اطلاعیه واریز سهمیه بنزین رانندگان تپسی
سهمیه بنزین رانندگان تپسی در 12 آبان به حساب رانندگانی که مجموع پیمایش ماهانه آنها بین ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد در تاکسیهای اینترنتی بالای ۲۰۰ کیلومتر بوده، واریز شد.
زمان واریز سهمیه بنزین دوره تیر
به اطلاع میرساند سهمیه بنزین مربوط به تاریخ ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد، در تاریخ 12 آبان ۱۴۰۰ به کارت بانکی شما واریز شده است.
سهمیه بنزین به کدام کارت من واریز میشود و چطور میتوانم از آن استفاده کنم؟
- این سهمیه مازاد بر ۶۰ لیتر سهمیه عادی به شما تعلق میگیرد. شما میتوانید با تمام کارتهای بانکی که به نام شماست، به جایگاه سوخت مراجعه کرده و از اعتبار خود استفاده کنید.
- این اعتبار تنها در جایگاههای سوخت قابل استفاده است. یعنی به صورت موجودی در کارت بانکی نمایش داده نخواهد شد و تنها در دستگاههای بهپرداخت بانک ملت موجود در جایگاههای سوخت قابل مشاهده و استفاده است.
- برای استعلام میزان سهمیه واریز شده، سامانه سماس را مطالعه کنید.
سهمیه بنزین را دریافت نکردهاید؟
ممکن است به هر یک از دلایل زیر، سهمیه بنزین برای شما واریز نشود:
۱. میزان پیمایش
در ماه گذشته مجموع پیمایش شما در تمام تاکسیهای اینترنتی کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بوده است.
روش رفع مشکل: در دورههای آتی با افزایش میزان پیمایش خود، تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کنید. مقاله قوانین سهمیه بنزین را کامل بخوانید
۲. عدم تطابق اطلاعات ثبت شده
ثبت احوال اطلاعات شخصی شما را تائید نکرده است.
روش رفع مشکل: لطفا از موارد زیر اطمینان حاصل نمایید:
الف.عدم وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی ثبتشده در حساب تپسی
ب.کامل وارد شدن نام و نام خانوادگی (پسوند یا پیشوند) در حساب تپسی
در صورت نیاز به اصلاح و یا تغییر مشخصات فردی، درخواست خود را به شماره واتساپ 09109195397 ارسال نمایید.
۳. اشتباه بودن VIN خودرو
به دلیل اشتباه بودن شماره VIN (کد شناسایی خودرو)، سهمیه سوخت به شما تعلق نگرفته است.
روش رفع مشکل: در صورتی که تاکنون نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نکردهاید، با مراجعه به لینک ثبت نام راننده اطلاعات خود را اصلاح نمایید.
۴. اشتباه بودن پلاک خودرو
سهمیه سوخت به دلیل مشکل در پلاک، به شما تعلق نگرفته است.
روش رفع مشکل: در صورتی که اطلاعات خودرو شما تغییر کرده است، از طریق لینک تپسی رانندگان وارد قسمت پشتیبانی شده و جهت تغییر مشخصات خودرو تیکت ارسال کنید.
تا کی مهلت دارم نسبت به رفع مشکل اقدام کنم؟
تا پیش از بیستم ماه جاری مهلت دارید نسب به رفع مشکل خود، جهت دریافت سهمیه بنزین اقدام کنید. بیستم هرماه عدد پیمایش شما در اپلیکیشن تپسی صفر شده و میزان پیمایش شما به وزارت کشور اعلام میشود تا سهمیه سوخت سوخت برایتان واریز شود.
به نظر من مکاتبه کنید سهمیه بنزن بدید به راننده ها
ای چه وضعیه
سلام
لطفاً مقدار لیتر تعلق گرفته را هم اعلام کنید، تا هنگام سوخت گیری دچار مشکل و یا احتمالا کمبود پول نشویم و قس علی هذا
سلام همکار عزیز.
متاسفم از اینکه بنده علی رغم دارا بودن همه شرایط و دریافت پیام مبنی بر قرار گرفتنم در لیست،تا الان هیچگونه اقدامی صورت نگرفته.از طریق پشتیبانی هم پیام دهدم گفتند احتمالا مغایرت در اطلا۵ات شخصی دارید که اصلا درست نیست.هم پیمایش بالا دارم.هم پلاکم خوقیف نیست و هم شبا مال ۷ودمه.چرا جوابگو نیستید…!!!!!!!؟؟؟؟؟
البته بعید میدونم این پیام هم خونده و رسیدگی بشه
هیچ کدام از این مشکلات را ندارم ولی سهمیه واریز نشده
باسلام وخسته نباشید :
احتراما اینجانب باتوجه به کارکردروزی ۶ ساعت در روز ؛ هردو روزی ۲۰ لیتر بنزین مصرف میکنم که هفته ایی تقریبا ۶۰ لیتر و مبلغ ان ۱۸۰،۰۰۰تومان میشود.درصورتیکه بابت یکهفته کارکردم (۳۵۲ کیلومتر) مبلغ ۳۶۰۰۰ تومان سهمیه بمن داده شده.اختلاف ۳۶۰۰۰ تومان و ۱۸۰۰۰۰ تومان رو باتوجه عدم افزایش قیمتها رو باید خودم پرداخت کنم. قضاوت با خودتان.
سلام امکان استفاده ازبنزین وجود ندارد باز بین شود ومحدودیت حذف شود
باعرض سلام. امکان داره هر هفته مبلغی که بابت هزینه بنزین برامون واریزمیشه پیامک بشه؟
سلام و خسته نباشید من از اطلاع رسانی شما بابت ۴ رقم اخر کارت ملی خبر نداشتم و اشتباها رمز اعتباری را که واریز کرده اید را ۳ بار اشتباه زدم واکنون قفل شده است ولی از همان عابر بانک میتوانم استفاده کنم ولی از اعتبار واریزی شما خیر لطفا راهنمایی بفرمایید در ضمن برای پیگیری این کار هم پمپ بنزین رفتم و هم بانک ملت و هم شرکت نفت و هم بانک ملی که عابر بانک بنده هست ولی هیچ کدام برای من نتوانستند انجام دهند و به دیگری ارجاع میدادند
کتر بسیار پسندیدا ه ای بود بلتشکر
کار بیسار پسنده و خوبی بود با تشکر