در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

سرویس جدید موتوپیک و اتوپیک تپسی راه‌اندازی شد

تپسی در ادامه تلاش برای خدمت‌رسانی در شرایط ویژه شیوع بیماری کوید- 19، سرویس جدید خود را برای ارسال انواع بسته و کالا با نام «موتوپیک» و «اتوپیک» راه‌اندازی کرد.

یک تپسی، به صورتی مجزا از سایر سرویس‌های این تاکسی اینترنتی، صرفا جهت ارسال کالا ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند بسته‌های خود را از طریق «پیک تپسی» به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند.
با استفاده از این سرویس، می‌توان به غیر از بسته‌های کوچک، بسته‌های بزرگ‌تر را که نمی‌توان با موتور حمل کرد نیز به راحتی به مقصد مورد نظر خود فرستاد.

سرویس «همیار» تپسی با امکانات جدید

تپسی علاوه بر راه‌اندازی سرویس «پیک»، با توجه به استقبال کاربران از سرویس «همیار»، نسخه جدیدی از این سرویس را با امکانات بیشتر ارائه کرده است.

در نسخه جدید سرویس همیار، می‌توان جزییات سفارش خرید را که پیش از این از طریق مکالمه یا ارسال پیام بین راننده و مسافر امکان‌پذیر بود، در مراحله درخواست خودرو، داخل اپلیکیشن تپسی وارد کرد. همچنین در نسخه جدید سرویس همیار، مراکز خرید در محدوده مبدا انتخابی کاربر روی نقشه نشان داده می‌شود و به این ترتیب به کاربران کمک می‌شود تا راحت‌تر مقصد خرید خود را مشخص و انتخاب کنند.


سرویس همیار تپسی، با توجه به نیاز مردم به حفظ نکات بهداشتی و عدم خروج غیرضروری از منزل در اوج بحران شیوع ویروس کرونا در زمانی بسیار کوتاه توسط تیم محصول تپسی ارائه شد تا شهروندان به ویژه افرادی که با توجه به شرایط جسمانی یا کهولت سن، امکان انجام خریدهای خود را نداشتند، از طریق همیار تپسی، اقلام مصرفی مورد نظر خود را تامین کنند.

 

استفاده از همیار تپسی

با استفاده از این سرویس، می‌توان با مشخص کردن فروشگاه مورد نظر به عنوان مبدا و منزل به عنوان مقصد، اقلام مورد نظر خود را از طریق سفیر تپسی خریداری کرد و این اقلام را در منزل تحویل گرفت.

لازم به ذکر است هر دو سرویس پیک و همیار را می‌توان به صورت تلفنی با استفاده از شماره تماس ۱۶۳۰ سفارش داد و به این ترتیب کسانی که امکان استفاده از اپ تپسی را ندارند نیز از امکان سفارش خرید و ارسال بسته توسط تپسی بهره‌مند می‌شوند.

تپسی علاوه بر سرویس همیار برای سفارش خرید و تحویل اقلام خریداری شده توسط سفیران تپسی، اقداماتی در جهت تسهیل حمل و نقل در روزهای شیوع ویروس کرونا کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه سرویس «سپید» تپسی اشاره کرد که در حال حاضر در شهر تهران قابل استفاده است.

خودروهای ارائه دهنده این سرویس، به صورت ویژه ضدعفونی شده، در فضای داخلی این خودرو‌ها قسمت مسافر و راننده با یک حایل از یکدیگر جدا شده اند و رانندگان این سرویس نیز از جهت سلامتی کامل غربالگری می‌شوند.

 

اگر تجربه استفاده از پیک تپسی، همیار تپسی و سرویس سپید تپسی را دارید، با ما با اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

85 نظرات
  1. رضا می گوید

    مشخصه که شما تیم بازاریابی و تحقیقات بازار هوشمندی دارین و سریع نیازهای بازار رو کشف و برای اون‌ها راه حل و سرویس مناسب ارائه میدین.
    دستتون درد نکنه

  2. ابراهیم رستمی می گوید

    پیک تبسی

  3. حمید بحری می گوید

    باز هم یه ایده و سرویس جدید از بچه های خلاق تپسی. اگر همینطور خدمات عالی ارائه بدید و سرویس های جدید رونمایی کنید، و از همه مهمتر سفیر های بیشتری رو ترغیب به عضویت کنید، قطعاً از سایر رقبا پیشی میگیرید.
    Keep up the good work 👌

  4. حامد حاتمی می گوید

    سلام.
    من متقاضی هستم که برای کار کردن در سرویس پیک موتوری تپسی تبت نام کنم .
    چه شرایط و مدارکی لازمه

  5. علی می گوید

    این سیستم اگه مثل سیستم تاکسی تپسی باشه که هیچ وقت در دسترس نیست و آدمو خون به دل میکنه و همیشه برای دسترسی به تاکسی پیشنهاد هزینه اضافه میده و دست آخر مجبوری همون اسنپو استفاده کنی به هیچ دردی نمیخوره پس خواهشا تبلیغ غیر واقعی نفرمایین

  6. سجاد می گوید

    خیلی خوبه

  7. یعقوبی می گوید

    عالی است

  8. ابوالفضل رمضانی می گوید

    سلام خسته نباشید باعرض پوزش ولی ماشیناتون خیلی کثیفه و پر میکروب و ویروس هیچکدامشان هم ماسک ندارن ببخشید ک رک حرفمو زدم شرمنده مدل ماشیناتونم ۷۰ درصد پراید هستن و مدل پایین ممنون

  9. محمد می گوید

    سلام .
    فاقد پوشش سراسری در کل استان

  10. عباس می گوید

    اخیرا سرویس‌های تپسی گران‌تر از اسنپ شده