سرویس امنیت سفر تپسی چه قابلیت هایی دارد؟ | tapsi
تمهیدات تپسی برای حفظ امنیت سفر تپسی از زبان هومن دمیرچی، مدیر عملیات این مجموعه:
ما با توجه به اهمیت امنیت کاربران تپسی، سرمایهگذاری زیادی در این حوزه کردهایم و گزینههای امنیتی مختلفی را برای مردم فراهم کردهایم.
تایید صلاحیت رانندگان با کمک پلیس اماکن کشور صورت میگیرد و از زمان ثبتنام یک فرد تا زمانی که بتواند در تپسی مشغول به کار شود، فرآیندهای دقیقی برای احراز هویت و تایید صلاحیت آنها صورت میگیرد.
نحوه تایید صلاحیت سفیران به این صورت است که پلیس به صورت آنلاین، صلاحیت آنان و نداشتن سابقه کیفری موثرشان را بررسی و نتیجه را به ما اعلام میکند.
تمامی افرادی که در سطح شهرها از متقاضیان کار در تپسی ثبتنام میکنند، کارمندان شرکت تپسی هستند که پس از ثبتنام و دریافت مدارک، اطلاعات آنها را برای احراز هویت و بررسی صلاحیت به تیم امنیت تپسی تحویل میدهند.
تیم امنیت تپسی علاوه بر اینکه تاییدیه صلاحیت رانندگان را از طریق پلیس اماکن دریافت میکند، به صورت جداگانه، موضوع احراز هویت متقاضیان کار به عنوان سفیر تپسی را بررسی میکند.
ما برای اطمینان از عملکرد سفیران تپسی، به صورت مستمر از طریق سیستم امتیازدهی مسافران به سفیران و بررسی شکایتها و نظرات آنها، اقدامات اصلاحی را در ناوگان تپسی انجام میدهیم و در صورتی که یکی از سفیران، امتیازی کمتر از میزان انتظار تپسی داشته یا نسبت به رفتار آنها شکایتی شده باشد، موضوع را بررسی و در صورت لزوم با آنها قطع همکاری میکنیم.
View this post on Instagram
بسته امنیت سفر تپسی
با توجه به اینکه امنیت یکی از معیارهای اصلی شهروندان در سفرهای شهری است، ما تلاش کردهایم تا با تهیه بسته امنیت سفر در اپلیکیشن تپسی، این دغدغه را به حداقل برسانیم و راهکارهای جدید فنی در این زمینه ارائه کنیم.
بسته امنیتی تپسی، ویژگیهای منحصر به فردی ارائه میدهد که تهدیدهای احتمالی هنگام سفر را به حداقل میرساند. «تماس اضطراری با واحد امنیت» یا SOS، راهکاری است که تیم تکنولوژی تپسی برای کاربران خود فراهم کرده است.
با استفاده از این راهکار در اپلیکیشن تپسی، اگر مسافری هنگام سفر، به هر دلیلی احساس خطر کند، میتواند گزینه «ارسال پیام اضطراری به واحد امنیت» را لمس کند و به تیم امنیت تپسی پیام کمک بفرستد.
در این صورت تیم امنیت، به سرعت شرایط را بررسی میکنند و پس از شناسایی موقعیت مکانی، در صورت نیاز با پلیس تماس میگیرند و موقعیت مکانی راننده را در اختیار آنها قرار میدهند.
گزینه «اشتراک سفر» نیز یکی دیگر از راهکارهایی است که میتوان با استفاده از آنها، آسوده خاطر با خودروهای این شرکت سفر کرد. از جمله اینکه مسافر میتواند با استفاده از آن، لینک سفر خود را برای یکی از اعضای خانواده یا نزدیکانش ارسال و آنها را از مسیر سفرش مطلع کند.
سلام بابت ماسک نزدن راننده های شما چی بگم
دوست عزیز، استفاده از ماسک برای سفیران تپسی الزامی است، لطفا اگر در سفرتون با تپسی این موضوع رعایت نشد، در نظرسنجی بعد سفر، گزینه مربوطه رو لحاظ کنین تا برای آموزش مجدد با سفیر تماس گرفته شود.
ممنون میشم اگه لطف کنید و بفرمایید برای امنیت راننده چه تمهیداتی اندیشیده شده!!!؟
البته اگر بابت سوال کردن مسدود نمیکنید.
در برنامه شما سفیر عزیز هم گزینه امنیت سفر وجود دارد که میتوانید در مواقع حطر از ان استفاده کنید
ایا هزینه احراز هویت در تپسی از راننده باید گرفت و قانونی هست ؟
آیا از پولی که بابت احراز هویت از راننده میگیرن حرفی زده شده؟ آیا قانونی هست؟
تپسی واقعا کارش خوبه
سلام.من سفیر جدید شما در تبسی هستم
بنده طی این مدت محدود ک برای شما بعنوان سفیر فعالیت داشتم سعی بر این داشتم تا یکی لز بهترینها باشم و در حد امکان با مسافرانم تعامل داشتم و امکانتی در حد،در اختیارشان قرار دادم و اگر حتی تا ۱۰ دقیقه هم معطل شدم در مبدا چیزی برای پرداخت هزینه معطلی نگفتم و نگرفتم.اگر در مسیر خرید یا توقف چند دقیقه ای هم بوده بازهم مبلغی درخواست نکردم و حتی گاها مبدا بعنوان مثال ابتدای هدایت۱۲ مثلا زده بودند ولی طی تماس گرفته شده برای اطمینان از محل مسافر اعلام کردند ک مثال هدایت۱۲/۱۸ پلاک فلان.
رفتم و مبلغی ن گفتم و ن گرفتم.حتی سفری ک لغو شد و مسافر دوباره بامن تماس گرفت ک اگر امکانش هست بیایید وسفر رو انجام بدید چون من اینترنت منزل استفاده میکردم و الان دور شدم امکان درخواست نیست و انجام دادم و در شرح سفر لغو شده برای شما توضیح دادم ک سفر انجام شده و کمیسیون را لحاظ فرمایید
برای مسافرین کتاب گزاشتم برای مطالعه در حین سفر و حتی نوشتم و پشت سری صندلی چسباندم ک میتونید ببرید و بعد از اتمام مطالعه تماس بگیرید بیام بگیرم و حتی کتاب دیگری خواستید بدون پرداخت هیچ مبلغی برای رفت و امد یا کتاب میدهم
ولی نمیدونم چرا امتیازم ب این سرعت آمد امروز پایین و بنده غیر فعال موقت شدم!!!چکار بایس انجام دهم؟
خوش برخورد و مرتب، ماسک میزنم، خودرو تمیز و مرتب، از مسیریاب استفاده میکنم و تمام قوانین رو انجام میدم
ایمیل ندارم و جواب رو به ایمیل دابی ام بفرستید.ممنون
سلام درست میگه تپسی هرچی گفته هراسته فقط نمیدونم چراوقتی راننره ازمسافرشکایت داره پیگیری نمیکنه چون همیشه حق بامسافرهست اگرهم خسارت زدیداصلانگران نباشیدتپسی راننده رواصلاآدم حساب نمیکه اگرهم کرایه پرداخت نکردیدمهم نیست فقط به راننده بگیدشماره کارت بده تاشماره کارت دادپول نریزیدبه خداکه پشتیبانی تپسی اصلاپیگیرنمیشه چون خلاف قانون تپسی هستش اینطوری خرخوبی سوارهستید؟؟؟
سلام و خسته نباشید …تمام حرف های شما درست و صحیح میباشد ولی چند لحظه ای وقت خودتان را به این چند خط بدهید …دیدگاه من منطقی و اصولی است ثبت نام مسافران تپسی از هر دیدی اشتباه است وقتی یک نفر با یک کد ملی و یه اسم ناشناس ثبت نام میکنه در نرم افزار هرگونه مشکلی میتواند برای راننده به وجود اورد مثال ..(مسافر اقای m.d) خوب این یعنی چی بارها دیده شده این مسئله رو همین اساس مسافر خیلی راحت میتواند پول کرایه را ندهد و راننده زحمت کش بماند ضرر بنزین کمیسیون و بقیه ماجرا …شاید شما بگویید ما پیگیری میکنیم یا پول سفر را به راننده مرداخت میکنیم ولی واقعا اینطور نیست مببغ که بالا باشد هزاران بهونه میاورید ک در ۴ ماه اخیر از اسن نوارد راننده محترم زیاد داشتید و پرداخت کردیم متاسفیم دیگر تا ۶ ماه اینده نمیشود .در صورتی که شما فکر میکنید راننده میخواهد با فن ساده یه نسافر قلابی پول از شرکت طلب کند ولی ایتحا هم شما باز از نظر سیستم ضعیف هستید نمیتوانید واقعیت را تشخیص دهید ولی راننده کانلا حقیقت را گفته شما بر سر دوراهی مانده اید این مطالب دیده شده و اتفاق افتاده رو هوا قصه ای نمیگم عزیز جان و خیلی میتواند خطرناکباشد برای راننده شاید جانخود را از دست بدهد سر مسافر کشی …زمانی که فردی فوت شد که نمیشود کاری کرد پس بهتره امنیت راننده را با اسودگی زیاد فراهمکنید مشکل اینجاس همه در شرکت خود را متخصص و تحصیل کرده میدانند در صورتی که اون غرور کاذب اکثرا چیزی نمیدانند و منتظر حقوق اخر ماه هستن من بیشتر از این نمیشکافم مسائل را شاید در حد افکار کوچک بعضی افراد نباشد یا حق
من مسدوم شده چرا ؟
این همه زحمت میکشم شبو روز میدوم چرا باید مسدود بشم
باعرض معذرت بزرگترین مشکل وضعف این سیستم اینه که در۹۰درصدمشکلهایی که دراین سیستم وجودداره یک طرفه به قاضی میریدوحق و امنیت،مسافرفقط براتون اهمیت داره و راننده نقش خیارو،داره تواین کار، مثال: یکیش همین موردکه دربالا صحبت کردین فرض روبراین بگیرید که همین مشکلی که گفتین برای سفیراتفاق بیوفته بایدچه خاکی به سرش بریزه دقیق تر ازهمه شمامیدونیدکه خیلی زیادهم همچین اتفاقهایی برای سفیران بی نوا،اتفاق افتاده که خیلی راحت، خفتگیری شدن وماشینشون که تمام زندگی ونوندونی خانوادش بوده رو،ازدست داده وسرقت شده یاگوشی موبایل،یاپول نقدوغیره روازدست دادن گاهی به قیمت جونشون تمام شده یا خیلی خوشانس بودن راهی بیمارستان شدن وناقص،یا وقتی درگیری بین مسافروراننده پیش میاد فقط نظرمسافر براتون مهمه که بایه گذارش حساب راننده مسدودمیشه و بدون اینکه حتی سوالی درمورداتفاق بینشون ازراننده بشه حقوبه مسافرمیدین وتمام که بعدمنه راننده بایدبیام تعهدبدم وچندروزازکاربیوفتم بدون مهم بودن حرفهای من ودر کل بااین روال فقط ظلمه که درحق راننده میشه،به خدا سفیرهم یک آدمه وداره تو همین مملکت باهمین آدمها زندگی میکنه درست نیست همه چی سره راننده خالی بشه وحقش ضایع بشه بالاخره یه خدایی هم اون بالا نشسته ونظاره گر این جریانها هست،تومدت ۲یا۳ سال همه چی به خصوص لوازم یدکی اجرت مکانیک واینها خدا پیغمبری چندبرابرشده وچقدرگرون ترشده درحالی که خیلی ازقیمتهای سفرهای مایا همون قیمت ۲،۳ساله پیشه یاگمترازاونهاکه خیلی ازموردرو من توسفرهادارم میبینم واین حرفه شخصه من نیست بلکه حرف همه رانندگانی که از۳ساله پیش مشغولن وتأیید میکنن حرفه منوچه این مورد چه حرفهایی که کلأ زدم حالا بااین شرایط قیمتگذاری راننده بدبخت چجوری بایدخرج ماشینش بکنه که لنگ نمونه همه جوره دارن تحمل میکنن همه مشکلات رو دیگه بااین مشکل بین مسافروراننده که گفتم مسدودمیشه حسابشون واقعأ دیگه آدم کم میاره وقابل تحمل نیست لطفا یکم به این حرفهایی که زدم فکرکنین کلاه خودتون روقاضی کنین شرمنده طولانی شدولی دلم پر بودوبایدمیگفتم جزء کوچیکی ازواقعیت این کاررو،یاحق.
دقیقا موافقم