در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

بهترین تاکسی تلفنی کدام است؟

تصور کنید در نیمه‌های شب و زمانی که اینترنت گوشی‌تان وصل نمی‌شود،‌ قصد دارید به خانه برسید. در این شرایط گزینه‌های پیش روی شما چیست؟ پیاده‌روی؟ استفاده از اتوبوس‌های بی‌آر‌تی؟ گرفتن ماشین دربست؟ یک گزینه را جا انداختید. تاکسی تلفنی! شاید خیال کنید با فعالیت تاکسی اینترنتی دیگر این نوع تاکسی‌ها فعالیت نمی‌کنند. اما اشتباه می‌کنید. تاکسی تلفنی زیر مجموعه تاکسی‌های آنلاین آغاز به کار کرده و توانسته نیاز شهروندان را برطرف کند. در این مقاله قرار است بهترین تاکسی تلفنی را به شما معرفی کرده و معیارهای انتخاب آن را بازگو کنیم.

تاکسی تلفنی چیست؟

شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید اولین بار در ساعت 9 صبح روز شنبه، 12 مهرماه سال 1348، تاکسی تلفنی در ایران آغاز به کار کرد.

در آن روز، روزنامه کیهان در خبری کوتاه نوشت که از این تاریخ به بعد، شهروندان تهرانی می‌توانند با شماره گیری 72111 به خدمات حمل‌ونقل شرکت تاکسیرانی دسترسی داشته باشند.

از آن تاریخ تا به امروز، تاکسی تلفنی در فرهنگ حمل‌ونقل ایرانی‌ها جای پای خود را باز کرده‌است. شرکت‌های مختلفی در این سال‌ها با شماره‌های گوناگون توانسته‌اند ذیل این سیستم حمل‌ونقل، فعالیت کنند.

معیارهای انتخاب بهترین تاکسی تلفنی

امروز دست کاربران برای انتخاب بهترین تاکسی تلفنی باز است. در ادامه این مقاله قرار است معیارهای این انتخاب را مرور کنیم.

اطمینان از خدمات و امنیت سفر

اولین و مهمترین معیار برای انتخاب بهترین تاکسی تلفنی اطمینان از خدمات سفر و امنیت مسافران است.

به همین خاطر باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که امتحان خود را پس داده باشد. تپسی به عنوان یک مجموعه فعال در زمینه حمل‌ونقل مسافر، امکان استفاده از تاکسی تلفنی آنلاین را برای شهروندان ایجاد کرده‌است.

برای استفاده از تاکسی تلفنی آنلاین تپسی تنها کافی است با شماره 1630 تماس بگیرید. پشتیبانان تپسی با دریافت آدرس شما و ارسال درخواست سفرتان به نزدیک‌ترین سفیران، شما را یاری می‌کنند.

خدمات شبانه‌روزی تاکسی اینترنتی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم استفاده از تاکسی تلفنی، امکان جابه‌جایی در تمام ساعات شبانه‌روز است. به همین خاطر بهتر است مجموعه‌ای را انتخاب کنید که به عنوان تاکسی تلفنی شبانه روزی فعالیت می‌کند.

بهترین تاکسی تلفنی
بهترین تاکسی تلفنی

کیفیت و استاندارد ماشین‌های تاکسی تلفنی

همه مسافران توقع دارند با ماشینی رفت‌و‌آمد کنند که راحت، ایمن و تمیز باشد. به همین خاطر هنگام انتخاب تاکسی تلفنی آنلاین حتما به مدل ماشین دقت کنید.

اگر ماشین ظاهری مناسبی نداشت و دچار ایراد فنی بود با پشتیبانان تماس بگیرید تا ماشین دیگری بفرستند.

پشتیبانی 24 ساعته

ممکن است به هر دلیل در هنگام سفر با تاکسی تلفنی دچار مشکل شوید. وجود پشتیبانی 24 ساعته می‌تواند موجب اطمینان مسافران و رانندگان شود.

مجموعه‌ای را انتخاب کنید که پشتبانی 24 ساعته داشته باشد.

از تجربه دیگران استفاده کنید

بسیاری از کاربرانی که از تاکسی تلفنی شبانه روزی استفاده می‌کنند، در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از تجربه‌های خوب و بد خود صحبت می‌کنند.

اگر قرار است از خدمات این سیستم حمل‌ونقل استفاده کنید، به تجربیات کاربران دیگر اهمیت دهید.

دسترسی و ماشین‌های در دسترس

احتمالا بسیاری از کاربرانی که تاکسی تلفنی را برای حمل‌ونقل انتخاب می‌کنند، در شرایط ویژه‌ای هستند و شاید عجله دارند.

به همین خاطر بهتر است سراغ گزینه‌ای بروید که تعداد ماشین‌ها و رانندگان زیادی دارد. در این صورت برای رسیدن ماشین معطل نمی‌شوید و با سرعت بیشتری به مقصد می‌رسید.

نرخ تاکسی تلفنی آنلاین

یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران برای استفاده از خدمات حمل‌ونقل، کرایه و هزینه سفر است. به همین خاطر است مجموعه‌ای را انتخاب کنید که قیمت گذاری شفاف و منصفانه‌ای داشته باشد.

تاکسی تلفنی آنلاین

به هر دلیلی ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که اینترنت در دسترس نباشد. یا اپلیکیشن‌های درخواست آنلاین ماشین کار نکنند.

در این وضعیت بهتر است شماره تاکسی تلفنی را به خاطر سپرده باشید. کاربران تپسی می‌توانند با شماره‌گیری 1630 در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر موقعیت مکانی از خدمات این تاکسی تلفنی آنلاین بهره‌مند شوند.

تمام امکانات موجود در اپلیکیشن تپسی برای مسافران تاکسی تلفنی نیز در دسترس است.

سوالات متداول

  1. چطور بعد از گرفتن تاکسی تلفنی از آمدن سفیر مطلع شوم؟

بعد از درخواست ماشین به وسیله شماره 1630، اگر راننده‌ای درخواست شما را قبول کرد، با همان شماره‌ای که به وسیله آن با 1630 تماس گرفتید برای شما پیامک قبول سفر از طرف سیر می‌آید. به محض رسیدن سفیر به مبدا نیز پیامکی دیگری دریافت خواهید کرد. حتی در صورت لغو سفر نیز پیامکی از طرف تپسی برای شما ارسال می‌شود.

  • آیا زمان آمدن ماشین از طریق اپلیکیشن با تلفن فرق دارد؟

خیر. زمان پیدا شدن ماشین در هر دو روش به آدرس، ساعت درخواست ماشین و همچنین رانندگان نزدیک به شما بستگی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.