در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

ثبت نام راننده تپسی
دانستنی موتور

بهترین پیک موتوری برای فروشگاه‌های کوچک؛ راهکار سریع و اقتصادی برای رشد کسب‌وکار شما

سرعت مهم‌ترین خواسته مشتریان فروشگاه‌های آنلاین و داشتن بهترین پیک موتوری برای فروشگاه‌های کوچک مهم‌ترین نیاز است. سرعت ارسال کالا الان فقط یک مزیت رقابتی نیست؛ یک ضرورت است. تاخیر در تحویل بسته، به ویژه برای فروشگاه‌های کوچک، به معنای از دست دادن مشتری و در نهایت، سهم در بازار است. 

برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا، استخدام راننده‌های اختصاصی، پرهزینه و در مواردی حتی غیرممکن است. استفاده از نیروهای ناوگان تپسی بهترین انتخاب در این شرایط است. سرویس‌های پیک موتوری آنلاین تپسی، همیشه در دسترس هستند و چالش بزرگ لجستیک را برای شما حل می‌کنند.

فروشگاه‌های کوچک و نیاز به ارسال فوری

کسب‌وکارهای کوچک، به خصوص در شهرهای شلوغی مانند تهران، برای ادامه حیات و فعالیت، علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، به ارائه خدمات جانبی هم نیاز دارند. مثلا ارسال فوری به یک مزیت برای فروشگاه‌های بزرگ و کوچک آنلاین تبدیل شده است. 

فروشگاه‌های بزرگ ناوگان شخصی دارند؛ امکانی که فروشگاه‌های کوچک توان تامین آن را ندارند. از طرفی مشتری هم انتظار دارد سفارشی که امروز ثبت کرده، حداکثر ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش، به دستش برسد. به همین دلیل، استفاده از خدمات پیک موتوری آنلاین گزینه‌ای ایده‌آل برای این فروشگاه‌هاست.

مهم‌ترین مشکلات فروشگاه‌های کوچک در ارسال شامل این موارد است: 

  • هزینه بالا: توان مالی فروشگاه‌های کوچک برای استخدام و بیمه پیک تمام‌وقت وجود ندارد.
  • پوشش محدود: پیک‌های محلی یا سنتی، اغلب در ساعات شلوغی پاسخگو نیستند.
  • ردیابی ضعیف: عدم توانایی در ارائه اطلاعات لحظه‌ای موقعیت بسته به مشتری.

پیک موتوری آنلاین کارآمد، این مشکلات را با ارائه خدمات بر اساس نیاز و ردیابی لحظه‌ای، به‌طور کامل حل می‌کند.

بهترین پیک موتوری برای فروشگاه‌های کوچک

شرایط بهترین پیک موتوری برای فروشگاه‌های کوچک

تعداد پیک‌های موتوری آنلاین و اپلیکیشن‌ها، حالا بیشتر از تعداد انگشتان یک دست شده‌اند؛ اما بهترین انتخاب کدام است؟ هنگام انتخاب پلتفرم ارسال آنلاین، جدای از توجه به ویژگی‌های محصولی که تولید می‌کنید، این ویژگی‌های کلیدی را هم مدنظر داشته باشید: 

ویژگیتوضیح
پوشش گستردهمهم است که سرویس ارسال آنلاین در تمام نقاط شهر و در هر ساعتی در دسترس باشد.
امنیت و بیمه مرسولهکدام پلتفرم امنیت بسته شما در سفر را تضمین می‌کند؟ انتخاب درست همان است.
شفافیت مالیقیمت‌ها شفاف و بدون هزینه‌های پنهان و جانبی باشد.
دسترسی آسان به اطلاعاتفاکتورها و جزئیات ارسال‌ها، به راحتی و سرعت در اختیار شما قرار بگیرد.

سرویس پیک موتوری تپسی در کنار همه این ویژگی‌ها، سهولت در استفاده از اپلیکیشن را هم به عنوان یک ویژگی مهم در اختیار دارد. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای قدیمی، در استفاده از برنامه‌های جدید آنلاین مشکل دارند. سهولت استفاده از سوپر اپلیکیشن تپسی آن را به گزینه اول بازار تبدیل کرده است. 

مزایای تپسی باکس برای ارسال بسته فوری و سازمانی

تپسی باکس فقط یک سرویس نیست و چندین سرویس‌، متناسب با کسب‌ و کاری که دارید، در اختیار شما می‌گذارد. وقتی از این سرویس تپسی به عنوان بهترین پیک موتوری برای فروشگاه‌های کوچک نام برده می‌شود،‌ به این دلایل است: 

امکان ارسال چند بسته به صورت همزمان 

این ویژگی، برگ برنده دوسویه در ارسال آنلاین کالاست؛‌ این کار هم به کاهش هزینه‌های فروشگاه‌ کمک می‌کند و هم پیک‌های موتوری زمان کمتری برای دریافت کالا از دست می‌دهند. اگر در یک روز، چند سفارش دارید، نیازی به ثبت چند درخواست جداگانه نیست. 

با استفاده از قابلیت چند مقصده تپسی، چندین مقصد را در یک سفر تعریف کنید. در این حالت هزینه ارسال، به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

اپلیکیشن کاربردی و هوشمند

استفاده از اپلیکیشن تپسی برای مدیریت ارسال‌ها بسیار ساده و ایمن است. شما می‌توانید موقعیت لحظه‌ای پیک موتوری و بسته را رصد کنید؛ اطلاعات مسیر و زمان تخمینی رسیدن را با مشتریان به اشتراک بگذارید و همزمان، سابقه تمام ارسال‌های خود را برای مدیریت مالی، در دل تپسی نگهداری کنید.

ارسال بسته سازمانی با تپسی باکس

مثل هر خدماتی، تپسی ارسال ویژه هم دارد. اگر حجم ارسال‌های شما بالاست، با ثبت‌نام پیک موتوری آنلاین در سرویس‌های کسب‌ و کار تپسی، یک پنل مدیریتی اختصاصی و پشتیبانی ۲۴ ساعته به دست می‌آورید. این پنل و خدمت ویژه، لجستیک را از دغدغه روزانه، به یک روند  خودکار تبدیل می‌کند.

بهترین پیک موتوری برای فروشگاه‌های کوچک

سخن پایانی

موفقیت در تجارت، چه کوچک و چه بزرگ، در گرو مدیریت هزینه‌ها و ارائه خدمات سریع به مشتری است. استفاده از تپسی باکس به شما این امکان را می‌دهد که با کم‌ترین هزینه، سرعت و اطمینان بیشتری را کسب کنید. داشتن زمان بیشتر به شما کمک می‌کند که تمرکزتان را به جای لجستیک، بر رشد فروش و کیفیت محصولات‌تان بگذارید.

سوالات متداول

اگر بسته در حین ارسال آسیب ببیند، تپسی پاسخگو است؟

 تپسی برای اطمینان از سلامت مرسولات، بسته‌ها را تا سقف مشخصی بیمه می‌کند. در صورت بروز مشکل، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

آیا ردیابی آنلاین بسته برای مشتریان فروشگاه نیز امکان‌پذیر است؟

بله، می‌توانید لینک ردیابی لحظه‌ای را برای مشتری خود ارسال کنید تا او بتواند موقعیت دقیق پیک را ببیند و برای دریافت آماده باشد.

برای استفاده از تپسی باکس به ثبت‌نام سازمانی نیاز است؟

 خیر، می‌توانید برای ارسال‌های کم حجم از همان اپلیکیشن عادی تپسی استفاده کنید. ثبت‌نام سازمانی مخصوص کسب‌ و کارهایی با حجم بالای ارسال است.

هزینه استفاده از تپسی باکس چطور محاسبه می‌شود؟

هزینه‌ها بر اساس مسافت و تعداد بسته‌ها محاسبه می‌شود و در اپلیکیشن قبل از تأیید درخواست قابل مشاهده است.

 ارسال بسته‌های حجیم هم با تپسی باکس امکان‌پذیر است؟

بسته‌هایی که در باکس موتور جا می‌گیرند، به‌راحتی قابل ارسال هستند. برای بسته‌های بزرگ‌تر، سرویس‌های دیگر تپسی توصیه می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا