در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

با ستاره‌هایتان در باشگاه مشتریان، فرصت تحصیل به کودکان کار هدیه بدهید

تپسی در همکاری مجدد با انجمن حمایت از کودکان کار و مشارکت در کمپین مشق مهر، امکان کمک به تحصیل و آموزش کودکان کار را فراهم کرده و شما می‌توانید با استفاده از ستاره‌هایتان در باشگاه مشتریان تپسی، در این کار خیر، سهیم باشید.

در نزدیکی پاییز و شروع سال تحصیلی، خوب است حواسمان به کودکانی باشد که محرومند از تحصیل و جبر روزگار، آن‌ها را راهی فضای زخمت و سخت کار کرده است.

ما در تپسی مسئولیت اجتماعی خودمان می‌دانیم که بی‌تفاوت از کنار این کودکان نگذریم و سهمی هرچند کوچک در حمایتشان برداریم تا رشد کنند و به جای ابزار کار، کتاب و قلم به دست بگیرند.

از شما هم دعوت می‌کنیم تا به این پویش همدلانه بپیوندید و با استفاده از ستاره‌هایتان در باشگاه مشتریان تپسی، به کودکان کار، زمانی برای تحصیل و آموزش هدیه بدهید.

در مکتب خوبی، مشق مهر بنویسیم

مشق مهر، پویشی مردمی در حمایت از کودکان کار است که همراه با آغاز سال تحصیلی، شرایط و لوازم تحصیل را برای حدود ۱۵۰۰ کودک تحت پوشش انجمن حمایت از کودکان کار فراهم می‌کند.

با توجه به اینکه شیوع کرونا، روند آموزش را بیش از پیش سخت‌تر کرده و هزینه آماده‌سازی فضای درس امن، سالم و بهداشتی را در کنار تهیه لوازم تحریر مناسب برای کودکان بسیار بالاتر برده است، این پویش نیاز به حمایت گسترده‌تری از سوی اقشار مختلف دارد تا انجمن حمایت از کودکان کار بتواند شرایط تحصیل را برای کودکان بیشتری مهیا کند.

بنابراین شما با مشارکت در این حرکت همدلانه، در ساختن آینده‌ای روشن‌تر برای حداقل یک کودک نقش ایفا می‌کنید و چه چیزی ارزشمندتر و زیباتر از این؟

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TAPSI تپسی (@tapsi_ir)

چطور به این پویش بپیوندیم؟

همانطور که می‌دانید، شما متناسب با موقعیتتان در باشگاه مشتریان تپسی و تعداد سفرهایی که انجام می‌دهید، در سفینه تپسی امتیاز یا ستاره دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن‌ها، از تخفیف‌های متنوع فروشگاه باشگاه مشتریان استفاده کنید.البته فرصت استفاده از این ستاره‌ها محدود بوده و از ستاره‌هایی که در پاییز و زمستان سال قبل کسب کرده‌اید، تنها تا پایان تابستان امسال می‌توانید استفاده کنید؛

پس اگر می‌خواهید با این ستاره‌ها حامی کودکان کار شوید به کمپین مشق مهر بپیوندید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. اگر در حال حاضر عضو باشگاه مشتریان تپسی باشید، می‌توانید از منوی اپلیکیشن، تعداد ستاره‌های خود را مقابل گزینه سفر تپسی مشاهده کنید و با لمس این قسمت، وارد باشگاه شوید.

اگر عضو باشگاه مشتریان نیستید، از همین قسمت مراحل ثبت نام در سفینه تپسی را طی کرده تا علاوه بر دریافت امتیاز هدیه ثبت نام، امتیازهای گذشته خود را بلافاصله بعد از عضویت در باشگاه، کسب کنید و بتوایند از آن‌ها استفاده کنید.

۲. در مرحله بعد، وارد فروشگاه تپسی شوید.

در این قسمت می‌توانید از قسمت نیکوکاری، بسته‌هایی به ارزش ۱۵۰ ستاره، ۶۰۰ ستاره، ۳۰۰۰ ستاره و ۲۰۰۰۰ ستاره را مشاهده کنید که با انتخاب هر کدام، می‌توانید ۱۵ دقیقه، ۱ ساعت، ۵ ساعت و ۷ روز فرصت تحصیل را به یک کودکان کار هدیه بدهید.

تنها کافیست بسته مورد نظرتان را انتخاب کنید تا هزینه معادل با آن امتیاز، به کمپین مشق مهر پرداخت شود.

کودک امروز، آینده‌ساز جهان فرداست و کودک آگاه و سالم، دنیایی امن‌تر، زیباتر و روشن‌تر را نوید می‌دهد. تحقق این نوید، نیازمند همدلی و همراهی تک‌تک ماست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.