در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

پشتیبانی متنی و ثبت تیکت تپسی

رانندگان تپسی می‌توانند با ثبت تیکت مشکل خود را با کمک پشتیبانی تپسی ظرف حداکثر 24 ساعت حل کنند. ثبت تیکت می‌تواند راه‌حلی برای مشکل شما را در زمینه‌های متفاوتی همچون تغییر پلاک و اطلاعات خودرو، وسیله جامانده در خودرو، مشکلات نرم‌افزاری، تسویه حساب و امورمالی، سهمیه بنزین و … باشد.

مراحل ثبت تیکت در نرم‌افزار سفیران تپسی

ابتدا وارد قسمت پروفایل نرم‌افزار خود شوید و سپس بر گزینه پشتیبانی بزنید.

 با ورود به این صفحه و با توجه به مشکلی که با آن روبرو شده‌اید، گزینه مرتبط را انتخاب کنید.

 با ورود به قسمت مورد نظر، گزینه‌ی دقیق‌تری را که به صورت پیش فرض در نرم‌افـزار قرار داده شده است، مشاهده و انتخاب کنید.

 بعد از تکمیل اطلاعات درخواست شده، می‌توانید تیکت مورد نظر خود را ثبت کنید.

 تیکت مورد نظر شما ثبت شده است و شما می‌توانید با ورود به این قسمت، تمام تیکت‌های خود را مشاهده کنید.

پس از ثبت تیکت ، همان روز جواب مورد نظر خود را درون نرم‌افزار دریافت خواهید کرد.

برای استفاده از دیگر راه های ارتباطی با پشتیبانی تپسی کلیک کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

29 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید خدمت تمام کارکنان تپسی واقعا دستتون درد نکنه که چنین برنامه خوبی راه اندازی کردین خداییش کار کردن با برنامه شما خیلی راحته در کل برنامه خوبیه فقط اگه میشه به سفیران عزیز(رانندگان) بیشتر توجه کنید اگه امکانش هست یه خورده کرایه ها رو ببرید بالا یا این یه کم از حق کمیسیون خودت کم بگیرید تا دست راننده پول بیشتری بگیره.و در آخر اگه امکانش هست به غیر تیکت هایی که گذاشتید یه گزینه دیگری بزارید که اگه مشکل کسی تو تیکت ها نبود از طریق اون گزینه مطرح کنه.با تشکر

  2. علی حق وردی می گوید

    باسلام خدمت تمامی اعضای شرکت تپسی …خواهش میکنم…لطفا نمیدونم چی بگم که منی که یکی از عضو رانندهای تپسی هستم چرا باید التماس برندی که داخل مجموعش فعال هستم بکنم….تورااااااااا خدا باهام از پشتی بانی تماس بگیرد….
    وزن بار یه وانت بار رو این مشتری عزیز با زور کردن تو ماشین من توراخدا تماس بگیرد کار دارم با پشتیبانی
    ۰۹۳۶۸۱۳۵۳۳۵

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      علی عزیز، سلام
      جهت پیگیری این مورد از طریق ثبت تیکت در بخش پشتیبانی نرم افزار اقدام کنین.

  3. غفور جهانی می گوید

    سلام مبلغ سفرها خیلی پایینه و فقط ب نفع مسافره،با این گرونی قطعات و بنزین و اصطحلاک بالا اصلا نمیصرفه

  4. محمد می گوید

    با سلام
    در شهری ک من هستم کسی اصلا برنامه تپسی ندارد یک هفته نصب کردم کلا ۴ تا مسافر بردم
    ولی اسنپ حتی در روستاهای کوچک هم مورد استفادس

  5. کاشیان می گوید

    من که انصراف دادم و پاک کردمتون با این مبلغهای سرویس کم و هزینه های زندگی و خودرو

    1. حمید جعفری می گوید

      بله مخصوصاً توی شهرستانها مثل اصفهان که ما هستیم قیمت ها خیلی پایین است !! آخه این کرایه های زیر ده هزار تومان واقعاً چه توجیهی دارد ! کسی که تاکسی دربست می‌گیرد و تازه باید چندین کوچه را برویم تا به مبدأ برسیم واقعاً که در حق راننده اجحاف است !
      پیشنهاد بنده این است که کلا” مبالغ زیر ده هزار تومان حذف شود و ده هزار تومان ورودی درخواست تاکسی دربست باشد !

  6. مصطفی می گوید

    سلام هوای راننده هارو بیشترداشته باشیدمسافرهمیشه هست امااین راننده اس که نقش اصلی را داره پس بایددلش گرم باشه تابراتون کارکنه. مثلا یکیش خودمن الان ۲۰روزه حساب کاربریم مسدوده وشمام یا دستتون ازچاره کوتاهه نمیتونید سرعت عملکردتون را بالا ببرید یا عین خیالتون نیست وباخونسردی کارمیکنید. لطفا لطفالطفا حساب کاربری من را بازگشایی کنید تشکر

  7. مصطفی می گوید

    چرااینقدرعملکردتون ضعیفه?نزدیک۳هفته اس که حساب کاربری ام رامسدودکردیدکه مثلا
    سوء پیشینه…خب بابامن اگ سوء پیشینه نداشتم ک میرفتم سریه کاردرست حسابی اینقدرم ازجون خودم وماشینم مایه نمیزاشتم ازدرآمدمم بکسی کمیسیون نمیدادم.اصلاچرااینوقبل ثبتنام نمیگیداین چ مسخره بازیه ۲۰روزه حسابم مسدوده برای بازگشایی هم هرکارگفتیدانجام دادم هم داخل برنامه تیکت زدم هم ب شماره ای ک دادیدتوواتساپش اعلام کردم اونم چندبار!متاسفانه همش میگید پیگیری میکنیم خب کی دیگه میخواین مشکل مارو حل کنید???شماکه گقتیدحداکثر۱۰روزپس چراالان بعد۲۰روزهنوزمسدوده. والا اسنپ این دردسرهارو نداره شماحتی یه تلفن پشتیبانی نداریدک تماس بگیریم خیلی عصبانیم کردیدخیلی لطفارسیدگیتون رابیشترکنیداینقدرمردم حیرون نشند

  8. Mohammad abbasi می گوید

    سلام من احراز نامه پلیس رو پرداخت نکردم الان سیزده روز کاری میشه حسابم مسدوده نمیتوانم پرداخت کنم رسیدگی کنین توروخدا خیلی عملکردتون ضعیفه رسیدگی کنیننننن

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا جهت پیگیری و راهنمایی از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید و مشکل پیش آمده را اعلام کنید.

  9. علی دلیر می گوید

    سلام، خدا قوت، نحوه دریافت سهمیه بنزین چگونه است.

    1. شیما زند (تیم تپسی) می گوید

      همراه گرامی، برای دریافت اعتبار خرید، باید در ماه حداقل 200 کیلومتر در سفرهای تاکسی های آنلاین پیمایش داشته باشید. در این صورت به ازاء هر 100 کیلومتر معادل 8.75 لیتر ما به التفاوت آزاد و سهمیه ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد. سقف اعتبار خرید 300 لیتر است. توجه داشته باشید در صورت پیمایش کمتر از 200کیلومتر در ماه، اعتبار خرید بنزین به شما تعلق نخواهد گرفت.

  10. میرزا می گوید

    سلام
    چرا راجع به مسدودی حساب دلیلش را به کاربر اعلام نمیکنید

    1. پورجهانی می گوید

      سلام چرا مسیری که اسنپ ۱۳۰۰۰۰ تومان کریه در نظر نی گیرد شما ۷۵۰۰۰ تومان از مسافر می گیرید با توحه به کمیسیون و.. کمتر از این دست ما میاد