در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

سرویس جدید موتوپیک و اتوپیک تپسی راه‌اندازی شد

تپسی در ادامه تلاش برای خدمت‌رسانی در شرایط ویژه شیوع بیماری کوید- 19، سرویس جدید خود را برای ارسال انواع بسته و کالا با نام «موتوپیک» و «اتوپیک» راه‌اندازی کرد.

یک تپسی، به صورتی مجزا از سایر سرویس‌های این تاکسی اینترنتی، صرفا جهت ارسال کالا ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند بسته‌های خود را از طریق «پیک تپسی» به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند.
با استفاده از این سرویس، می‌توان به غیر از بسته‌های کوچک، بسته‌های بزرگ‌تر را که نمی‌توان با موتور حمل کرد نیز به راحتی به مقصد مورد نظر خود فرستاد.

سرویس «همیار» تپسی با امکانات جدید

تپسی علاوه بر راه‌اندازی سرویس «پیک»، با توجه به استقبال کاربران از سرویس «همیار»، نسخه جدیدی از این سرویس را با امکانات بیشتر ارائه کرده است.

در نسخه جدید سرویس همیار، می‌توان جزییات سفارش خرید را که پیش از این از طریق مکالمه یا ارسال پیام بین راننده و مسافر امکان‌پذیر بود، در مراحله درخواست خودرو، داخل اپلیکیشن تپسی وارد کرد. همچنین در نسخه جدید سرویس همیار، مراکز خرید در محدوده مبدا انتخابی کاربر روی نقشه نشان داده می‌شود و به این ترتیب به کاربران کمک می‌شود تا راحت‌تر مقصد خرید خود را مشخص و انتخاب کنند.


سرویس همیار تپسی، با توجه به نیاز مردم به حفظ نکات بهداشتی و عدم خروج غیرضروری از منزل در اوج بحران شیوع ویروس کرونا در زمانی بسیار کوتاه توسط تیم محصول تپسی ارائه شد تا شهروندان به ویژه افرادی که با توجه به شرایط جسمانی یا کهولت سن، امکان انجام خریدهای خود را نداشتند، از طریق همیار تپسی، اقلام مصرفی مورد نظر خود را تامین کنند.

 

استفاده از همیار تپسی

با استفاده از این سرویس، می‌توان با مشخص کردن فروشگاه مورد نظر به عنوان مبدا و منزل به عنوان مقصد، اقلام مورد نظر خود را از طریق سفیر تپسی خریداری کرد و این اقلام را در منزل تحویل گرفت.

لازم به ذکر است هر دو سرویس پیک و همیار را می‌توان به صورت تلفنی با استفاده از شماره تماس ۱۶۳۰ سفارش داد و به این ترتیب کسانی که امکان استفاده از اپ تپسی را ندارند نیز از امکان سفارش خرید و ارسال بسته توسط تپسی بهره‌مند می‌شوند.

تپسی علاوه بر سرویس همیار برای سفارش خرید و تحویل اقلام خریداری شده توسط سفیران تپسی، اقداماتی در جهت تسهیل حمل و نقل در روزهای شیوع ویروس کرونا کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه سرویس «سپید» تپسی اشاره کرد که در حال حاضر در شهر تهران قابل استفاده است.

خودروهای ارائه دهنده این سرویس، به صورت ویژه ضدعفونی شده، در فضای داخلی این خودرو‌ها قسمت مسافر و راننده با یک حایل از یکدیگر جدا شده اند و رانندگان این سرویس نیز از جهت سلامتی کامل غربالگری می‌شوند.

 

اگر تجربه استفاده از پیک تپسی، همیار تپسی و سرویس سپید تپسی را دارید، با ما با اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

85 نظرات
  1. نرگس می گوید

    خیلی عالیییییی شد که پیک هم راه اندازی کردید

  2. شهباز می گوید

    مرسی خسته نباشید

  3. حسین میرزازاده می گوید

    خیلی عالی. موفق باشید.

  4. محمد زینالی می گوید

    پیک الان میشه گرفت؟فعال شده؟

  5. Iris می گوید

    ??????? بسیار خوب

  6. مهدی طیبی می گوید

    سلام بسیار طرح خوب و جالبی بود ولی به نظرم باید زودتر این طرح راه اندازی میشد .
    طرح همیار تپسی طرح جدید و جالبی بود

  7. عباسی می گوید

    عالیه
    موفق باشید

  8. میراسکندری می گوید

    سلام سرویس خولیه فقط با توجه به این شرایط ارزون ومناسب بتشه

  9. ابراهیم موحد می گوید

    سلام
    پیشنهاد می کنم که سرویسی جهت ارائه خدمات همیاری به جانبازان،معلولین و سالمندان-خصوصا” آنهایی که از ویلچر,واکر یا عصا استفاده می کنند جهت رساندن آنها به اماکنی نظیر درمانگاهها،ادارات،بانکها،فروشگاهها،پاساژها و غیره راه اندازی کنید که راننده غیر از کمک به مسافر هنگام سوار و پیاده شدن و قرار دادن ویلچر تاشوی او روی صندلی عقب یا داخل صندوق عقب،او را در داخل اماکن مقصد همراهی و همیاری کرده تا کارهایش را انجام داده و سپس او را به مبداء برگرداند.
    البته این سرویس خاص و نوین نیاز به بازاریابی، طراحی و اجرای آزمایشی و انجام اصلاحات مورد نیاز پس بررسی بازخوردهای حین اجرا خواهد داشت که ممکن است تا یکی دو سال تا رسیدن به نقطه مطلوب زمان ببرد.
    در صورت نیاز به مشورت در این خصوص لطفا” تلفنی تماس بگیرید: ۰۹۱۰۱۵۰۹۰۵۵
    ابراهیم موحد

  10. idea می گوید

    تقریبا هر روز حداقل یک سفر با تپسی دارم . من حایل ندیدم تا الان !