در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

با سرویس جدید «همیار تپسی»، در خانه بمانیم!

به جای اینکه برای خرید یا انتقال بسته‌های خود از خانه خارج شوید، از سرویس همیار تپسی استفاده کنید و برای حفظ سلامتی‌‌تان در خانه بمانید.

سرویس «همیار تپسی» چیست؟

این سرویس که همزمان با شیوع کرونا ارائه شده است، از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می‌توانند همانند درخواست خودرو، با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، گزینه «درخواست همیار تپسی» را انتخاب کرده و لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید کرده و کالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.

همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.

سرویس «همیار تپسی» در مرحله نخست به صورت آزمایشی در تمام شهرهای تحت پوشش تپسی راه‌اندازی شده است.

این اقدام علاوه بر کمک به رعایت توصیه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، به افزایش درآمد سفیران تپسی در شرایطی که به دلیل کاهش ترددهای شهری، بخشی از درآمد خود را از دست داده‌ و با مشکلات مالی روبه‌رو شده‌اند نیز کمک می‌کند.

چگونه از سرویس «همیار تپسی» استفاده کنیم؟

استفاده از سرویس همیار تپسی بسیار ساده است. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید.
  • توجه داشته باشید در صورتی که می‌خواهید از همیار تپسی برای خرید استفاده کنید، مبدا را فروشگاه مورد نظر و مقصد را خانه یا محل حضور خود انتخاب کنید.
  • در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن و در هنگام انتخاب سرویس، «همیار تپسی» را انتخاب کنید.
  • درخواست سفر دهید.
  • بهتر است به صورت مستقیم با فروشگاه مورد نظر خود در ارتباط بوده و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. در عین حال بهتر است مبلغ مورد نظر را مستقیما به حساب فروشنده مورد نظر واریز کنید.
  • در ادامه از طریق تماس تلفنی با سفیر تپسی هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.
  • در صورتی که جهت خرید از سرویس همیار استفاده می‌کنید و امکان واریز مبلغ به حساب فروشگاه مورد نظر نیست، لازم است مبلغ هزینه خریدهای خود را پیش از انجام خرید، به حسابی که به نام سفیر است، واریز کنید.

قوانین استفاده از سرویس «همیار تپسی»:

برای استفاده هرچه بهتر از سرویس «همیار» تپسی، بهتر است موارد زیر را بدانیم:

  1. سقف انجام خرید توسط همیار تپسی، 100 هزار تومان است.
  2. در صورتی که از همیار تپسی برای خرید مایحتاج خود استفاده می‌کنید، لازم است ابتدای سفر، مبلغ مورد نیاز جهت خرید را به حساب راننده واریز کنید.
  3. توجه داشته باشید که مشخصات کارت بانکی که مبلغ خرید را به آن واریز می‌کنید، با مشخصات راننده مطابقت کامل داشته باشد.
  4. اطلاعات خدماتی که توسط همیار تپسی برای شما انجام می‌شود محرمانه خواهد بود.
  5. حداکثر زمان انتظار سفیر برای تحویل بسته یا خرید پس از رسیدن به مقصد، ۵ الی ۱۰ دقیقه است. در صورت عدم مراجعه مسافر برای دریافت بسته یا خرید، سفیر با هماهنگی مرکز تماس تپسی، اجازه ترک محل را دارد.
  6. خرید تنها در یک فروشگاه که مسافر به عنوان مبدا انتخاب شده است، انجام خواهد شد.
  7. برای درخواست خرید، پیشنهاد می‌کنیم لیست خرید خود را به صورت مکتوب، از طریق پیامک یا پیام‌رسان‌ در اختیار سفیر قرار بدهید.
  8. در صورتی که از همیار تپسی برای خرید استفاده می‌کنید، پس از قبول درخواست توسط سفیر، برای انجام هماهنگی و واریز مبلغ خرید، با سفیر تماس بگیرید.
  9. برای جلوگیری از بروز اختلاف، حتما رسید واریز مبلغ خرید به حساب سفیر را نزد خود نگهدارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

98 نظرات
  1. amirhoushangmohamadi@gmail.com می گوید

    بسیار ممنون هستم عالی بود

  2. وحید می گوید

    با سلام
    بنده مدتی است که به عنوان راننده(سفیر)در تپسی فعالیت دارم.به نطرم این طرح برای راننده خوبه ولی متاسفانه مسافر از این طرح استقبال نمی کند.چون قبل از اجرای این طرح خیلی از مسافران درخواست جابجایی کالا رو از راننده میکردن(بدون حضور خودشون و بدون پرداخت وجه بیشتری) .متاسفانه راننده ها ام به علت ابنکه کلی مسبر تا رسیدن به مسافر رو طی کرده اند.ویتی با این مورد روبرو میشن نمیتونن مخالفت کنن.و به اجبار ارسار کالا . جنس رو انجام میدهن.با کلی معطلی و دردسر بابت تحویل کالااااا

  3. علی می گوید

    بسیار عالی هست فقط ی مشکلی برای خوده بنده به وجود اومد که به عنوان تجربه خدمتتون اعلام میکنم با توجه به شرایط اینترنت ایران و قطعی های مکرر نت بنظرم بهتر توی برنامه تدبیری بیندیشید که مقصد و مبدا مسیر به صورت افلاین هم قابل دسترسی باشه ما امروز نون و…. نیاز داشتیم که چند صدمتری مونده بود که سفیر به منزل ما برسه نت قطع شد البته کلاا انتن همراه پرید و من بعداز کلی تحمل خودم رفتم مایحتاج منزل رو تهیه کردم و برگشتم و همزمان با سفیر به منزل رسیدم هم پولم رفت هم زمان از دست دادم و از همه بدتر مونده بودم با این همه نان چه کنم

  4. امین می گوید

    مگه مریضیم این کاراروبکنیم میریم از اسنپ مارکت راحت استفاده میکنیم، یا این همه اپ فروشگاه آنلاین دیگه

  5. مژگان می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید
    از چند نظر خیلی خوبه اپلیکیشن تپسی
    اما
    از نظر قیمت خععععلی رفته بالا من همیشه تپسی می‌گرفتم اما الان دیگه منصرف شدم
    چون مبالغ و بردید بالا
    یا امکان تخفیف بدید مثلا هر ۵ سفر با تپسی سفر بعدی رایگان
    ممنون

    1. پوریا می گوید

      چشم حتما شما خرید نرفتین پس تو ایران زندگی نمیکنین کرایه و توسی رفته بالا🤭🤭🤭🤭🤭خداشاهده اگر خودتون وسیله نقلیه داشته باشین اصلا برنامه تپسی برای امتحانم نصب نمیکنید

  6. تایسون می گوید

    با سلام و احترام

    موارد بسیار وجود دارد که میبایست در نظر و از قبل پیش بینی شده باشد اما متاسفانه فقط راه اندازی شده و بسیار کوتاهی و مشکلات روی مشکلات اضافه تر
    جهت هرگونه کمک و پیشنهاد جسارتا مبلغی بعنوان طرح و ارائه خدمات بازاریابی و تبلیغات اخذ میگردد و سپس در خدمتتون خواهیم بود،
    در صورت تمایل تماس حاصل فرمائید.

    با تشکر

  7. زهرا یوسفیان می گوید

    خیلی خوب است که این کانال با پشتیبانی زیاد راه اندزی شود.