در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

بهترین ساعات کار در تپسی؛ ساعات طلایی روز را از دست ندهید!  

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش درآمد سفیران تپسی، فعالیت در ساعات طلایی روز است؛ ساعاتی که در آن‌ها می‌توانند درآمد بیشتری به دست آورند و از پیشنهادات ویژه تپسی هم بهره‌مند شوند.

در مطلب راهکارهای افزایش درآمد در تپسی شما را با روش‌هایی که به افزایش درآمدتان کمک می‌کنند، آشنا کردیم و در این مطلب می‌خواهیم بهترین ساعات کار در تپسی را به شما بگوییم. فرقی نمی‌کند که تپسی شغل اصلی‌تان است یا شغل دوم؛ در‌ هر‌ صوررت، مطالعه این مطلب را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

پردرآمدترین ساعات برای رانندگان تاکسی‌ اینترنتی

به‌طور‌کلی، از ساعت 09:00 تا 11:00 صبح (زمان رفتن مردم به محل کار) و همچنین از ساعت 16:00 تا 20:00 عصر (زمان برگشت افراد به خانه) به‌عنوان پر‌درآمد‌ترین ساعات برای فعالیت در تاکسی اینترنتی شناخته می‌شوند. معمولا در این زمان‌ها تقاضای زیادی برای تاکسی اینترنتی وجود دارد و قیمت‌ها هم بالاتر هستند؛ بنابراین درآمد بیشتری در انتظار سفیران است.

افزایش درآمد در ساعات پرتقاضا با سفرهای طلایی تپسی

سفرهای طلایی سفرهایی هستند که درآمد شما را از 20 تا 100 درصد افزایش می‌دهند و در مطلب سفرهای طلایی تپسی می‌توانید به طور کامل با آن‌ها آشنا شوید. در ساعت‌هایی که تقاضا برای سفر با تپسی افزایش می‌یابد، شانس شما هم برای دریافت سفرهای طلایی بیشتر می‌شود. با فعالیت در این ساعات، سفر طلایی بیشتری دریافت کنید و درآمدتان را بالا ببرید.

در ساعات پرتقاضا به مناطق پرتقاضا بروید!

فعالیت در بهترین ساعت کار در تپسی همه ماجرا نیست! برای کسب درآمد بیشتر بهتر است در پرتقاضاترین مناطق فعالیت کنید. در نقشه اپلیکیشن سفیران تپسی، نقاطی با رنگ قرمز متمایز شده‌اند؛ در این نقاط امکان دریافت سفرهای طلایی بیشتر است. در سفرهای طلایی، نه‌تنها تقاضا برای تاکسی اینترنتی بیشتر است؛ بلکه میزان درآمد نیز 50 تا 60‌درصد بالاتر خواهد بود؛ بنابراین کار در ساعات و مناطق طلایی تاثیر چشم‌گیری در درآمد سفیران محترم خواهد داشت.

چگونه درآمد خود را در ساعات پردرآمد افزایش دهیم؟

درست است که فعالیت در ساعات طلایی روز موجب افزایش درآمد شما می‌شود اما با رعایت چند نکته در این ساعات می‌توانید شاهد افزایش قابل توجهی در درآمدتان باشید:

  •  فعالیت در مناطق طرح ترافیک را فراموش نکنید.
  •  پس از قبول سفرها، از لغو کردن آن‌ها خودداری کنید.
  • برای دریافت پاداش، ماموریت‌های تپسی را انجام دهید.

از نظر شما ساعات طلایی کار در تپسی چه زمانی است؟

در این مطلب به طور مفصل در مورد ساعات پردرآمد در تپسی صحبت کردیم و نکاتی را برای افزایش درآمد به شما گفتیم. حالا نوبت شماست تا تجربه خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید و بگویید شما در کدام ساعات، درآمد بیشتری به دست می‌آورید؟

اگر سفیر تپسی نیستید، می‌توانید همین حالا و به صورت غیرحضوری به عنوان سفیر ثبت نام کنید و به ناوگان تپسی بپیوندید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. عادل می گوید

    با سلام یک پیشنهاد دارم اینکه به غیر از سفر طلایی یک گزینه ای دیگه برای مسافر باشه که در بعضی از مسافتها قیمت ارائه شده بعلت مسافت زیاد برای راننده به سرفه نبوده و همین امر موجب میشه که مسافر مدتها باید انتظار بکشه تا تپسی گیرش بیاید یا اینکه صرفنظر بکنه بنابراین اگه یک گزینه اختیاری برای مسافر باشه که بتونه مبلغ خودش تعیین بکنه تا سریعتر ماشین گیرش بیاد هم برای راننده به صرفه میشه و هم مسافر زودتر به مقصدش میرسه با سپاس

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      عادل عزیز، سلام
      ممنونیم از پیشنهادتون و موردی که فرمودین را منتقل خواهیم کرد.