در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

اطلاعیه واریز سهمیه بنزین رانندگان تپسی

سهمیه بنزین رانندگان تپسی در 12 آبان به حساب رانندگانی که مجموع پیمایش ماهانه آنها بین ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد در تاکسی‌های اینترنتی بالای ۲۰۰ کیلومتر بوده، واریز شد.

زمان واریز سهمیه بنزین دوره تیر

به اطلاع می‌رساند سهمیه بنزین مربوط به تاریخ ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد، در تاریخ 12 آبان ۱۴۰۰ به کارت بانکی شما واریز شده است.

سهمیه بنزین به کدام کارت من واریز می‌شود و چطور می‌توانم از آن استفاده کنم؟

  • این سهمیه مازاد بر ۶۰ لیتر سهمیه عادی به شما تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید با تمام کارت‌های بانکی که به نام شماست، به جایگاه سوخت مراجعه کرده و از اعتبار خود استفاده کنید.
  • این اعتبار تنها در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است. یعنی به صورت موجودی در کارت بانکی نمایش داده نخواهد شد و تنها در دستگاه‌های به‌پرداخت بانک ملت موجود در جایگاه‌های سوخت قابل مشاهده و استفاده است.
  • برای استعلام میزان سهمیه واریز شده،  سامانه سماس را مطالعه کنید.

سهمیه بنزین را دریافت نکرده‌اید؟

ممکن است به هر یک از دلایل زیر، سهمیه بنزین برای شما واریز نشود:

۱. میزان پیمایش

در ماه گذشته مجموع پیمایش شما در تمام تاکسی‌های اینترنتی کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بوده است.

روش رفع مشکل: در دوره‌های آتی با افزایش میزان پیمایش خود، تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کنید. مقاله  قوانین سهمیه بنزین را کامل بخوانید

۲. عدم تطابق اطلاعات ثبت شده

ثبت احوال اطلاعات شخصی شما را تائید نکرده است.

روش رفع مشکل: لطفا از موارد زیر اطمینان حاصل نمایید:
الف.عدم وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی ثبت‌شده در حساب تپسی
ب.کامل وارد شدن نام و نام خانوادگی (پسوند یا پیشوند) در حساب تپسی
در صورت نیاز به اصلاح و یا تغییر مشخصات فردی، درخواست خود را به شماره واتساپ 09109195397 ارسال نمایید.

۳. اشتباه بودن VIN خودرو

به دلیل اشتباه بودن شماره VIN (کد شناسایی خودرو)، سهمیه سوخت به شما تعلق نگرفته است.

روش رفع مشکل: در صورتی که تاکنون نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نکرده‌اید، با مراجعه به لینک ثبت نام راننده اطلاعات خود را اصلاح نمایید.

۴. اشتباه بودن پلاک خودرو

سهمیه سوخت به دلیل مشکل در پلاک، به شما تعلق نگرفته است.

روش رفع مشکل: در صورتی که اطلاعات خودرو شما تغییر کرده است، از طریق لینک تپسی رانندگان وارد قسمت پشتیبانی شده و جهت تغییر مشخصات خودرو تیکت ارسال کنید.

تا کی مهلت دارم نسبت به رفع مشکل اقدام کنم؟

تا پیش از بیستم ماه جاری مهلت دارید نسب به رفع مشکل خود، جهت دریافت سهمیه بنزین اقدام کنید. بیستم هرماه عدد پیمایش شما در اپلیکیشن تپسی صفر شده و میزان پیمایش شما به وزارت کشور اعلام می‌شود تا سهمیه سوخت سوخت برایتان واریز شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

763 نظرات
  1. رحیم رفیعی می گوید

    سهمیه بنزین ب کارت بانکی واریز نشد

  2. رحیم رفیعی می گوید

    سهمیه بنزین دریافت نکردم چراااا

  3. میثم می گوید

    سلام.قراربود با پیامک اطلاع بدین که مابه التفاوت قیمت بنزین رو به کارتمون واریز میکنین.از کجا بدونیم که چقدر واریز شده یا چقدر موجودی داریم که تو جایگاه بنزین بزنیم این کار سفیرارو سخت میکنه

  4. میلاد گوشبر می گوید

    سلام این مسخره بازیا چیه مگه ما پول نمیدم به بنزین شما چرا مثل واریزیا نمیریزین به حسابامو ما نمیتونمیم ده تا پمپ بنزین بریم ببینیم ریختین یانه که بنزین بزنیم این درست نیست

  5. حجت می گوید

    اعتبار بنزین برایم نیامده

  6. مهدی بزی می گوید

    سلام در صفحه اصلی برنامه من جمله در حال بررسی احراز صلاحیت نوشته مشکل از کجاست

  7. سعیدارجمندپور می گوید

    درود لطفا جوابم را بدهید
    من کارت پول مربوط بکارت سوخت که بمن اعلام شده وارد کردم قسمت اعتبار زدم برای ورود رمز چهاررقم آخر کدملیم را وارد میکنم می‌گوید بیش از حد مجاز رمز وار شده و قبول نمی‌کند چکار کنم دیروز بنزین آزاد زدم چکارکنم

  8. محمدعلی شرفی می گوید

    سلام وقت بخیر
    چرا این قضیه ابن قد پیچدارش میکنیم .شما که پیمایش وازوضعیت خودروها آگاهید .
    چرا سهمیه به صورت سوخت تخصیص نمیدین ؟
    هرکس درمدت یک هفته وضعیت خودش میدونه که باید چه کارکنه .

  9. هرچی می گوید

    یکنفرو بذارین واسه نوشتن این حرفا که لا اقل چارکلاس سواد داشته باشه بدونه صرفا رو چطوری مینوبسن
    من توی چنتا پمپ تست کردم هیچکدوم از مشکلات فوق رو هم نداشتم ولی میگه کارت نامعتبر درحالی که کارتم از هر حیث فاقد اشکاله.سهمیه یک دروغ بزرگه

  10. محمدی می گوید

    من رمز سهمیه بنزین خود اشتباه وارد کردم و الان غیر فعال است چه باید بکنم .خدا رو شکر پشتیبانی اسنپ که کلا هیچی نمیدونه