در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

اطلاعیه واریز سهمیه بنزین رانندگان تپسی

سهمیه بنزین رانندگان تپسی در 12 آبان به حساب رانندگانی که مجموع پیمایش ماهانه آنها بین ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد در تاکسی‌های اینترنتی بالای ۲۰۰ کیلومتر بوده، واریز شد.

زمان واریز سهمیه بنزین دوره تیر

به اطلاع می‌رساند سهمیه بنزین مربوط به تاریخ ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد، در تاریخ 12 آبان ۱۴۰۰ به کارت بانکی شما واریز شده است.

سهمیه بنزین به کدام کارت من واریز می‌شود و چطور می‌توانم از آن استفاده کنم؟

  • این سهمیه مازاد بر ۶۰ لیتر سهمیه عادی به شما تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید با تمام کارت‌های بانکی که به نام شماست، به جایگاه سوخت مراجعه کرده و از اعتبار خود استفاده کنید.
  • این اعتبار تنها در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است. یعنی به صورت موجودی در کارت بانکی نمایش داده نخواهد شد و تنها در دستگاه‌های به‌پرداخت بانک ملت موجود در جایگاه‌های سوخت قابل مشاهده و استفاده است.
  • برای استعلام میزان سهمیه واریز شده،  سامانه سماس را مطالعه کنید.

سهمیه بنزین را دریافت نکرده‌اید؟

ممکن است به هر یک از دلایل زیر، سهمیه بنزین برای شما واریز نشود:

۱. میزان پیمایش

در ماه گذشته مجموع پیمایش شما در تمام تاکسی‌های اینترنتی کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بوده است.

روش رفع مشکل: در دوره‌های آتی با افزایش میزان پیمایش خود، تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کنید. مقاله  قوانین سهمیه بنزین را کامل بخوانید

۲. عدم تطابق اطلاعات ثبت شده

ثبت احوال اطلاعات شخصی شما را تائید نکرده است.

روش رفع مشکل: لطفا از موارد زیر اطمینان حاصل نمایید:
الف.عدم وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی ثبت‌شده در حساب تپسی
ب.کامل وارد شدن نام و نام خانوادگی (پسوند یا پیشوند) در حساب تپسی
در صورت نیاز به اصلاح و یا تغییر مشخصات فردی، درخواست خود را به شماره واتساپ 09109195397 ارسال نمایید.

۳. اشتباه بودن VIN خودرو

به دلیل اشتباه بودن شماره VIN (کد شناسایی خودرو)، سهمیه سوخت به شما تعلق نگرفته است.

روش رفع مشکل: در صورتی که تاکنون نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نکرده‌اید، با مراجعه به لینک ثبت نام راننده اطلاعات خود را اصلاح نمایید.

۴. اشتباه بودن پلاک خودرو

سهمیه سوخت به دلیل مشکل در پلاک، به شما تعلق نگرفته است.

روش رفع مشکل: در صورتی که اطلاعات خودرو شما تغییر کرده است، از طریق لینک تپسی رانندگان وارد قسمت پشتیبانی شده و جهت تغییر مشخصات خودرو تیکت ارسال کنید.

تا کی مهلت دارم نسبت به رفع مشکل اقدام کنم؟

تا پیش از بیستم ماه جاری مهلت دارید نسب به رفع مشکل خود، جهت دریافت سهمیه بنزین اقدام کنید. بیستم هرماه عدد پیمایش شما در اپلیکیشن تپسی صفر شده و میزان پیمایش شما به وزارت کشور اعلام می‌شود تا سهمیه سوخت سوخت برایتان واریز شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

763 نظرات
  1. ali می گوید

    سلام اگرشرایطی مهیامیشدتابشه ماشین های مثل من که هنوز بنزینی هستن دوگانه سوز بشن البته با هماهنگی با شرکت نفت خیلی خوب بود تا ماهم از این معزل نجات پیدا کنیم…

  2. علی عباسیان اره جان می گوید

    با سلام من یکی از رانندگان تپسی واسنپ هستم و شماره حساب بانک ملت خود را در سیستم کاربری تپسی واسنپ ثبت نموده ام و مابه التفاوت سهمیه هفته اول به این شماره واریز شده واستفاده نموده ام ولی سهمیه بنزین هفته دوم و سوم به یه شماره کارت بانک ملی که قبلا بنام من بوده وبعلت خرابی کارت را باطل نموده وکارت دیگری با شماره جدید دریافت نموده ام واریز شده یعنی به کارتی که قبلا باطل شده و دو روز میباشد که هم به پشتیبانی اسنپ وهم پشتیبانی تپسی هم بانک ملی مراجعه نموده ام که هیچ نتیجه ای نگرفتم ودر بانک امکان صدور کارت به همان شماره قبلی وجود ندارد کلا بلاتکلیف موندم از دوستان هرکی میتونه منو راهنمایی کنه ممنون میشم

  3. علی عباسیان اره جان می گوید

    با سلام من یکی از رانندگان تپسی واسنپ هستم و شماره حساب بانک ملت خود را در سیستم کاربری تپسی واسنپ ثبت نموده ام و مابه التفاوت سهمیه هفته اول به این شماره واریز شده واستفاده نموده ام ولی سهمیه بنزین هفته دوم و سوم به یه شماره کارت بانک ملی که قبلا بنام من بوده وبعلت خرابی کارت را باطل نموده وکارت دیگری با شماره جدید دریافت نموده ام واریز شده یعنی به کارتی که قبلا باطل شده و دو روز میباشد که هم به پشتیبانی اسنپ وهم پشتیبانی تپسی هم بانک ملی مراجعه نموده ام که هیچ نتیجه ای نگرفتم ودر بانک امکان صدور کارت به همان شماره قبلی وجود ندارد کلا بلاتکلیف موندم از دوستان هرکی میتونه منو راهنمایی کنه ممنون میشم

  4. مهدی عارفی می گوید

    خداقوت
    بنده مهدی عارفی هستم راننده تپسی
    سه تا پیام برای ارسال پیمایش هفتگی برام اومده و هر هفته حدود چهارصد کیلومتر سرویس رفتم.
    ماشین و پلاک به نام خودمه
    مشکل ثبت احوال هم ندارم
    کارت بانکی هم کارتیه که شماره شبا رو به تپسی دادم.
    اما متاسفانه هیچ بنزینی به کارت سامان بنده واریز نشده. مدارکم هم مطمئنم درسته.
    از کجا و چطور پیگیر این مشکل دریافت نکردن هزینه ی بنزین بشم.
    باتشکر

  5. محسن ندافی می گوید

    سهمیه ای برای من درنظر گرفته نشده لطفاکمک کتید

  6. عادل می گوید

    با سلام. من تازه وارد تپسی شدم. بنزین من که از وسط ماه شروع به کار کردم حساب مشه؟؟ هزینه بنزین به صورت هفتگی بوده یا ماهانه؟
    با تشکر

  7. احمد فروزانفر می گوید

    سلام هنوز هیچ سهمیه بنزین نگرفتم و شماره کارت بانکی که واریز شده فرستاده نشده لطفا بفرمائید چکار کنم سپاسگزارم

  8. محمد مهدوی موید می گوید

    خب چطور بفهمیم چقدر واریز شده تا به اندازه اون بنزین بزنیم؟؟؟
    چون اگر بیشتر از مبلغ باشه نمیشه ازش استفاده کرد!

  9. عیسی پناهی سهرابلو می گوید

    نه هنوز ب حساب. من چیزی واریز نشده است

  10. حمیدرضاموسی می گوید

    با سلام باتمام تماسهای متداول اینجانب برای پیگیری مشکل شماره کارت عابر برای واریزی سهمیه متاسفانه مشکلمو حل نکردیدوبازسهمیه بنزین بنده به کارت مسدودم ریخته شده،متاسفم بابت پیگردتون،