در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

طرح تضمین درآمد ساعتی برای سفیران تپسی

«طرح تضمین درآمد ساعتی، طرحی دیگر برای افزایش درآمد سفیران تپسی»

شرکت تپسی در راستای افزایش درآمد روزانه سفیران خود، طرحی جدید با عنوان طرح تضمین درآمد ساعتی را در نظر گرفته است و سفیران می‌توانند با استفاده از شرایط این طرح درآمد روزانه بیشتری به دست آورند.

در طرح تضمین درآمد ساعتی، درآمد خالص ساعتی شما، توسط تپسی تضمین می‌شود؛ یعنی با رعایت کردن حداقل ساعت آنلاینی تعیین‌شده، مابه‌التفاوت درآمد تضمینی و درآمد خالص کسب‌شده به عنوان پاداش به حساب کاربری شما واریز خواهد شد.

با فعال شدن این طرح، مبلغ درآمد تضمینی، حداقل ساعت آنلاینی و محدوده فعالیت برای شما مشخص می‌شود و درآمدتان بر اساس این شرایط تضمین خواهد شد. برای مثال اگر مبلغ تضمین درآمد ساعتی، 70 هزار تومان و حداقل زمان آنلاینی 2 ساعت باشد و شما طی 3 ساعت آنلاین بودن، 150 هزار تومان درآمد خالص از محل سفرها کسب کرده‌ باشید، تپسی، مبلغ 60 هزار تومان به عنوان مابه‌التفاوت مبلغ تضمین درآمد و درآمد خالص در 3 ساعت برایتان واریز خواهد کرد.

قوانین و شرایط طرح تضمین درآمد ساعتی

چگونه می‌توانم در طرح تضمین درآمد ساعتی شرکت کنم؟

تنها سفیرانی امکان شرکت در این طرح را دارند که طرح برای آن‌ها فعال شده باشد. فعال شدن طرح به اطلاع سفیر می‌رسد و در قسمت ماموریت نرم‌افزار سفیران قابل مشاهده است.

چگونه می‌توانم درآمد طرح تضمین درآمد تپسی را به دست آورم؟

پس از فعال شدن طرح برای شما، جهت دریافت درآمد تضمین‌شده باید:

  • در روز اجرای طرح به اندازه حداقل زمان اعلام شده، آنلاین باشید؛ این میزان می‌تواند 2 ساعت، 3 ساعت یا بیشتر باشد. در طول طرح یک زمان‌سنج، مدت زمان آنلاین بودن شما را محاسبه می‌کند.
  • تمام درخواست‌هایی که در اپلیکیشن سفیر به شما نمایش داده می‌شوند را قبول کنید و سفرها را انجام دهید.
  • در محدوده مشخص شده فعال باشید و درخواست‌ها را قبول کنید.

درخواست‌های قبول‌شده توسط سفیران دیگر و سفرهای لغو شده در این طرح چگونه محاسبه می‌شوند؟

سفرهای لغو شده توسط مسافر مشکلی در روند محاسبه زمان آنلاین بودن به وجود نمی‌آورند. درخواست‌هایی که پیش از شما توسط سفیر دیگری قبول می‌شوند و درخواست همزمان، به‌عنوان درخواست‌های شما محاسبه نمی‌شوند اما باعث خروج شما از طرح نخواهند شد. بنابراین اگر سفری را لغو کنید، زمان‌سنج شما متوقف می‌شود و با انجام سفر بعدی دوباره آغاز به کار می‌کند.

درآمد تضمین‌شده چگونه محاسبه می‌شود؟

 اگر بیشتر از حداقل ساعت آنلاینی، آنلاین باشید و درآمد خالصتان کمتر از درآمد تضمین‌شده باشد، به‌ازای اختلاف درآمدتان، پاداش دریافت می‌کنید و در غیر این صورت، پاداشی برای شما محاسبه نمی‌شود.

به عنوان مثال اگر حداقل ساعت آنلاینی، 3 ساعت و درآمد تضمین‌شده برابر با ساعتی 80 هزار تومان باشد و شما 5 ساعت آنلاینی و 300 هزار تومان درآمد خالص داشته باشید، میزان پاداش شما به این صورت محاسبه خواهد شد:

100 هزار تومان = ۳۰۰ هزار تومان – (۵*۸۰ هزار تومان)

میزان ساعات آنلاینی در طرح تضمین درآمد چگونه محاسبه می‌شود؟

ساعات آنلاینی در طرح تضمین درآمد بر اساس زمان محاسبه‌شده توسط زمان‌سنج محاسبه می‌شود؛ نه ساعاتی که شخص آنلاین بوده است. زمان سنج با آنلاین شدن شخص، شروع به کار کردن می کند اما با قبول نکردن درخواست، قبول سفر و لغو آن توسط راننده و خارج شدن از محدوده مشخص‌شده متوقف می‌شود.

پرداخت درآمد تضمین‌شده به چه صورت است؟

در پایان هر روز، درآمد تضمین‌شده شما محاسبه و طی 48 ساعت کاری، مبلغ موردنظر، به‌حساب کاربری شما در تپسی شما اضافه می‌شود.

این طرح تا چه زمانی فعال است؟

با فعال شدن این طرح برای شما، زمان شروع و پایان آن در قسمت ماموریت‌ها، نمایش داده می‌شود.

سفیر تپسی شوید و درآمد تضمین‌شده داشته باشید

اگر هنوز ثبت نام رانندگان تپسی را انجام نداده‌اید، می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، راننده تپسی شوید و از مزایایی مانند دریافت سهمیه بنزین، تخفیف خرید لوازم ماشین و درآمد تضمینی بهره‌مند شوید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 نظرات
  1. روح الله می گوید

    سفرهایی که قبول می کنیم و به سمت مبدا می ریم ولی مسافر لغو می کند آیا محاسبه می شود؟؟؟
    هم وقت و هم هزینه از ما کم می شود ؟؟؟

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی، سلام
      تنها سفرهای انجام شده در طرح تضمین درآمد محاسبه میشه.

    2. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی سلام، سفرهای لغو شده در تعداد سفرهاتون محاسبه نمیشه.

  2. سامی می گوید

    سلام با توجه به اینکه بعضی از ساعات هیچ درخواست سفری نمیاد و ممکنه در ۳ ساعت آنلاین بودن فقط یه سفر ۱۰ هزار تومنی بهت بخوره بازم بقیه مبلغ واریز میشه؟
    چون یه طرح مشابه دیگه نوشته بودین فقط همونی تایمی که در حین سفر بودی (مثلا همون ۲۰ دقیقه که سفر طول کشیده) برات لحاظ میشه

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی سلام، در صورت آنلاین بودن و قبول درخواست های ارسال شده مبلغ تضمین درامد براتون بصورت کامل واریز میشه.

  3. رقیه شیخ زاده می گوید

    مرند کی می یاد

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی سلام، در تلاشیم به زودی در تمامی شهرها در خدمتتون باشیم.

  4. اکبر پرچکانی می گوید

    سلام خسته نباشید من خیلی دوست دارم روزی تپسی رو تو شهر خودم زنجان داشته باشیم ممنون میشم این امکان رو فراهم کنید من راننده تپسی هستم والان به ناچار در تهران مشغول به فعالیت با تشکر

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی سلام، در حال حاضر در شهر زیبای شما فعال هستیم.