرایه کمتر تمام این خدمات را از سفیر درخواست می کنند و سفیر نیز برای اینکه سفر را از دست ندهد مجبور به انجام آن میشود چون اگر اعتراض کند مسافر سفر را لغو کرده و توسط سفیر دیگر خدمات درخواستی از قبیل ارسال بسته یا خرید از فروشگاه‌ها را با همان سرویس کلاسیک دریافت می کند. علت این امر نیز امکان لغو سفر بدون هیچگونه محدودیت و هزینه برای مسافران است ، البته سفیران عزیز نیز اگر باهم همصدا و یکپارچه باشند اینگونه مسائل حل و فصل خواهد شد در صورتیکه تمحیدات حمایتی نیز از سمت شرکت تپسی اندیشیده شود. متشکرم