5 قابلیت جدید تپسی برای سفیران
تلاش برای کم کردن هزینهها و راحت کردن زندگی کاری سفیران، همواره در لیست اولویتهای تپسی است. با همین هدف، تپسی مجموعهای از امکانات جدید را برای اپلیکیشن سفیران در نظر گرفته که برخی از آنها در حال حاضر به برنامه اضافه شده و برخی دیگر، تا پایان سال به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.
مقصد دلخواه:
یکی از مهمترین قابلیتهایی که در حال حاضر به اپلیکیشن سفیر اضافه شده، امکان انتخاب مقصد دلخواه است. این قابلیت، به سفیر این امکان را میدهد که مقصدی را به عنوان مقصد مورد نظر خود انتخاب کرده و تپسی بر این اساس، مسافری متناسب با همان مقصد را به راننده معرفی میکند. از جمله مزیتهای این قابلیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• زمانی که سفیران در ابتدای روز از منزل به سمت مقصد خاصی حرکت میکنند و یا در پایان روز کاری خود، به سمت منزل حرکت میکنند، میتوانند از زمان خود استفاده بهینه کرده و مسافری متناسب با مقصد خود را بپذیرند. به این ترتیب لازم نیست مسیر را خالی بروند و میتوانند از این مسیر هم درآمد داشته باشند.
• افرادی که روزانه مسافتی را به سمت محل کار خود طی کرده و بعد از ساعت کاری بازمیگردند، میتوانند با استفاده از این امکان، افراد هم مسیر را با خود همراه کرده و ضمن درآمدزایی، به کاهش ترافیک و آلودگی هوا هم کمک کنند.
ارسال پیام به تیم پشتیبانی (Ticketing):
قابلیت دوم که در حال حاضر برای سفیران فعال شده، سیستم Ticketing یا ثبت پیام برای پشتیبانی است. با استفاده از این سیستم، سفیران میتوانند بدون صرف وقت و هزینه برای تماس با پشتیبانی تپسی، در صورت بروز هرگونه مشکل در طول سفر و یا وجود هرگونه سوال در ارتباط با اپلیکیشن، جزییات کار تپسی و یا سفری بخصوص، پیام ثبت کرده و در کمتر از 24 ساعت، پاسخ مورد نظر خود را دریافت کنید.
علاوه بر 2 قابلیت فوق، امکانات زیر نیز طی هفتههای آینده، به اپلیکیشن سفیران اضافه خواهد شد:
باشگاه حرفهایهای تپسی:
سفیران تپسی میتوانند به جمع حرفهایها پیوسته و با کسب امتیازهای روزانه، به مرحلهی بعد رفته و بهطور مداوم پیشرفت کنند. به ازای حضور در هر مرحله، امکاناتی همچون بستهی رایگان لوازم یدکی، تخفیف در بیمهی بدنه و شخص ثالث و امکان تماس VIP با پشتیبانی و غیره به سفیر مورد نظر، تعلق میگیرد.
تماس SOS یا تماس با واحد امنیت:
این قابلیت که پیش از این به اپلیکیشن مسافر اضافه شده بود، به زودی برای سفیران هم در دسترس قرار میگیرد. با وجود این امکان، در صورت احساس هرگونه خطر در حین سفر، با فشردن دکمهی امنیت سفر، واحد امنیت تپسی از موضوع آگاه شده و سریعا اقدام خواهد کرد. همچنین در صورتی که خودرو از مسیر مورد نظر خود فاصله بگیرد، تیم امنیت تپسی وارد عمل خواهد شد.
گفتوگوی درون اپلیکیشن یا In-app Chat:
با این قابلیت جدید، سفیران بدون نیاز به برقراری تماس و صرف هزینه، بهراحتی میتوانند از طریق ارسال پیام درون اپلیکیشن تپسی، با مسافر ارتباط گرفته و هماهنگیهای احتمالی سفر را انجام دهند.
با سلام و عرض ادب آیا برای استخدام ماشینهای vip و سرویسهایشان زمینه ای فراهم میباشد یا خیر سیدمهدی هستم از اهواز
در صورت وجود درخواست برای سفر پلاس، تنها برای این خودرو ها درخواست ارسال خواهد شد
خیلی عالیع مخصوصا sos حرف نداره