در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

بهترین روش های کسب درآمد در شب عید

همه ما هر چه به عید نوروز نزدیک‌تر می‌شویم، می‌خواهیم تا با دست پرتری سال را تحویل کنیم و درآمدی بالا داشته باشیم. کسب درآمد در عید نوروز 1402 هم همینطور است و کارهای مختلفی وجود دارد که در این روزهای واپسین سال 1401 می‌توانید انجام دهید و جیبتان را پرپول‌ کنید.

برای این که درآمدتان در این روزهای آخر سالی بیشتر شود، می‌توانید در کنار کار اصلی خود به یک کار جانبی دیگر به عنوان شغل دوم و نیمه‌وقت مشغول شوید. مثلا اگر ماشین دارید، هم می‌توانید به عنوان شغل دوم، در یکی از تاکسی‌های اینترنتی مثل تپسی ثبت‌نام و در مسیرهای مورد نظرتان مسافر جابه‌جا کنید یا می‌توانید با داشتن یک سرمایه اولیه، برخی از کالاهای پرطرفدار را خریداری کنید و در بساطی‌های شب عید به فروش برسانید.

مثال زیاد است و قصد ما این است که ایده‌های اولیه را در اختیارتان بگذاریم.

معرفی 5 شغل پرسود در شب عید

موارد زیادی هستند که می‌توانیم آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم و چالش‌های پیش‌رویتان را بررسی کنیم؛ اما به جای آن قصد داریم تا در ادامه از میان آن‌ها، 5 شغل پرسود در شب عید را معرفی کنیم.

این مشاغل مواردی هستند که کمترین ملزومات را نیاز دارند و برای انجامشان تنها مهارت‌های اولیه‌ای که اکثر ما دارای آن هستیم، وجود دارد:

تاکسی اینترنتی

یکی از مشاغل ساده اما پردرآمدی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده، جابه‌جایی مسافر با استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی است. به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد عید نوروز 1402، جابه‌جایی مسافر با شرکت‌های تاکسی آنلاین نه تنها می‌تواند گزینه‌ای پول‌ساز به عنوان شغل دوم باشد بلکه خیلی‌ها آن را به عنوان شغل اولشان انتخاب کرده‌اند.

مخصوصا در روزهای آخر اسفند که تکاپوی عید و سال نو در جریان است و مردم درخواست زیادی برای سفرهای درون شهری دارند، درآمد راننده‌های تاکسی اینترنتی هم بالاتر می‌رود.

شما می‌توانید با ثبت نام تپسی رانندگان، علاوه بر کسب درآمد، از تخفیف تپسی‌گاراژ، سهمیه بنزین و پاداش هم بهره‌مند شوید. اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید، به گزینه تاکسی اینترنتی جدی‌تر فکر کنید!

فروش لوازم هفت سین

حالا که تب و تاب شب عید و به‌جا آوردن رسم و رسومات آیینی نوروز باستانی در میان همه به‌وجود آمده، بهترین فرصت است که با فروش ملزومات سفره هفت‌سین هم درآمدی خوب کسب کرد و هم در زنده نگه‌داشتن این رسم و رسومات، نقش خود را ایفا کنید.

فروش ماهی شب عید، سبزه، سکه و سنجد، سنبل و سیب و سرکه و سماق در یک بسته‌بندی زیبا از آن راه‌هایی است که خیلی‌ها معمولا از اواسط اسفند آن را به‌عنوان راهی برای افزایش درآمد استفاده می‌کنند.

البته این کار موقت است و با شروع سال جدید دیگر مشتری و درآمدی ندارد. برای همین اگر به دنبال یک شغل‌موقت و کوتاه‌مدت هستید به این کار فکر کنید در غیراین‌صورت، دیگر گزینه‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

توجه! همه ما از کودکی با یاد و خاطره ماهی‌قرمز و تنگ‌بلور بزرگ شده‌ایم اما به‌منظور حفظ حقوق حیوانات و احترام به محیط‌زیست، بهتر است به جای آن یک سین سلامتی به سفره هفت‌سین خود اضافه کنیم.

مشاغل خدماتی

برخلاف فروش لوزام هفت‌سین، مشاغل خدماتی از آن دسته کارهایی هستند که در تمامی روزهای سال تقاضا دارند و اتفاقا افراد زیادی در شاخه‌های مختلف آن مشغول به کارند.

مشاغل خدماتی شامل گستره وسیعی از خدمات مختلف است؛ از خدمات نظافتی گرفته تا سرویس‌های مختلف گل‌کاری، سرویس لوازم سرمایشی و گرمایشی منازل و حتی شرکت‌های مشغول در صنعت گردشگری در این بازه قرار می‌گیرند.

اتفاقا تمام افراد مشغول در این کسب و کارها در روزهای آخر سال هم بسیار پرکار می‌شوند و هم درآمد خوبی نسبت به دیگر اوقات سال کسب می‌کنند. با این‌حال نکته مهم این است که به تمامی مشاغل خدماتی نمی‌توان به چشم کار دوم یا برنامه‌ای به‌منظور کسب و کار عید نوروز 1402 نگاه کرد.

بااین‌حال اگر می‌خواهید با اشتغال در یکی از مشاغل حوزه خدمات درآمد بیشتری کسب کنید، خدمات نظافت منازل یکی از شغل‌های پردرآمد و البته پرزحمت این روزهاست.

پیک موتوری

پیک موتوری یکی از مشاغل حساس است که با این‌که ساده به نظر می‌رسد اما مسئولیت بسیار زیادی دارد. فرد راننده باید به‌صورت هم‌زمان، سلامت بسته و ایمنی خود را با هم رعایت کرده و در نظر بگیرد.

البته ناگفته نماند که کسانی که به این شغل مشغول هستند، درآمد خوبی دارند. مخصوصا که در روزهای آخر سال به دلیل بالا بودن میزان مرسولات و بسته‌های هدیه عید نوروز، درآمد پیک‌موتوری‌ها بالاتر هم می‌رود. البته این نباید باعث شود که چالش‌های این کار را در نظر نگیریم به‌هرحال به جز درآمد، ایمنی و سلامت راننده و بسته و ارسال به‌موقع آن بسیار مهم است.

اگر موتور دارید و به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند هستید، این شغل می‌تواند راهی برای افزایش درآمد عید نوروز 1402 باشد به خصوص اگر در مجموعه معتبری مثل تپسی، پیک موتوری تپسی باشید.

 دست فروشی اجناس پرفروش شب عید

همه ما برای یک بار هم که شده از دستفروشانی که برای شب عید کالاهای مصرفی خود را اصطلاحا بساط کرده‌اند، خرید کرده‌ایم. اگر یک سرمایه محدود و اولیه دارید، دست‌فروشی اجناس پرفروش شب عید می‌تواند آن را دو برابر کند. البته لازم است که جنس‌هایتان مصرفی و باکیفیت باشند.

بهترین جا برای دست فروشی شب‌عید، خیابان‌های شلوغ شهرها و معابر پررفت و آمد است. گرچه توصیه می‌کنیم که به‌هیچ‌عنوان، مانع از عبور و مرور مردم نشوید و در حفظ نظم شهر کوشا باشید.

بهترین شغل برای شب عید 1402

بهترین برای کاسبی در شب عید آن موردی است که کمترین منابع و بیشترین بازدهی را داشته باشد. راننده تاکسی اینترنتی یکی از این مشاغل است. می‌توانید سوار بر ماشین خود و در مسیر مورد نظرتان، مسافر ببرید و به اندازه کافی درآمد کسب کنید. سرویس تسویه آنی تپسی، درآمدتان روزتان را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید با خیالی آسوده و جیبی پرپول راهی خانه شوید.

معرفی راننده و پاداش 2 میلیون تومانی در شب عید با تپسی

یکی از ویژگی‌های همکاری با تپسی این است که برنامه‌های مختلفی برای پاداش به راننده‌های خود گذاشته است. مثلا این‌که با معرفی راننده به تپسی، فرد معرف 2 میلیون تومان در شب عید دریافت خواهد کرد

هیچ محدودیتی هم ندارد، می‌توانید با هر جنسیت و سنی به تپسی راننده معرفی کنید و در صورت جذب موفق و انجام ماموریت توسط سفیر جدید، پاداش خود را دریافت کنید. در این رابطه محدودیتی در زمینه تعداد راننده معرفی شده وجود ندارد؛ در واقع هرچه راننده بیشتری معرفی کنید، درآمدتان بیشتر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ثبت نام راننده تپسی مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.