پشتیبانی متنی و ثبت تیکت تپسی
رانندگان تپسی میتوانند با ثبت تیکت مشکل خود را با کمک پشتیبانی تپسی ظرف حداکثر 24 ساعت حل کنند. ثبت تیکت میتواند راهحلی برای مشکل شما را در زمینههای متفاوتی همچون تغییر پلاک و اطلاعات خودرو، وسیله جامانده در خودرو، مشکلات نرمافزاری، تسویه حساب و امورمالی، سهمیه بنزین و … باشد.
مراحل ثبت تیکت در نرمافزار سفیران تپسی
ابتدا وارد قسمت پروفایل نرمافزار خود شوید و سپس بر گزینه پشتیبانی بزنید.
با ورود به این صفحه و با توجه به مشکلی که با آن روبرو شدهاید، گزینه مرتبط را انتخاب کنید.
با ورود به قسمت مورد نظر، گزینهی دقیقتری را که به صورت پیش فرض در نرمافـزار قرار داده شده است، مشاهده و انتخاب کنید.
بعد از تکمیل اطلاعات درخواست شده، میتوانید تیکت مورد نظر خود را ثبت کنید.
تیکت مورد نظر شما ثبت شده است و شما میتوانید با ورود به این قسمت، تمام تیکتهای خود را مشاهده کنید.
پس از ثبت تیکت ، همان روز جواب مورد نظر خود را درون نرمافزار دریافت خواهید کرد.
برای استفاده از دیگر راه های ارتباطی با پشتیبانی تپسی کلیک کنید.
سلام مجدد ، یکی از دوستان بنده چراغ انواع اتومبیل و سپر تولید مینماید آدرس ایشان هم در مرکز شهر خیابان ملت است ، سپر و چراغ یکی از لوازمات ضروری اتومبیل است ، چنانچه مایل به همکاری هستید تلفنا به بنده بفرمائید با هماهنگی ، از دفتر کار وی بازدید ، و شرایط خودتان و نامبرده را فی مابین مطرح و انشاالله به توافق برسید ، جواب آنرا حتما تلفنا به بنده اعلام نمائید . با تشکر .
سلام بنده ، درخیابان ملت مرکز شهر تهران ، یک کارگاه تولید کف پوش دور فرمان کامپیوتر اتومبیل ، و سایر لوازم ، با کادر ورزیده ، حتی جمعه ها هم باز هستند ، بشما معرفی کردم ، از طرف شما جهت بازدید رفتند متاسفانه دیگر از طرف شما به نامبرده اطلاعی داده نشد آیا با شرایط شما و او میتوانید همکاری کنید یا خیر ؟ لطفا پاسخ آنرا به بنده بدهید . لازم به ذکر است شما فرمودید با تلفن مغازه اش با شما تماس بگیرد تماس گرفت ، شما جوابی به وی ندادید .