در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

نگاهی به مزایای اختصاصی رانندگان تپسی

یکی از اهداف اصلی تپسی، ایجاد موقعیتی ویژه برای تمام افرادی است که می‌خواهند از طریق رانندگی چه در وقت آزاد خود و چه به عنوان یک شغل تمام وقت کسب درآمد کنند.
با تپسی نه تنها بدون محدودیت در هر ساعتی می‌توانید درآمد مازاد داشته باشید، بلکه از قابلیت‌ها، امکانات و مزایای اختصاصی رانندگان تپسی نیز بهره‌مند می‌شوید.

مزایای اختصاصی رانندگان تپسی

1-تسویه اعتبار در لحظه

هزینه سفر در تاکسی‌های اینترنتی به صورت نقدی یا اعتباری پرداخت می‌شود.
در تپسی تمام هزینه‌هایی که اعتباری دریافت می‌کنید درست مثل پرداخت نقدی “در لحظه” در جیبتان است!

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره نحوه واریز درآمد رانندگان تپسی کلیک کنید.

2-مقصد دلخواه

در طول روز حتما پیش می‌آید که به سمت مقصد خاصی بروید، مثلا به سمت خانه یا محل کار. در همه این مسیرهای مشخص می‌توانید با قابلیت “مقصد دلخواه” یک مسافر هم مسیر داشته باشید.
نحوه استفاده:
در صفحه اصلی برنامه گزینه “مقصد دلخواه” را بزنید، مقصد خود را در برنامه مشخص کنید تا اولین درخواست با مقصد مشابه یا هم مسیر با شما، برایتان ارسال شود.

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره استفاده از مقصد دلخواه و قوانین آن کلیک کنید.

3-تماس اضطراری با واحد امنیت:

حفظ امنیت سفیران و مسافران در طول سفر از اصلی‌ترین اولویت‌های تپسی است. بنابراین در طول سفر گزینه تماس با واحد امنیت در صفحه برنامه شما فعال است.
به محض احساس خطر جدی با لمس دکمه “امنیت” و سپس “تماس اضطراری” موقعیت شما بلافاصله به واحد امنیت تپسی گزارش داده می‌شود تا به سرعت از بروز حادثه‌ جلوگیری شود.

4-باشگاه رانندگان تپسی

از لاستیک به نرخ دولتی تا تخفیف قطعات یدکی، روغن و …. همگی پیشنهادهای ویژه تپسی برای قدردانی از رانندگانی است که با کیفیت‌ترین سفرها را به مقصد می‌رسانند.
برای استفاده از پیشنهادهای باشگاه رانندگان تپسی کلیک کنید.

5-درآمد پایدار و طرح‌های تشویقی

چه به صورت ثابت از طریق رانندگی کسب درآمد کنید و چه کار در تپسی شغل دومتان باشد، هر زمانی که تپسی را روشن کنید می‌توانید سفرهای پرسود داشته باشید.
سیستم قیمت‌گذاری هوشمند تپسی در کنار طرح‌های تشویقی متنوع تپسی را به یک راه مطمئن برای داشتن درآمد پایدار روزانه تبدیل می‌کند.

 طرح های تشویقی:

جشنواره ها و طرح های تشویقی متنوعی برای سفیران در بازه زمانی های مشخص در نظر گرفته می‌شود.

این طرح ها بدین صورت است که با توجه به مهلت در نظر گرفته شده ( که درپیام ارسالی و در  قسمت ماموریت های اپلیکیشن سفیر تپسی قابل مشاهده است) تعداد سفرهای اعلام شده را انجام می‌دهید و پاداش دریافت می‌کنید که بهترین راه برای افزایش درآمدتان خواهد بود.

6-پشتیبانی متنی درون برنامه (تیکت)

برای ارتباط با پشتیبانی تپسی نیازی به تماس تلفنی، صرف وقت و هزینه ندارید! کافیست مشکل خود را از طریق ثبت تیکت اعلام کنید تا در کمترین زمان به آن پاسخ داده شده و مورد پیگیری قرار گیرد. 

برای مشاهده آموزش استفاده و نحوه ثبت تیکت کلیک کنید.

7-سفیران طلایی

در صورتی که در هر فصل تعداد 600 سفر انجام دهید و امتیاز بالای 9 داشته باشید جزو سفیران طلایی خواهید شد و در صورتی که در هنگام سفر نیاز به تماس با پشتیبانی داشته باشید. با الویت نسبت به دیگر سفیران به همکارانتان در پشتیبانی متصل خواهید شد.

به سادگی و در کمتر از 10 دقیقه می‌توانید به عنوان راننده تپسی ثبت نام کرده و شروع به کار کنید. همین حالا کلیک کنید.


با دنبال کردن صفحه رسمی اینستاگرام سفیران از آخرین اخبار و قابلیت‌های اپلیکیشن تپسی باخبر شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 نظرات
  1. کمیل می گوید

    سلام دیدم طرح ۱۲۰۰تومنی گذاشتید واس ثبت نام اومدم ثبت نام کنم همکارتون گفت من ثبت میکنم مبلغو نصف نصف. رفتم تو دیوار اگهی تپسی رو دیدم زنگ زدم اونا هم همینو گفتن. اگه طرح گذاشتید راننده جذب کنید چرا گذاشتید ۱۲۰۰ که اما و اگر داره؟؟!!

  2. سیده حورا دستغیب می گوید

    سلام من با تپسی پرداخت کردم و بار اول از حسابم کم شد ولی پرداخت نشد
    بار دوم دوباره از حسابم کم شد و پرداخت شد
    تراکنش اولم آیا به حسابم بر می گرده ؟

  3. محمد بعقوبی فر می گوید

    سلام من خیلی وقت پیش ثبت نام کردم ولی هیچ سرویس نرفتم ولعد از مدتی دیلیتش کردم حالا دوباره میخوام ادامه بدم وسرویس برم میگه شما مسدودیت نمیدونم چرا؟؟

  4. سینا سروری می گوید

    تپسی واقعا عالیه

  5. بنده ی خدا می گوید

    مزایارو نوشتید و معایب تپسی رو هم بخونید:

    ۱. موردی که راجع به کمیسیون سفرهای درون طرح به طور مفصل در کامنت قبل گفتم.

    ۲. درخواست هایی که با فاصله بسیار زیاد از راننده میاد! (وقتی تند تند درخواست هایی میاد که بعضیاشون حتی ۱۵ دقیقه مسافر و سفیر فاصله دارند باعث میشه اگر در همون لحظه درخواست های نزدیک تری باشه نتونه برای سفیر بیاد) پس بهتره نهایتا درخواست ها تا شعاع ۱ کیلومتر بیاد ،البته شاید بگید درخواست‌ ها با فاصله کمتر از ۱۰ دقیقه است ولی این رو روی صفحه مینویسه ،ولی وقتی از مسیر یاب میری همون ۱۵ دقیقه میشه چون مثلا اگر مسافر اون ور خیابون و سفیر این ور باشه ،شما مینویسید ۱ دقیقه ،در شرایطی که در ساعت های پیک ترافیک اگر دور برگردون باشه اگر چراغ باشه ،دیگه ۱ دقیقه نیست!

    ۳. قیمت پایین برای سفیر در مقایسه با سایر رقبا
    حتی اگر این کار برای تبلیغ و جذب مسافر باشه ،باید بدونید ماکسیم (شرکت بین المللی) و دینگ (شرکت علی دایی) برای مثال اگر سفری ۱۳۰۰۰ تومن باشه ،به مسافر ۱۰۰۰۰ تومن اعلام میکنه که هم تبلیغه هم مسافر وقتی با سایر تاکسی اینترنتی ها مقایسه میکنه (که خیلی ها این کار رو میکنند ،من بارها شنیدم و دیدم) میبینه قیمت یک مسیر مشخص براش ارزونتر از بقیه شرکت هاست پس ارزونتر رو انتخاب میکنه ولی برای راننده همون مبلغ اصلی رو پرداخت میکنه ،یعنی مابه‌التفاوت رو شرکت به حساب سفیر واریز میکنه که سفیر هم از بین رقبا اون شرکت رو انتخاب کنه و انگیزه داشته باشه.

    ۴. دینگ به رانندگان بعد از طی مسافت های خاص لاستیک ،روغن موتور ،لنت و… به عنوان پاداش میده.

    ۵. اسنپ تقریبا هر روز (حتی بعضی روزها ۲ بار در ۱ روز) پیشنهاد میده که مثلا از سفر ۱۲ تا ۲۵ به ازای هر سفر ۴۵۰۰ تومن پاداش بگیرید.

    ۶. دینگ به ازای هر سفر (اصلا قیمت ،طول سفر و ساعت مهم نیست) قبلا ۱۵۰۰ تومن و جدیدا ۱۰۰۰ تومن پاداش علاوه بر پولی که مسافر پرداخت میکنه و گاهی عرض کردم خودش هم مابه‌التفاوت پرداختی مسافر رو هم میده ،به راننده پرداخت میکنه و حتی جالبه بگم اگر سفر درون طرح باشه کمیسیون هم دریافت نمیکنه…

    ۷. ضعف نرم افزار در کاربر پسند بودن نسبت به سایر رقبا

    ۸. و بیمه تامین اجتماعی نکته بسیار مهمیه که مطمئن باشید حتی اگر نصف آن هم از طرف شرکت پرداخت بشه ،به قطع میتونم بگم بسیاری از سفیران شرکت های رقیب حتی با وجود مزایای بی شماری که چندتاشو بیان کردم حاضرند به سمت جایی بروند که بیمه بشوند.
    مخصوصا اینکه احتمالا خیلی از سفیران به دلیل اینکه قبل از این شغل در ادارات و شرکت های دیگری بودند و به دلیل شرایط بد اقتصادی شغل خود را تغییر دادند ،سابقه بیمه دارند و میخواهند آن را ادامه دهند و این موضوع باعث میشه شرکت جدید حق بیمه کمتری نسبت به شخصی که اصلا تا به حال بیمه نبوده میپردازد. به طور مثال من خودم ۷.۸ سال سابقه بیمه دارم.

    در آخر شاید بگید رقبا (به جز اسنپ) برای تبلیغ و جذب راننده و مسافر این کارهارو میکنند ،در جواب باید بگم بله دقیقا ولی خودتون حساب کنید هزینه تبلیغ در بیلبورد و تلویزیون بیشتره یا این کارها!؟
    یا بگید این نوع تبلیغات انگیزشی به یاد موندنی تره یا بیلبوردِ ۱ ماهه و تیزر چند ثانیه ای!؟
    وفاداری این رانندگان و مسافران بیشتره یا آنهایی که شاید ۱ بار تبلیغ تپسی رو در همت دیدند!؟
    تازه چند درصد از مردم از اتوبان ها تردد میکنند و به نوشته بیلبورد دقت میکنند و در ذهن حفظ!؟
    و نکته مهم اینکه پول بیشتر برای سفیر و پول کمتر برای مسافر مهمتره و ازش سهم میبره یا از تبلیغی که به دیوار چسبیده یا در تلویزیون پخش میشه!!!!!؟

    در هر حال هدف اینجانب از عرائض بالا رشد و تعالی شرکت که به طبع اون سفیران نیز رشد و تعالی خواهند داشت بود ،در صورت رعایت موارد پیشنهادی امیدوارم خدا نیز برکت را به هر دو گروه بیفزاید.

    با احترام
    حسین اشتیاقی
    تهران

  6. بنده ی خدا می گوید

    ●●● نکته بسیار مهم ●●●

    با سلام و وقت بخیر
    یکی از دلایلی که من به جای تپسی در شرکت های رقیب کار میکنم اینه که وقتی ۴۱۴۰۰ تومن پول بابت ۱ روز طرح ترافیک باید پرداخت کرد ،حداقلش اینه که شرکت ،کمیسیون سفرهای درون طرح رو تا ساعت ۱۹ نگیره ،کاری که اسنپ ،دینگ و ماکسیم انجام میدن و سفرهای درون طرح کمیسیون نداره ،این به نفع شرکت ها هم هست ،برای اثبات عرائضم میتونید از بیرون یا داخل طرح (فرقی نداره فقط ۱ طرفش داخل طرح ترافیک باشه) با اپلیکیشن مسافر از هر ۴ شرکت درخواست ماشین بدید ،اسنپ کمتر از ۳۰ ثانیه ماشین میفرسته ،دینگ و ماکسیم حدود ۲.۳ دقیقه و تپسی شاید ۱۰ دقیقه و بیشتر هم طول بکشه…
    قیمت ها تقریبا یکسانِ ولی به دلیلی که عرض کردم رانندگان تپسی انگیزه ای برای قبول درخواست ندارند چون همون سفر رو اگر از طریق شرکت های دیگه برند کمیسیونی پرداخت نمیکنند.
    تازه بماند که اسنپ و دینگ حتی راننده رو تشویق به قبول درخواست طرح دار میکنند و پاداش هایی برای قبول درخواست مناطق خاص داخل طرح به راننده پرداخت میکنند…
    حیفه برندی مثل تپسی که جدیدا تسویه حساب رو آنی پرداخت میکنه و نسبت به رقباش این برتری رو داره ،به راحتی سفیر و مسافران رو از دست بده ،خودتون هم میدونید که درخواست ها فقط داخل طرح نیست و حتی خودروهایی هم که طرح دارند درخواست های بیرون طرح رو هم قبول میکنند و میرن و کمیسیون پرداخت میکنند ،پس این کار باعث نمیشه شرکت کلا کمیسیون نگیره ،این فقط انگیزه ایه برای سفیر که با تپسی کار کنه. (به نوعی جوری جنسه)

    •••> حالا چرا میگم برای هر ۳ طرف (سفیر ،مسافر و شرکت) خوبه؟
    مسافر وقتی چند روز این کار رو بکنه و ببینه ماشین تپسی درخواست قبول نمیکنه ،در سفرهایی که بیرون طرح هم هست ،با ذهنیتی که از قبل داره دیگه درخواست نمیده و بی خیال سفر که نمیشه چون باید به مقصد برسه پس به سراغ شرکت های رقیب میره ،به همین سادگی…
    ضمنا به دیگران هم این نکته رو میگه (تبلیغ منفی)
    سفیر هم وقتی ۴۱۴۰۰ تومن (که واقعا عدد کمی نیست برای چند ساعت در ۱ روز!) پرداخت میکنه میخواد که اون پول رو جبران کنه و به حسابش برگرده ،اگر ببینه هم باید پول طرح بده هم پول کمیسیون پس درخواست هایی رو میره که یا داخل طرح نیست یا با تپسی کار نمیکنه…
    و شرکت ،برای شرکت که خیلی مهم تره اول اینکه شرکتی که پول میده تبلیغات بیلبوردی و تلویزیونی انجام میده قطعا به دنبال جذب مسافره ولی به همین سادگی روزانه چند صد مسافر رو خودش با رفتار خودش تقدیم شرکت های رقیب میکنه!
    (من ۱۰ سال کارم تبلیغات بوده و تحصیل کرده همین رشته ام) میخوام بگم هزینه کمیسیون سفرهای طرح دار شاید ۱ هزارم هزینه تبلیغ بیلبورد و تلویزیون هم نشه…
    (قیمت ۱ بیلبورد در همت برای ۱ ماه ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومن
    قیمت ۳۰ ثانیه تبلیغ در ارزونترین ساعت تلویزیون حدود ۷۵.۰۰۰.۰۰۰ تومن
    قیمت کل کمیسیون محدود ماشین هایی که طرح ترافیک دارند چقدر میشه!؟
    در شرایطی که ۱۰۰ ها بیلبورد و تیزر تبلیغاتی پخش شده…)
    و مهم تر اینکه سفیرهایی که طرح ترافیک دارند خودشون تبلیغی هستند برای شرکت تپسی ،چون محدودیت زوج و فرد و طرح ندارند و از مسیرهای سر راست تر و زودتر مسافر رو به مقصد میرسونند و باعث میشن از هر کجا و هر زمان مسافر درخواست داد به سرعت درخواستشون قبول بشه و اون وقت تپسی میتونه مسافرهای سایر رقبارو جذب کنه…
    ضمنا تبلیغی برای تپسی هست که بین مسافرا پخش میشه که تپسی ماشین طرح دار داره ،در صورتیکه الان بالعکسه!
    البته تمام اینا به شرطی باعث پیشرفت همه میشه که همون مبلغ کمیسیون حذف نشه ولی به جاش قیمت درخواست های طرح ترافیک بیاد پایین تر!
    چون به هر حال یه راننده بعد از چند روز کار کردن قیمت سفرهارو با توجه به ساعت و مسافت متوجه میشه و به راحتی بین شرکت ها و درخواست ها انتخاب میکنه…

    در آخر اگر متن طولانی شد چون نکته مهم و لازمی بود ،امیدوارم با وقتی که گذاشتم و نکته ای که گفتم قدمی هر چند کوچک در رشد شرکت و بیشتر شدن درآمد سفیران و تپسی برداشته باشم.

    با احترام

  7. احسان داودی می گوید

    چطوری از تخفیفهای سفیران استفاده کنیم.
    فقط گفته چند در صد تخفیف میده ولی نگفته کجا