با عضویت در باشگاه مشتریان تپسی، مکبوک برنده شوید!
(منقضی شده) قرعهکشی مکبوک و ۱ ماه سفر رایگان تپسی برای ۲۴ نفر، ۲۳ تیرماه بین تمام اعضای باشگاه مشتریان (سفینه تپسی) برگزار میشود. اگر عضو باشگاه نیستید همین حالا ثبتنام کنید.
اگر هنوز در باشگاه عضو نشدهاید، همین حالا ثبتنام کنید تا در قرعهکشی مکبوک ایر تپسی شرکت کنید. ثبتنام در باشگاه بسیار ساده است.
کافیست از منوی اپلیکیشن، «سفینه تپسی» را انتخاب کنید.
البته این را درنظر داشته باشید که با عضویت، تمام امتیازات گذشته شما هم محاسبه خواهد شد و همچنین به محض ثبتنام در باشگاه، متناسب با سطحی که در آن قرار دارید از ۳۰۰ تا ۱۹۰۰ ستاره به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.
اگر الان جزو اعضای باشگاه مشتریان تپسی باشید، از قسمت منوی اپلیکیشن و انتخاب سفینه تپسی، میتوانید فروشگاه باشگاه و ستارههای خود را مشاهده کنید.
بهروزرسانی اپلیکیشن
اگر نسخه اپلیکیشن تپسی شما قدیمی باشد، امکان ورود به باشگاه مشتریان را ندارید. پس درصورتیکه اپلیکیشن تپسی را با لوگوی مشکی مشاهده میکنید، برای عضویت در باشگاه نیاز به بهروزرسانی اپ خود دارید. نسخه جدید اپلیکیشن تپسی را میتوانید از لینک زیر دانلود و نصب کنید:
شانس خود را افزایش دهید
از اول تابستان تا ۲۲ تیرماه با هر خرید از فروشگاه باشگاه مشتریان، یک شانس به شانسهای شما برای برنده شدن مکبوک یا یک ماه ماه سفر رایگان تپسی میشود. خریدهای تاسبتان خود از فروشگاه را میتوانید از سفینه تپسی، قسمت خریدهای من مشاهده کنید. مواردی که تاریخ خرید آنها ۰۰/۰۴ باشد به منزله یک شانس بیشتر برای شماست.
عضویت در باشگاه = یک شانس
هر خرید از فروشگاه = یک شانس بیشتر
در فروشگاه سفینه تپسی تخفیفهای هیجانانگیز و جذاب زیادی در دستهبندیهای مختلف مانند خوراکی، فیلم، انواع بازی، خدمات آموزشی و… وجود دارد و شما میتوانید با ستارههایتان، علاوه بر استفاده از این تخفیفها، شانس بیشتری در قرعهکشی مکبوک تپسی کسب کنید.
تا دیر نشده شانس خود را برای برنده شدن در قرعهکشی مکبوک تپسی امتحان کنید و به دوستان خود خبر دهید تا آنها هم این فرصت را از دست ندهند.
ازثپسی استفاده می کنم.راضی هستم
همه چیز روبه بهتر شدنه
خسته نباشید
سلام من از اون دسته کسانی هستم که خیلی درخواست از تپسی دارم در روز ولی یه مسیر نه خیلی زیاد رو شب از ۱۲ تومن شروع میشه تا به ۱۷ تومن نرسه کسی قبول نمیکنه و از من به همه یه نصیحت حتما با راننده تماس بگیرید که شماره رو داشته باشین چون اگه چیزی تو ماشین جا بزارید دیگه دستتون نمیرسه و خوده پشتیبانی هم همکاری لازم رو نمیکنه من خودم یه گوشی جا گذاشتم که دستم نرسید ولطفا به اینجور مسائل ها رسیدگی بشه خیلی خوبه
دوست عزیز، ضمن عذرخواهی بابت تجربه ناخوشایندی که داشته اید. لطفا این مورد را از طریق تماس با پشتیبانی و یا ثبت تیکت در نرم افزار اعلام کنید تا پیگیری های لازم از جانب شرکت صورت گیرد.
سلام در کل خوب ولی کرایه هارو خیلی زیاد کردین
عالی هستید