در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

اطلاعیه واریز سهمیه بنزین رانندگان تپسی

سهمیه بنزین رانندگان تپسی در 12 آبان به حساب رانندگانی که مجموع پیمایش ماهانه آنها بین ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد در تاکسی‌های اینترنتی بالای ۲۰۰ کیلومتر بوده، واریز شد.

زمان واریز سهمیه بنزین دوره تیر

به اطلاع می‌رساند سهمیه بنزین مربوط به تاریخ ۲۱ تیر تا ۲۰ مرداد، در تاریخ 12 آبان ۱۴۰۰ به کارت بانکی شما واریز شده است.

سهمیه بنزین به کدام کارت من واریز می‌شود و چطور می‌توانم از آن استفاده کنم؟

  • این سهمیه مازاد بر ۶۰ لیتر سهمیه عادی به شما تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید با تمام کارت‌های بانکی که به نام شماست، به جایگاه سوخت مراجعه کرده و از اعتبار خود استفاده کنید.
  • این اعتبار تنها در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است. یعنی به صورت موجودی در کارت بانکی نمایش داده نخواهد شد و تنها در دستگاه‌های به‌پرداخت بانک ملت موجود در جایگاه‌های سوخت قابل مشاهده و استفاده است.
  • برای استعلام میزان سهمیه واریز شده،  سامانه سماس را مطالعه کنید.

سهمیه بنزین را دریافت نکرده‌اید؟

ممکن است به هر یک از دلایل زیر، سهمیه بنزین برای شما واریز نشود:

۱. میزان پیمایش

در ماه گذشته مجموع پیمایش شما در تمام تاکسی‌های اینترنتی کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بوده است.

روش رفع مشکل: در دوره‌های آتی با افزایش میزان پیمایش خود، تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کنید. مقاله  قوانین سهمیه بنزین را کامل بخوانید

۲. عدم تطابق اطلاعات ثبت شده

ثبت احوال اطلاعات شخصی شما را تائید نکرده است.

روش رفع مشکل: لطفا از موارد زیر اطمینان حاصل نمایید:
الف.عدم وجود غلط املایی در نام و نام خانوادگی ثبت‌شده در حساب تپسی
ب.کامل وارد شدن نام و نام خانوادگی (پسوند یا پیشوند) در حساب تپسی
در صورت نیاز به اصلاح و یا تغییر مشخصات فردی، درخواست خود را به شماره واتساپ 09109195397 ارسال نمایید.

۳. اشتباه بودن VIN خودرو

به دلیل اشتباه بودن شماره VIN (کد شناسایی خودرو)، سهمیه سوخت به شما تعلق نگرفته است.

روش رفع مشکل: در صورتی که تاکنون نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نکرده‌اید، با مراجعه به لینک ثبت نام راننده اطلاعات خود را اصلاح نمایید.

۴. اشتباه بودن پلاک خودرو

سهمیه سوخت به دلیل مشکل در پلاک، به شما تعلق نگرفته است.

روش رفع مشکل: در صورتی که اطلاعات خودرو شما تغییر کرده است، از طریق لینک تپسی رانندگان وارد قسمت پشتیبانی شده و جهت تغییر مشخصات خودرو تیکت ارسال کنید.

تا کی مهلت دارم نسبت به رفع مشکل اقدام کنم؟

تا پیش از بیستم ماه جاری مهلت دارید نسب به رفع مشکل خود، جهت دریافت سهمیه بنزین اقدام کنید. بیستم هرماه عدد پیمایش شما در اپلیکیشن تپسی صفر شده و میزان پیمایش شما به وزارت کشور اعلام می‌شود تا سهمیه سوخت سوخت برایتان واریز شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

763 نظرات
  1. کاظم می گوید

    واقعا متاسفم برای رانندگان تاکسی اینترنتی با این سیستم برده داری ….

  2. حمید حبیبی می گوید

    سلام ماشین من تاکسی تهران هستم بالای ۵۰کیلو متر سفر داشتم آیا به تاکسی تعلق میگیرد ممنون و هیچ پیامی مبنی بر واریز دریافت نکردم

  3. حمید حبیبی می گوید

    سلام ماشین من تاکسی تهران هستم بالای ۵۰کیلو متر سفر داشتم آیا یه به تاکسی تعلق میگیرد ممنون و هیچ پیامی مبنی بر واریز دریافت نکردم

  4. محمدمهدی ولیزاده می گوید

    سلام این روش اصلا روش خوبی نیست چرا مثل تاکسی و آژانسها و سرویس مدارس داخل کارت سوخت ریخته نمیشه اینجوری خیلی راحت تره .

  5. مانی فلاح می گوید

    برای من واریز نشده هیچ کدوم از نواقصی که گفتید ندارم

  6. مجتبی می گوید

    سلام برای من پیامک اومده که شماره کارت شبا به نام خودتون نیست و از این حرفا اگه به نام من نیست پس چطور به حسابم پول میاد لطفا بررسی کنید همه چیز و من بررسی کردم درست هستش

  7. مسعود می گوید

    سلام شماره کارت بانکی برای من پیامک نشد و از کجا بدانیم چقدر کارت شارژ شده پمپ تا بنزین نزنیم کارت نمیکشه.ممنون از شما

  8. مشعود می گوید

    سلام شماره کارت بانکی برای من پیامک نشد و از کجا بدانیم چقدر کارت شارژ شده پمپ تا بنزین نزنیم کارت نمیکشه.ممنون از شما

  9. موسی شمس الدینی می گوید

    لطفا جمع پیمایش را در یه گوشه صفحه اصلی نمایش دهید

  10. امیر می گوید

    تو جایگاه سوخت دستگاه کارتخوان بانک ملت از کجا بیاریم ؟!!!!!