اطلاعیه واریز سهمیه بنزین رانندگان تپسی
سهمیه بنزین رانندگان تپسی در 12 آبان به حساب رانندگانی که مجموع پیمایش ماهانه آنها بین ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد در تاکسیهای اینترنتی بالای ۲۰۰ کیلومتر بوده، واریز شد.
زمان واریز سهمیه بنزین دوره تیر
به اطلاع میرساند سهمیه بنزین مربوط به تاریخ ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد، در تاریخ 12 آبان ۱۴۰۰ به کارت بانکی شما واریز شده است.
سهمیه بنزین به کدام کارت من واریز میشود و چطور میتوانم از آن استفاده کنم؟
- این سهمیه مازاد بر ۶۰ لیتر سهمیه عادی به شما تعلق میگیرد. شما میتوانید با تمام کارتهای بانکی که به نام شماست، به جایگاه سوخت مراجعه کرده و از اعتبار خود استفاده کنید.
- این اعتبار تنها در جایگاههای سوخت قابل استفاده است. یعنی به صورت موجودی در کارت بانکی نمایش داده نخواهد شد و تنها در دستگاههای بهپرداخت بانک ملت موجود در جایگاههای سوخت قابل مشاهده و استفاده است.
- برای استعلام میزان سهمیه واریز شده، سامانه سماس را مطالعه کنید.
سهمیه بنزین را دریافت نکردهاید؟
ممکن است به هر یک از دلایل زیر، سهمیه بنزین برای شما واریز نشود:
۱. میزان پیمایش
در ماه گذشته مجموع پیمایش شما در تمام تاکسیهای اینترنتی کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بوده است.
روش رفع مشکل: در دورههای آتی با افزایش میزان پیمایش خود، تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کنید. مقاله قوانین سهمیه بنزین را کامل بخوانید
۲. عدم تطابق اطلاعات ثبت شده
ثبت احوال اطلاعات شخصی شما را تائید نکرده است.
روش رفع مشکل: لطفا از موارد زیر اطمینان حاصل نمایید:
الف.عدم وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی ثبتشده در حساب تپسی
ب.کامل وارد شدن نام و نام خانوادگی (پسوند یا پیشوند) در حساب تپسی
در صورت نیاز به اصلاح و یا تغییر مشخصات فردی، درخواست خود را به شماره واتساپ 09109195397 ارسال نمایید.
۳. اشتباه بودن VIN خودرو
به دلیل اشتباه بودن شماره VIN (کد شناسایی خودرو)، سهمیه سوخت به شما تعلق نگرفته است.
روش رفع مشکل: در صورتی که تاکنون نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نکردهاید، با مراجعه به لینک ثبت نام راننده اطلاعات خود را اصلاح نمایید.
۴. اشتباه بودن پلاک خودرو
سهمیه سوخت به دلیل مشکل در پلاک، به شما تعلق نگرفته است.
روش رفع مشکل: در صورتی که اطلاعات خودرو شما تغییر کرده است، از طریق لینک تپسی رانندگان وارد قسمت پشتیبانی شده و جهت تغییر مشخصات خودرو تیکت ارسال کنید.
تا کی مهلت دارم نسبت به رفع مشکل اقدام کنم؟
تا پیش از بیستم ماه جاری مهلت دارید نسب به رفع مشکل خود، جهت دریافت سهمیه بنزین اقدام کنید. بیستم هرماه عدد پیمایش شما در اپلیکیشن تپسی صفر شده و میزان پیمایش شما به وزارت کشور اعلام میشود تا سهمیه سوخت سوخت برایتان واریز شود.
سلام من ۷ ماهه مازاد بنزین برام واریز شده اما هرچی توی تموم جایگاها میرم میزنه رمز نامعتبر هرچی هم به پشتیبان میگم میگه بررسی میشه میخوام ببینم ۷ ماه هنوز بررسی نشده یا یه طرحو نزارید یا اگه میزارید رسیدگی کنین
با سلام و خسته نباشید ابنجانب روزانه ۱۵لیتر بنزین مصرف می کنم و در طول ماه گذشته ۱۳۵۰۰۰۰تومان هزینه فقط بنزینم شد با کمال تأصف شرکت های اسنپ و تپسی فقط۱۴۲۰۰۰تومان اعتبار بهم دادند من بیش از ۵۰۰۰کیلومتر پیمایش داشتم ولی طبق پیامک ارسالی از طرف شرکت ها۲۱۹۱کیلومتر پیمایش محاسبه کرده ولی بازم ۱۰۰۰۰۰کمتر اعتبار دادن یعنی پیمایش ارسالی خودشان رو هم قبول ندارن واقعاً بی انصافی اندازه داره خجالت بکشید
اون پیمایش مال سه ماه قبل بوده پیمایش این ماه سه ماه دیگه واریز میشه
با سلام وقت بخیر.
برای من پیامک واریز شدن سهمیه امده ولی متاسفانه وقتی بنزین میزنم چیزی از سهمیه دیده نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
برا من ۶۴۰ کیلومتر یه چیزی بیشتر زده بود که میشد ۶۷۸۸۰ تومن اعتبار که تو سامانه سماس ثبت شده بود ولی وقتی رفتم پمپ بنزین زدم مبلغ اعتبارم به جای ۶۷۸۸۰ تومان ۴۳۰۰۰ تومن بود. من موندم این ۲۴۰۰۰ هزار تومان کسریش کجا رفته. هرچی هم پیام میدم کسی جواب نمیده. این یعنی دزدی. من که حلال ندارم حتی صد گرمشو اگه کار برنامه باشه
راضی هستم از تپسی باکمال تشکر
سلام.من یه شماره شبا تو تپسی دارم کلا.ولی امروز رفتم پمپ بنزین میزد شماره کارت نامعتبر است.نمیدونم الان چیکارکنم.
سلام یه من پیام داده میشود که به کارت بانکیم واریز شده همه چیز درست است شماره حساب وشبا فقط موقع کارت کشیدن درجایگاه سوخت اعلام میکندکارت معتبر نمی باشد
سهمیه بنزین برا من فقط پیامک آمده اصلا هیچ مشکلی هم ندارم همه چیزها و قشنگ برسی کردم نمیدونم مشکلم چیه لطفا پیگیری کنید ممنون
با سلام و خسته نباشید
من در این مدت در تپسی هم پیمایش کافی داشتم، هم اطلاعات هویتی ام در تپسی دقیق است، هم شماره شبا و کارت ثبت شده در نرم افزار دقیق و بنام خودم است،هم پلاک ماشینم منکراتی و توقیفی نیست. چهاررقم آخر کارتی که تپسی برام پیامک کرد همون کارتی بود که شماره شبایش رو ثبت کرده بودم. ولی هر بار تو هر جایگاهی که میخوام اعتباری پرداخت کنم بعد از وارد کردن ۴رقم آخر کد ملیم پیام میده (کد خطای تعریف نشده ۹۰۹-)
شرکت به پرداخت ملت هم تماس میگیرم بعد از۱۵دقیقه انتظار ارتباط قطع میشه.
با تشکر…
خواهشا پیگیری بفرمایید