در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

ثبت نام راننده تپسی
آموزش سفیران تپسی

انواع راه‌های ارتباطی رانندگان با پشتیبانی تپسی

ارتباط سریع، امن و راحت  با تیم پشتیبانی یکی از دغدغه‌های مهم رانندگان تاکسی اینترنتی است. تپسی برای حل مشکلات کاربران و راننده‌ها، پیگیری شکایات و طرح پیشنهادات، چندین کانال ارتباطی برای سفیران خود ایجاد کرده است. رانندگان به راحتی می‌توانند با توجه به نوع نیازشان، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنند. در این مقاله از بلاگ تپسی با قابلیت‌های جدید و دسترسی به آن‌ها آشنا می‌شوید 

راه‌های اصلی ارتباط با تپسی

۴ راه اصلی برای پیگیری مشکلات در تپسی وجود دارد: 

1. تماس تلفنی با پشتیبانی (۱۶۳۰)

افراد زیادی تماس تلفنی را برای پیگیری مشکلات ترجیح می‌دهند. سفیران در زمان سفر می‌توانند با شماره گیری 1630، با کارشناسان در ارتباط باشند. نیروهای پشتیبانی تپسی، همیشه در کنار شما هستند. 

انواع راه‌های ارتباطی رانندگان با پشتیبانی تپسی
انواع راه‌های ارتباطی رانندگان با پشتیبانی تپسی

2. چت آنلاین در اپلیکیشن تپسی

دسترسی به تیم پشتیبانی از طریق چت درون برنامه‌ای هم ممکن است. یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط، چت کردن در بخش «پشتیبانی» اپلیکیشن تپسی است. در این بخش، می‌توانید در لحظه با کارشناسان مربوطه گفت‌ و گو کنید. 

چت آنلاین در اپلیکیشن تپسی
چت آنلاین در اپلیکیشن تپسی

3. ارسال ایمیل به پشتیبانی

اگر مشکل فوری نیست یا نیاز به ارسال مدارک برای بررسی یا اثبات موضوع دارید، به آدرس support@tapsi.ir ایمیل بزنید. این روش همیشه برای ارائه مستندات پیشنهاد می‌شود. تا ۷۲ ساعت پس از ارسال ایمیل، جواب خود را از کارشناسان دریافت می‌کنید. 

4. ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی تپسی

آخرین اخبار مرتبط، تغییرات، بروزرسانی و آموزش‌های مربوط به نرم‌افزار و پیشنهادات ویژه‌ی باشگاه سفیران تپسی را می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مخصوص سفیران پیگیری کنید. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام سفیران و کانال تلگرام شهر خود، می‌توانید از طریق کامنت و دایرکت با همکاران خود در تپسی در ارتباط باشید.

ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی تپسی
ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی تپسی

5. کمک از دفاتر شهری

حتی اگر احساس کردید نیاز به صحبت و حل مساله به شکل حضوری دارید، می‌توانید به یکی از دفاتر تپسی در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد یا قم مراجعه کنید. در این مقاله از بلاگ تپسی، می‌توانید نشانی دفاتر در شهر خود را پیدا کنید. 

فراموش نکنید که قبل از برقراری تماس یا ارسال پیام، اطلاعات مربوط به سفر را در دسترس داشته باشید. شماره سفر، تاریخ، ساعت دقیق، مبدأ و مقصد از جمله این اطلاعات است.

6. سفیران VIP

سفیران الماس نشان تپسی به عنوان سفیران VIP شناخته می شوند که در هر زمانی می‌توانند با کارشناسان پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

مشکلات رایج و راه‌های پیگیری آن‌ها 

مشکل راه حل پیشنهادی 
جاماندن وسایل در خودرواز طریق اپلیکیشن یا بخش پشتیبانی با مسافر تماس بگیرید. اگر پاسخگو نبود، با پشتیبانی تماس بگیرید و مشخصات دقیق وسیله و سفر را اعلام کنید. 
خطا در پرداخت و هزینه سفرهمه مشکلات مالی یا مشکلات در پرداخت را از طریق چت آنلاین یا تماس با شماره ۱۶۳۰ پیگیری کنید.

تپسی در کنار رانندگان، همیشه پاسخگو و همراه

تپسی با ایجاد کانال‌های ارتباطی متنوع در تلاش است تا به نیازهای رانندگان خود پاسخ دهد. با استفاده صحیح از این کانال‌ها، می‌توانید مشکلات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید.

 

۸۵ دیدگاه ها

  1. متاسفانه موضوعات تحت پوشش پشتیبانی داخل اپ خیلی محدود هست و خیلی از مشکلاتو جوابگو نیست، به صورتی که درحق سفیر کم لطفی میشه، پشتیبان پاسخگو قرار بدید لطفا

  2. سلام
    من سفیر شماهستم
    نام رضا ورشوی کد ملی 0943027535شمارم سوزوندم الان با پشتیبانی تماس گرفتم برا شماره جدید گفت پیام واتساپ بده منم دادم ولی جواب مناسبی نداد من فرستاد به واتساپ دیگه آخرم هیچی نشد که نشد….
    راهکار دیگه بدید برا تعویض شماره…. لطفا….

    1. همراه گرامی ، سلام
      جهت تغییر شماره ویدئو احراز هویت را به شماره 09921606428 از طریق واتس آپ یا آی گپ ارسال کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا