در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

اطلاعیه واریز سهمیه بنزین رانندگان تپسی

سهمیه بنزین رانندگان تپسی در 12 آبان به حساب رانندگانی که مجموع پیمایش ماهانه آنها بین ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد در تاکسی‌های اینترنتی بالای ۲۰۰ کیلومتر بوده، واریز شد.

زمان واریز سهمیه بنزین دوره تیر

به اطلاع می‌رساند سهمیه بنزین مربوط به تاریخ ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد، در تاریخ 12 آبان ۱۴۰۰ به کارت بانکی شما واریز شده است.

سهمیه بنزین به کدام کارت من واریز می‌شود و چطور می‌توانم از آن استفاده کنم؟

  • این سهمیه مازاد بر ۶۰ لیتر سهمیه عادی به شما تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید با تمام کارت‌های بانکی که به نام شماست، به جایگاه سوخت مراجعه کرده و از اعتبار خود استفاده کنید.
  • این اعتبار تنها در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است. یعنی به صورت موجودی در کارت بانکی نمایش داده نخواهد شد و تنها در دستگاه‌های به‌پرداخت بانک ملت موجود در جایگاه‌های سوخت قابل مشاهده و استفاده است.
  • برای استعلام میزان سهمیه واریز شده،  سامانه سماس را مطالعه کنید.

سهمیه بنزین را دریافت نکرده‌اید؟

ممکن است به هر یک از دلایل زیر، سهمیه بنزین برای شما واریز نشود:

۱. میزان پیمایش

در ماه گذشته مجموع پیمایش شما در تمام تاکسی‌های اینترنتی کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بوده است.

روش رفع مشکل: در دوره‌های آتی با افزایش میزان پیمایش خود، تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کنید. مقاله  قوانین سهمیه بنزین را کامل بخوانید

۲. عدم تطابق اطلاعات ثبت شده

ثبت احوال اطلاعات شخصی شما را تائید نکرده است.

روش رفع مشکل: لطفا از موارد زیر اطمینان حاصل نمایید:
الف.عدم وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی ثبت‌شده در حساب تپسی
ب.کامل وارد شدن نام و نام خانوادگی (پسوند یا پیشوند) در حساب تپسی
در صورت نیاز به اصلاح و یا تغییر مشخصات فردی، درخواست خود را به شماره واتساپ 09109195397 ارسال نمایید.

۳. اشتباه بودن VIN خودرو

به دلیل اشتباه بودن شماره VIN (کد شناسایی خودرو)، سهمیه سوخت به شما تعلق نگرفته است.

روش رفع مشکل: در صورتی که تاکنون نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نکرده‌اید، با مراجعه به لینک ثبت نام راننده اطلاعات خود را اصلاح نمایید.

۴. اشتباه بودن پلاک خودرو

سهمیه سوخت به دلیل مشکل در پلاک، به شما تعلق نگرفته است.

روش رفع مشکل: در صورتی که اطلاعات خودرو شما تغییر کرده است، از طریق لینک تپسی رانندگان وارد قسمت پشتیبانی شده و جهت تغییر مشخصات خودرو تیکت ارسال کنید.

تا کی مهلت دارم نسبت به رفع مشکل اقدام کنم؟

تا پیش از بیستم ماه جاری مهلت دارید نسب به رفع مشکل خود، جهت دریافت سهمیه بنزین اقدام کنید. بیستم هرماه عدد پیمایش شما در اپلیکیشن تپسی صفر شده و میزان پیمایش شما به وزارت کشور اعلام می‌شود تا سهمیه سوخت سوخت برایتان واریز شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

763 نظرات
  1. بهمن می گوید

    اگرسرجمع میزان پیمایش در برنامه راننده نشان داده شود خیلی خوب بود.دراین صورت ازحجم تماس با پشتیبان کم میشود.راننده از میزان پیمایش خود دقیق اطلاع داشته باشد

  2. علیرضاقربانی می گوید

    سلام ایا با کارت سوخت خود پمپ هم میشه این مبلغ را بنزین زد یا حتما باید کارت خود خودرو باشد

  3. حسین خانی می گوید

    سهمیه تاکی قابل استفاده است.ایادرصورت استفاده نکردن میسوزد؟

  4. غلامرضا پاکسرشت می گوید

    از۲۴ابان تا به امروز ۱۱ اذر ماه نه بنزین که گفته بودی ونه پولی به کارت من واریز نشده اولین سهمیه قرار بود اول اذر ماه واریز شود بایین کمیسون وبنزین ازاد که نمیشود کار کرد به فکر مارانندها نیستید

  5. سیدمحمدعلی عقیلی می گوید

    سلام من به دلیل بدهکاری حساب بانکی ندارم و شماره حساب مادرم را برای دریافت اعتبار دادم اگر بخواهم سهمیه هم از این طریق دریافت کنم چکار باید انجام بدم

  6. غلامرضا پاکسرشت می گوید

    هیچ واریزی برای من انجام نشده

  7. بهروز احمدزاده می گوید

    من بنزین دارم

  8. قادر علمی می گوید

    سلام و عرض ادب من پیامک دریافت نکرده ام

  9. وحید مرادخانی می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشین.من سهمیه بنزینمو دریافت نکردم و هیچ کدوم از این مواردو اشتباه نزدم و مشخصاتم خیلی کامله.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.با تشکر

  10. رضا می گوید

    سلام من چهار رقم آخر کارت ملی رو زدم ولی باز نشد دوبار زدم دفعه سوم اگه بزنم میسوزه راهنمایی کنید لطفاً