اطلاعیه واریز سهمیه بنزین رانندگان تپسی
سهمیه بنزین رانندگان تپسی در 12 آبان به حساب رانندگانی که مجموع پیمایش ماهانه آنها بین ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد در تاکسیهای اینترنتی بالای ۲۰۰ کیلومتر بوده، واریز شد.
زمان واریز سهمیه بنزین دوره تیر
به اطلاع میرساند سهمیه بنزین مربوط به تاریخ ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد، در تاریخ 12 آبان ۱۴۰۰ به کارت بانکی شما واریز شده است.
سهمیه بنزین به کدام کارت من واریز میشود و چطور میتوانم از آن استفاده کنم؟
- این سهمیه مازاد بر ۶۰ لیتر سهمیه عادی به شما تعلق میگیرد. شما میتوانید با تمام کارتهای بانکی که به نام شماست، به جایگاه سوخت مراجعه کرده و از اعتبار خود استفاده کنید.
- این اعتبار تنها در جایگاههای سوخت قابل استفاده است. یعنی به صورت موجودی در کارت بانکی نمایش داده نخواهد شد و تنها در دستگاههای بهپرداخت بانک ملت موجود در جایگاههای سوخت قابل مشاهده و استفاده است.
- برای استعلام میزان سهمیه واریز شده، سامانه سماس را مطالعه کنید.
سهمیه بنزین را دریافت نکردهاید؟
ممکن است به هر یک از دلایل زیر، سهمیه بنزین برای شما واریز نشود:
۱. میزان پیمایش
در ماه گذشته مجموع پیمایش شما در تمام تاکسیهای اینترنتی کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بوده است.
روش رفع مشکل: در دورههای آتی با افزایش میزان پیمایش خود، تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کنید. مقاله قوانین سهمیه بنزین را کامل بخوانید
۲. عدم تطابق اطلاعات ثبت شده
ثبت احوال اطلاعات شخصی شما را تائید نکرده است.
روش رفع مشکل: لطفا از موارد زیر اطمینان حاصل نمایید:
الف.عدم وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی ثبتشده در حساب تپسی
ب.کامل وارد شدن نام و نام خانوادگی (پسوند یا پیشوند) در حساب تپسی
در صورت نیاز به اصلاح و یا تغییر مشخصات فردی، درخواست خود را به شماره واتساپ 09109195397 ارسال نمایید.
۳. اشتباه بودن VIN خودرو
به دلیل اشتباه بودن شماره VIN (کد شناسایی خودرو)، سهمیه سوخت به شما تعلق نگرفته است.
روش رفع مشکل: در صورتی که تاکنون نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نکردهاید، با مراجعه به لینک ثبت نام راننده اطلاعات خود را اصلاح نمایید.
۴. اشتباه بودن پلاک خودرو
سهمیه سوخت به دلیل مشکل در پلاک، به شما تعلق نگرفته است.
روش رفع مشکل: در صورتی که اطلاعات خودرو شما تغییر کرده است، از طریق لینک تپسی رانندگان وارد قسمت پشتیبانی شده و جهت تغییر مشخصات خودرو تیکت ارسال کنید.
تا کی مهلت دارم نسبت به رفع مشکل اقدام کنم؟
تا پیش از بیستم ماه جاری مهلت دارید نسب به رفع مشکل خود، جهت دریافت سهمیه بنزین اقدام کنید. بیستم هرماه عدد پیمایش شما در اپلیکیشن تپسی صفر شده و میزان پیمایش شما به وزارت کشور اعلام میشود تا سهمیه سوخت سوخت برایتان واریز شود.
سلام این سهمیه تا کی قابل استفاده است یا مدت محدود برای استفاده وجود دارد یا این اعتبار محفوط می ماند . یا مثل وانت و تاکسی اخر ماه یا هفته از کارت حذف میشه و سهمیه جدید واریز میشه
پمپبنزین که میرم میگه فعال نشده هنوز که
سهمیه جدید کی واریز می شه
چطور بفهمیم واریز شده
سلام هنگام ورود ۴ شماره آخر کد ملی پیام خطای مرز نامعتبر است نمایش داده میشود.
مسخره تر از اینم مگه میشه؟واقعااا متاسفم که دارم تو این مملکت زندگی میکنم.
سلام
چندین مرتبه برای استفاده از اعتبار واریزی به پمپ بنزین مراجعه کردم که اعتبارم مثبت اما هر بار با زدن ۴ رقم آخر کد ملی خودم یا برادرم که سند اتومبیل و کارت سوخت بنامشون هست پیغام “” رمز صحیح نیست “” را میدهد .
عملا از اعتبارم نمیتونم استفاده کنم و هزینه بنزینم کمر شکن شده
لطفا راهنمایی کنین
با سپاس
چقدرسهمیه ریخته شده است؟
سلام من هیچ یک از مشکلاتی که در بالا ذکر شد ندارم ولی هیچ پیامکی مبنی بر واریز سهمیه بنزین از سوی تپسی برای من ارسال نشد لطفا نتیجه را اطلاع دهید ممنون
خدمتان.عرض.کردم.حمایت.بکنین.حرفی نیست نه….بنزین.ونه لوازم.مصرفی ماشین.بماند.دست.مزد…دست.مرده.میگه ۱۰۰تومان..ثبت.نام.کردم.برای.تفریح.میخوام.پولی…..برای.خانواده