واکسیناسیون رانندگان تپسی آغاز شد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام واکسن رانندگان کلیک کنید.

با عضویت در باشگاه مشتریان تپسی، مک‌بوک برنده شوید!

(منقضی شده) قرعه‌کشی مک‌بوک و ۱ ماه سفر رایگان تپسی برای ۲۴ نفر، ۲۳ تیرماه بین تمام اعضای باشگاه مشتریان (سفینه تپسی) برگزار می‌شود. اگر عضو باشگاه نیستید همین حالا ثبت‌نام کنید.


اگر هنوز در باشگاه عضو نشده‌اید، همین حالا ثبت‌نام کنید تا در قرعه‌کشی مک‌بوک ایر تپسی شرکت کنید. ثبت‌نام در باشگاه بسیار ساده است.
کافیست از منوی اپلیکیشن، «سفینه تپسی» را انتخاب کنید.
البته این را درنظر داشته باشید که با عضویت، تمام امتیازات گذشته شما هم محاسبه خواهد شد و همچنین به محض ثبت‌نام در باشگاه، متناسب با سطحی که در آن قرار دارید از ۳۰۰ تا ۱۹۰۰ ستاره به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

اگر الان جزو اعضای باشگاه مشتریان تپسی باشید، از قسمت منوی اپلیکیشن و انتخاب سفینه تپسی، می‌توانید فروشگاه باشگاه و ستاره‌های خود را مشاهده کنید.

باشگاه مشتریان تپسی

به‌روزرسانی اپلیکیشن

اگر نسخه اپلیکیشن تپسی شما قدیمی باشد، امکان ورود به باشگاه مشتریان را ندارید. پس درصورتیکه اپلیکیشن تپسی را با لوگوی مشکی مشاهده می‌کنید، برای عضویت در باشگاه نیاز به به‌روزرسانی اپ خود دارید. نسخه جدید اپلیکیشن تپسی را می‌توانید از لینک زیر دانلود و نصب کنید:

شانس خود را افزایش دهید

از اول تابستان تا ۲۲ تیرماه با هر خرید از فروشگاه باشگاه مشتریان، یک شانس به شانس‌های شما برای برنده شدن مک‌بوک یا یک ماه ماه سفر رایگان تپسی می‌شود. خرید‌های تاسبتان خود از فروشگاه را می‌توانید از سفینه تپسی، قسمت خرید‌های من مشاهده کنید. مواردی که تاریخ خرید آن‌ها ۰۰/۰۴ باشد به منزله یک شانس بیشتر برای شماست.

عضویت در باشگاه = یک شانس

هر خرید از فروشگاه = یک شانس بیشتر

در فروشگاه سفینه تپسی تخفیف‌های هیجان‌انگیز و جذاب زیادی در دسته‌بندی‌های مختلف مانند خوراکی، فیلم، انواع بازی، خدمات آموزشی و… وجود دارد و شما می‌توانید با ستاره‌هایتان، علاوه بر استفاده از این تخفیف‌ها، شانس بیشتری در قرعه‌کشی مک‌بوک تپسی کسب کنید.

تا دیر نشده شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی مک‌بوک تپسی امتحان کنید و به دوستان خود خبر دهید تا آن‌ها هم این فرصت را از دست ندهند.

29 نظرات
  1. شوندی می گوید

    ازثپسی استفاده می کنم.راضی هستم

  2. دکتر کورش دهباشی می گوید

    همه چیز روبه بهتر شدنه
    خسته نباشید

  3. فاطیما می گوید

    سلام من از اون دسته کسانی هستم که خیلی درخواست از تپسی دارم در روز ولی یه مسیر نه خیلی زیاد رو شب از ۱۲ تومن شروع میشه تا به ۱۷ تومن نرسه کسی قبول نمیکنه و از من به همه یه نصیحت حتما با راننده تماس بگیرید که شماره رو داشته باشین چون اگه چیزی تو ماشین جا بزارید دیگه دستتون نمیرسه و خوده پشتیبانی هم همکاری لازم رو نمیکنه من خودم یه گوشی جا گذاشتم که دستم نرسید ولطفا به اینجور مسائل ها رسیدگی بشه خیلی خوبه

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، ضمن عذرخواهی بابت تجربه ناخوشایندی که داشته اید. لطفا این مورد را از طریق تماس با پشتیبانی و یا ثبت تیکت در نرم افزار اعلام کنید تا پیگیری های لازم از جانب شرکت صورت گیرد.

  4. Mell می گوید

    سلام در کل خوب ولی کرایه هارو خیلی زیاد کردین

  5. مانی می گوید

    عالی هستید

  6. محمد طه هاشمی می گوید

    با سلام من سفیر تپسی هستم
    بنده از بعضی مسافرین گله مند هستم
    درخواست سفر را قبول می کنیم به مبدا میرسیم تماس میگیریم رد تماس می دهند و لغو میکنند و یا در بعضی مواقع شماره تلفنی که پاسخگو نیستند ثبت کردند و سفیر باید 5 دقیقه منتظر مسافر باشد بعد از 5 دقیقه معطلی اگر هم می آِد حتی هزینه معطلی را نمی زند این درست نیست ما هم برای آسایش مسافرین کار میکنیم

  7. علی حق دوست می گوید

    با سلام اکثر ماشین ها نه داخل و صندلی های تمیزی دارند و نه ظاهر تمیز . بعضی وقتها آدم حالش بهم می خوره . رومون هم نمیشه بعد اینکه ماشین رسید و شرایط بد ماشین را دیدیم کنسل کنیم . رانندگان ماشین آدمهای زحمتکشی هستند ولی لطفا بفرمایید نظافت ماشین و رعایت حال مسافران را فراموش نکنند. همین امروز خودم با همچین موردی روبرو شدم.تشکر

  8. مهتاب می گوید

    ا تپسی راضی هستم، لطفا کد تخفیف هم بزارید، متشکرم

  9. محمدنعیم نادری می گوید

    بسیار عالی واقعا باعث اسایش مردم شده تپسی

  10. علی صفایی نور می گوید

    سپاس

  11. مرتضی کسایی می گوید

    لطفا ترتیبی بدهید که راننده ها براحتی سفر را لغو نکنند. این باعث بی اعتمادی مسافران می‌شود.

  12. محمد رضا می گوید

    سلام.
    بنده اصلا کد تخفیف از تپسی دریافت نکردم.
    ممنون

  13. اکرم اسماعیل یزدی می گوید

    لطفاکدتخفیف هارابیشترکنید

  14. اکرم اسماعیل یزدی می گوید

    سلام ضمن تشکر خیلی راضی هستم

  15. علی فردین می گوید

    من را هم در باشگاه عضو نمایید.
    علی فردین

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، از منوی اپلیکیشن، گزینه سفینه تپسی رو انتخاب و مراحل ثبت نام رو طی کنید.

  16. زهرا مینایی می گوید

    سلام چرا اینقدر گرون کردید قیمت تبسی رو؟.. 🤔 کد تخفیف تا حالا نگرفتم.. ماشین کم دارید

  17. نادیا سعیدی می گوید

    بی نهایت سپاس از امنیتی که برای سفر های بانوان به وجود آوردین.

  18. نازنین بزرگمهر می گوید

    به عنوان یک مهمان و آی پی میتونم بگم که رانندگان سرویس‌های تپسی مودب، ماشین‌ها تمیز و قیمت‌ها مناسبه.
    مسیرهای انتخابی توسط اپلیکیشن‌های مصوب بررسی میشه و رانندگان بدون هماهنگی مهمان مسیر عوض نمیکنن.
    تپسی عزیز،
    طفا همین سرویس و کیفیت خدمات رو حفظ بفرمایید

  19. یعقوب می گوید

    چرا نظر دادم می گید تکراریه اولین دفعه هست نظر میدم

  20. یعقوب می گوید

    قیمت ها رو بالا بردید دیگه تخفیف هم نمیذارید نکته دیگه اینکه شما با اسنپ به ظاهر دو تا شرکتید ولی عملا واسه یک نفرید

  21. حمید می گوید

    از کجا تو باشگاه ثبت نام کنم؟

    1. تیم تپسی می گوید

      دوست عزیز، از منوی اپلیکیشن، گزینه سفینه تپسی رو انتخاب و مراحل ثبت نام رو طی کنید.

  22. فاطمه موسوی می گوید

    متاسفانه هیچ وقت به من کد تخفیف تعلق نمی گیره

  23. فاطمه موسوی می گوید

    از تپسی خیلی راضیم

  24. سیدمرتضی حسینی می گوید

    عالی

  25. سیدمرتضی حسینی می گوید

    طبقدمعمول عالی هستید

    1. خندابی می گوید

      بله به موقع ودرجه یک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.