در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

سرویس جدید موتوپیک و اتوپیک تپسی راه‌اندازی شد

تپسی در ادامه تلاش برای خدمت‌رسانی در شرایط ویژه شیوع بیماری کوید- 19، سرویس جدید خود را برای ارسال انواع بسته و کالا با نام «موتوپیک» و «اتوپیک» راه‌اندازی کرد.

یک تپسی، به صورتی مجزا از سایر سرویس‌های این تاکسی اینترنتی، صرفا جهت ارسال کالا ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند بسته‌های خود را از طریق «پیک تپسی» به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند.
با استفاده از این سرویس، می‌توان به غیر از بسته‌های کوچک، بسته‌های بزرگ‌تر را که نمی‌توان با موتور حمل کرد نیز به راحتی به مقصد مورد نظر خود فرستاد.

سرویس «همیار» تپسی با امکانات جدید

تپسی علاوه بر راه‌اندازی سرویس «پیک»، با توجه به استقبال کاربران از سرویس «همیار»، نسخه جدیدی از این سرویس را با امکانات بیشتر ارائه کرده است.

در نسخه جدید سرویس همیار، می‌توان جزییات سفارش خرید را که پیش از این از طریق مکالمه یا ارسال پیام بین راننده و مسافر امکان‌پذیر بود، در مراحله درخواست خودرو، داخل اپلیکیشن تپسی وارد کرد. همچنین در نسخه جدید سرویس همیار، مراکز خرید در محدوده مبدا انتخابی کاربر روی نقشه نشان داده می‌شود و به این ترتیب به کاربران کمک می‌شود تا راحت‌تر مقصد خرید خود را مشخص و انتخاب کنند.


سرویس همیار تپسی، با توجه به نیاز مردم به حفظ نکات بهداشتی و عدم خروج غیرضروری از منزل در اوج بحران شیوع ویروس کرونا در زمانی بسیار کوتاه توسط تیم محصول تپسی ارائه شد تا شهروندان به ویژه افرادی که با توجه به شرایط جسمانی یا کهولت سن، امکان انجام خریدهای خود را نداشتند، از طریق همیار تپسی، اقلام مصرفی مورد نظر خود را تامین کنند.

 

استفاده از همیار تپسی

با استفاده از این سرویس، می‌توان با مشخص کردن فروشگاه مورد نظر به عنوان مبدا و منزل به عنوان مقصد، اقلام مورد نظر خود را از طریق سفیر تپسی خریداری کرد و این اقلام را در منزل تحویل گرفت.

لازم به ذکر است هر دو سرویس پیک و همیار را می‌توان به صورت تلفنی با استفاده از شماره تماس ۱۶۳۰ سفارش داد و به این ترتیب کسانی که امکان استفاده از اپ تپسی را ندارند نیز از امکان سفارش خرید و ارسال بسته توسط تپسی بهره‌مند می‌شوند.

تپسی علاوه بر سرویس همیار برای سفارش خرید و تحویل اقلام خریداری شده توسط سفیران تپسی، اقداماتی در جهت تسهیل حمل و نقل در روزهای شیوع ویروس کرونا کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه سرویس «سپید» تپسی اشاره کرد که در حال حاضر در شهر تهران قابل استفاده است.

خودروهای ارائه دهنده این سرویس، به صورت ویژه ضدعفونی شده، در فضای داخلی این خودرو‌ها قسمت مسافر و راننده با یک حایل از یکدیگر جدا شده اند و رانندگان این سرویس نیز از جهت سلامتی کامل غربالگری می‌شوند.

 

اگر تجربه استفاده از پیک تپسی، همیار تپسی و سرویس سپید تپسی را دارید، با ما با اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

85 نظرات
  1. یوسف رویین می گوید

    خوبه عالیه بیشتر اطلاع رسانی کنید

  2. لیلا حاجی زاده می گوید

    ایده خوبی بود، دستتون درد نکنه

  3. عظیم جولایی فروشانی می گوید

    آقا شما رو به خدا قسم
    یه بازنگری کنید تو رانندهایی که از زمان ورودتون به کرج چقدر برای شما کار کردند و شما رو بعنوان یک برنامه ی تاکسی اینترنتی بین مردم جا انداختن و با مقداری ناشی گری در قوانین و امتیازات نابجای مسافرینی که اذیت کردن راننده جز بیماریهاشون بودشما رو مجاب به انسداد حساب کاربری راننده ها میکردند … لطفا بایک تعهدی دیگه حساب کاربریمو باز کنید متشکرم از همکاریتون

  4. کسراخان می گوید

    خیلی عالیه ولی کرایه هاش خوب بزنید تا سفیرها قبولش کنند

  5. Raha می گوید

    خیلی خوبه ولی قیمت باید مناسب باشه تا بتونیم استفاده کنیم

  6. حیدر پژهان می گوید

    چقدر عالی و حساب شده واقعا دست مریزاد داره. ممنون از تپسی و کارکنان تپسی. یک تشکر ویژه از کسانی که پشت صحنه فعالیت دارند و ما نمی بینیمشون.

  7. امیر می گوید

    سلام
    در برنامه سفیر لطفا قابلیتی بزارید که بشه انتخاب کرد که فقط سفرهای پیک برای سفیر بیاد.
    ممنونم

  8. علیرضا می گوید

    والا خوبه ،معیارهای خوبی هست.

  9. علیرضا می گوید

    پیک باید موتور سیکلت باشه که بسته رو سریع برسونه، با ماشین نوشدارو بعد مرگ سهرابه

  10. علی می گوید

    قبلا همین تپسی ها میبردن هر چی داشتی