در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

تخفیف کارواش در شهر کرج ویژه باشگاه سفیران تپسی

نشستن در خودروی تمیز و خوشبو برای همه لذت‌‌بخش است و به همین دلیل روزانه بسیاری از صاحبان خودرو به کارواش مراجعه می‌کنند. تپسی با ارائه تخفیف کارواش در شهر کرج، شرایطی را فراهم کرده تا سفیران با هزینه کمتر، خودرویی تمیز داشته باشند.

به این نکته توجه داشته باشید که نظافت، تنها دلیل مراجعه به کارواش و شستن خودرو نیست و این کار مزایای دیگری هم به دنبال دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایمنی و بهبود دید در رانندگی: با تمیز شدن شیشه‌های جلو و عقب، آینه‌ها و پنجره‌ها، راننده دید بهتری در زمان رانندگی خواهد داشت.
  • کاهش مصرف سوخت: ذراتی که روی بدنه خودرو قرار دارند،مقاومت در برابر باد را افزایش می‌دهند و به دنبال آن سوخت بیشتری در زمان حرکت خودرو مصرف می‌شود.
  • جلوگیری از خسارت به بدونه خودرو: ذرات ریز به راحتی می‌توانند روی بدنه خودرو، خش ایجاد کنند یا باعث محوشدگی رنگ شوند.
  • حفظ سلامتی سرنشینان: گرد و غبار و آلودگی‌ها در داخل خودرو برای سلامتی سرنشینان مضر هستند و علاوه بر آن‌ها، آلودگی‌های روی بدنه خودرو نیز به داخل آن نفوذ می‌کنند.

با توجه به این مزایا بهتر است تمیزی خودروی خود را جدی بگیرید و در بازه‌های زمانی مناسب و پیش از آلودگی بیش از حد خودرو، به کارواش مراجعه کنید.

تخفیف کارواش فرشته برای سفیران تپسی

از این پس، سفیران عزیز تپسی می‌توانند با مراجعه به کارواش فرشته کرج از تخفیف این مجموعه بهره‌مند شوند. با مراجعه به کارواش فرشته هم هزینه کمتری برای دریافت خدمات می‌پردازید و هم خدمات ویژه‌ای را از این مجموعه دریافت می‌کنید:

قیمت و فهرست خدمات برای سفیران تپسیقیمت و فهرست خدمات برای عموم
روشویی +نظافت داخل+جاروبرقی داخل و صندوق+
واکس لاستیک+استریل داخل خودرو با بخار+
اسپری خوشبو کننده داخل خودرو+
پذیرایی با چای – قهوه و آبمیوه
روشویی دستی+نظافت داخل+جاروبرقی+واکس لاستیک
45,000 تومان70,000 تومان

شرایط استفاده از تخفیف کارواش در شهر کرج

برای استفاده از تخفیف کارواش فرشته در کرج، کافی است سفیر فعال تپسی باشید و برنامه سفیران نصب شده روی تلفن همراهتان را به مسئول پذیرش کارواش فرشته نشان دهید.

کارواش رایگان برای سفیران تپسی

سفیران تپسی علاوه بر برخورداری از سرویس و تخفیف ویژه کارواش فرشته، می‌توانند از یک بار کارواش رایگان هم بهره‌مند شوند. تمام سفیران شرکت تپسی در روز تولدشان به صورت کاملا رایگان در این مجموعه پذیرش می‌شوند و سرویس کامل ویژه سفیران را دریافت می‌کنند. برای بهره‌مندی از این کارواش رایگان، نشان دادن برنامه سفیران به مسئول پذیرش کارواش فرشته و مدرک نشان‌دهنده تاریخ تولدتان ضروری است.

آدرس و شماره تماس کارواش فرشته کرج

آدرس: کرج، خیابان بهشتی، بین دهقان‌ویلای اول و دوم، جنب نمایندگی ایران خودرو، کارواش فرشته
شماره تلفن: 02691300813

تخفیف کارواش برای سفیران تپسی در شهرهای دیگر

اگر از سفیران تپسی در شهرهای دیگر هستید، تخفیف‌های کارواش مربوط به شهرتان را از لینک‌های زیر دنبال کنید و از شرایط استفاده از آن‌ها مطلع شوید:

تخفیف کارواش در تهران

تخفیف کارواش در مشهد

تخفیف کارواش در اصفهان

تخفیف کارواش در بابل

تخفیف کارواش در کرمان

تخفیف‌های دیگر باشگاه سفیران تپسی در کرج

خدمات باشگاه سفیران تپسی تنها به تخفیف کارواش در شهر کرج محدود نمی‌شود، با کلیک روی لینک زیر می‌توانید سایر پیشنهادات و تخفیف‌های باشگاه سفیران در کرج را مشاهده کنید و شرایط استفاده از آن‌ها را بدانید:

اگر سفیر تپسی نیستید، با مراجعه به لینک زیر می‌توانید به صورت غیرحضوری، مدارک خود را برای ثبت نام ارائه دهید. پس از انجام استعلام و تایید تپسی، می‌توانید به عنوان سفیر، شروع به کسب درآمد کنید و از خدمات ویژه و تخفیف‌های باشگاه سفیران تپسی بهره‌مند شوید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.