در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

اطلاعیه واریز سهمیه بنزین رانندگان تپسی

سهمیه بنزین رانندگان تپسی در 12 آبان به حساب رانندگانی که مجموع پیمایش ماهانه آنها بین ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد در تاکسی‌های اینترنتی بالای ۲۰۰ کیلومتر بوده، واریز شد.

زمان واریز سهمیه بنزین دوره تیر

به اطلاع می‌رساند سهمیه بنزین مربوط به تاریخ ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد، در تاریخ 12 آبان ۱۴۰۰ به کارت بانکی شما واریز شده است.

سهمیه بنزین به کدام کارت من واریز می‌شود و چطور می‌توانم از آن استفاده کنم؟

  • این سهمیه مازاد بر ۶۰ لیتر سهمیه عادی به شما تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید با تمام کارت‌های بانکی که به نام شماست، به جایگاه سوخت مراجعه کرده و از اعتبار خود استفاده کنید.
  • این اعتبار تنها در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است. یعنی به صورت موجودی در کارت بانکی نمایش داده نخواهد شد و تنها در دستگاه‌های به‌پرداخت بانک ملت موجود در جایگاه‌های سوخت قابل مشاهده و استفاده است.
  • برای استعلام میزان سهمیه واریز شده،  سامانه سماس را مطالعه کنید.

سهمیه بنزین را دریافت نکرده‌اید؟

ممکن است به هر یک از دلایل زیر، سهمیه بنزین برای شما واریز نشود:

۱. میزان پیمایش

در ماه گذشته مجموع پیمایش شما در تمام تاکسی‌های اینترنتی کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بوده است.

روش رفع مشکل: در دوره‌های آتی با افزایش میزان پیمایش خود، تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کنید. مقاله  قوانین سهمیه بنزین را کامل بخوانید

۲. عدم تطابق اطلاعات ثبت شده

ثبت احوال اطلاعات شخصی شما را تائید نکرده است.

روش رفع مشکل: لطفا از موارد زیر اطمینان حاصل نمایید:
الف.عدم وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی ثبت‌شده در حساب تپسی
ب.کامل وارد شدن نام و نام خانوادگی (پسوند یا پیشوند) در حساب تپسی
در صورت نیاز به اصلاح و یا تغییر مشخصات فردی، درخواست خود را به شماره واتساپ 09109195397 ارسال نمایید.

۳. اشتباه بودن VIN خودرو

به دلیل اشتباه بودن شماره VIN (کد شناسایی خودرو)، سهمیه سوخت به شما تعلق نگرفته است.

روش رفع مشکل: در صورتی که تاکنون نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نکرده‌اید، با مراجعه به لینک ثبت نام راننده اطلاعات خود را اصلاح نمایید.

۴. اشتباه بودن پلاک خودرو

سهمیه سوخت به دلیل مشکل در پلاک، به شما تعلق نگرفته است.

روش رفع مشکل: در صورتی که اطلاعات خودرو شما تغییر کرده است، از طریق لینک تپسی رانندگان وارد قسمت پشتیبانی شده و جهت تغییر مشخصات خودرو تیکت ارسال کنید.

تا کی مهلت دارم نسبت به رفع مشکل اقدام کنم؟

تا پیش از بیستم ماه جاری مهلت دارید نسب به رفع مشکل خود، جهت دریافت سهمیه بنزین اقدام کنید. بیستم هرماه عدد پیمایش شما در اپلیکیشن تپسی صفر شده و میزان پیمایش شما به وزارت کشور اعلام می‌شود تا سهمیه سوخت سوخت برایتان واریز شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

763 نظرات
  1. سعید کاظمی نیا می گوید

    با سلام خواهشا به بنده کمک کنید مشکلم حل شه بنده کارت بانکی که سهمیه سوخت به آن واریز میشد گم کردم کارت جدید با همون شماره شبا گرفتم و در سایت دوباره چهار رقم آخر کارت رو ثبت کردم مال شبانه بعد از گذشت ۲ هفته از ثبت شماره کارت هنوز سهمیه بنده روی شماره کارت قبلی واریز میشه که من پخش کردم خواهشا کمکم کنید درآمد زندگی من از طریق تپسی میگذره من با بنزین ۳هزار تومانی دارم فعالیت میکنم خواهشا کمک کنید شماره کارت بنده اعمال بشه

  2. اکبرمشکل می گوید

    سلام متاسفانه تا به حال سهمیه بنزین دریافت نکردم و شرکت نیز ایراد را نمیشود و وام میخواد بدهد حیف این شرکت با این مدیریت متاسفانه و تقاضا کار دارد حداقل پیگیر شوید ممنونم

  3. سعید می گوید

    با سلام بنده کارت بانکی که برای سهمیه سوخت وارد کردم کم شد کارت جدید گرفتم ارقام روی کارت جدید با کارت قبلی یکی نبود بنده یک هفته پیش شماره کارت جدیدو در سایتrapid.ir/bankثبت نمودم اما متاسفانه دیروز برام اس ام اس اومد که سهمیه بنزین به کارت شماره فلان که همان کارت قبلی که گم کردم واریز شده و بعد از یک هفته هنوز کارت جدیدمو تایید نکردند نمیدونم چکار کنم با این اوضاع بنزین گرانی

  4. علی اکبر طامهری می گوید

    من هیچکدوم از این مشکلات را ندارم حتی یبار رفتم دفتر اسنپ مدارکما چک کرد اما باز هم سهمیه ای به من داده نشده و پیامک عدم اطلاعات حساب بانکی با اسم شما را میده چکنم درست بشه…. همچی به نام خودمه

  5. محمدمهدی فرد می گوید

    محمدمهدی فرد هستم .یکی از سفیران تپسی .هفتمین هفته است که سهمیه بنزین برای سفیران درنظر گرفته شده که البته برای بنده هم اعمال شده منتها طی این مدت مرتب به کارت سوخته من واریز شده که بنده نیز از طریق سایت تپسی مشخصات کارتم را اصلاح نموده ام ولی مجدد به همان شماره واریز میشه .باتوجه به اوضاع موجود بنده روزانه ۶۰ هزار تومان جهت بنزین پرداخت می نمایم .شما بفرمائید با این شرایط سخت چکار کنم..

  6. ححت می گوید

    رمز اعتبار سوخت که چهار رقم اخر شماره ملیه رو اشتباه زدیم سه بار ..نوشته رمز بیش از حد مجاز ..چه باید بکنیم ؟

  7. علیرضا وفایی می گوید

    برای من پیام امد که سهمیه بنزین به کارتتان واریز شد ولی بارها به پمپ بنزین رفتم فقط چند ریال بیشتر سهمیه نداشتم حدودا ۲۷۰ریال علت چیست پیمایش من بنا به گزارش تپسی در هفته صدو سی هم بیشتر بوده چطور میشه استعلام گرفت واز کجا بفهمیم که اطلاعات اشتباه ثبت شده که این ممکن نیست ایا ممکن هست که متصدی پمپ حسابم روخالی کرده باشه؟

  8. محمد رضا شفیعی علویجه می گوید

    سلام. هنگامی که در جایگاه سوخت برای پرداخت از کارت بانکی میخواهم میزان اعتبارم بابت مازاد سهمیه سوخت را بدانم از من رمز میخواهد اما چهار رقم آخر کارت ملی و یا رمز کارت بانکی را که میزنم مینویسد رمز نامعتبر است. لطفا بگوئید چگونه باید رمز اعتبار سوخت عابر بانکم را بدست بیاورم ؟

  9. الیاس می گوید

    سلام خسته نباشید من هربار که برای پرداخت اعتباری به جایگاه سوخت مراجعه کردم بعد از ورود ۴رقم آخر کد ملی ام پیغام داده (کد خطای تعریف نشده ۹۰۹-)
    هم پیمایش هم همه ی مدارکم کامل و درست است.
    با تشکر

  10. حسین عباسی می گوید

    خدا وکیلی این درسته من از جیبم پول بنزین بدم بعد یک بار برم پمپ بنزین کارت بزنم ببینم بنزین نریختید شما که نمیتونید چرا انقدر پیام میدید که سهمیه شما واریز شده به هرکی هم زنگ میزنم میگن شماره کارت به اسم خودتون نیست شماهای که پول کمسیونتون تا ۸ هزار میشه سری میبندید نگاه کنید ببینید اسم راننده چیه شماره شبا به اسم کیه بعد وعده سر خرمن بدید