در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

امکان «قدردانی از سفیر» در اپلیکیشن مسافر تپسی

طی یکی دو ماه اخیر که بیشتر کشورهای جهان به شدت درگیر شیوع ویروس کرونا هستند، تمامی مردم خود را موظف می‌دانند که برای حفظ سلامت خود، اطرافیان و جامعه، عادت‌های جدیدی را به زندگی خود اضافه کنند. یکی از مهم‌ترین این موارد، تلاش برای در خانه ماندن است.

اما بسیاری از مشاغل هستند که در این روزها، برای برطرف کردن نیاز مردم، باید به فعالیت مستمر خود ادامه دهند. از خود گذشتگی این افراد، بر هیچ‌کدام از ما پوشیده نیست و دوست داریم به هر ترتیبی که می‌توانیم از آن‌ها قدردانی کنیم. از جمله افرادی که در این روزها با به خطر انداختن سلامتی‌شان، حمل و نقل سلامت و ایمن را برای مردم میسر می‌کنند، رانندگان و البته سفیران تپسی هستند.

در عین حال برای بسیاری از ما پیش آمده که در طول سفرمان با یک سفیر، تجربه متفاوتی داشته‌ایم. رفتار محترمانه سفیر یا درک بالای او از شرایط، موسیقی انتخابی او، مسیریابی دقیق و بدون نقص، پاکیزگی چشمگیر خودرو و خلاصه عاملی که باعث شده با خود فکر کنیم ای کاش می‌شد از این سفیر، بیش از این قدردانی کرد.

به همین منظور، یکی از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن مسافر تپسی، امکان «قدردانی از سفیر» است. در پایان هر سفر، در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت مبلغی مازاد بر هزینه سفر به دلخواه خود، از سفیر قدردانی کنید.

چند نکته در مورد قابلیت قدردانی از سفیر:

  1. شما در انتهای سفر در صورت تمایل مبلغی به عنوان قدردانی پرداخت می‌کنید و بنابراین سفیر از پرداخت یا عدم پرداخت این مبلغ آگاه نیست.
  2. مجموع مبالغ قدردانی به حساب سفیر واریز می‌شود و بنابراین مقدار مبلغ پرداختی هیچ مسافری برای سفیر مشخص نیست.
  3. مبلغ قدردانی از سفیر، بدون کسر هیچ‌گونه کمیسیونی، مستقیما به حساب سفیر واریز می‌شود.
  4. درخواست قدردانی توسط سفیر، از موارد تخلف از قوانین تپسی بوده و مشمول جریمه خواهد بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

30 نظرات
  1. زینی می گوید

    سلام، میخواستم از یکی از راننده هاتون تشکر ویژه کنم، آقای مسیب زاده، در تاریخ ۱۴ /۶ / با ایشون رفتم فرودگاه مهرآباد.
    بسیار برخوردشون محترمانه بود، ما خیلی عجله داشتیم و از استرس عصبی شده بودیم، ایشون با ارامش، جو رو تغییر داد و تمام سعی ش رو کرد و مارو به موقع به مقصد رسوند. ازشون خیلی ممنونیم.
    کاش جایی بود که لیست راننده هایی که باهاشون سفر رفتیم رو میدیدیم و مثلا میتونستیم بهشون انعام بدیم یا تماس بگیریم و تشکر کنیم، من اون موقع بخاطر فوت بستگان شرایط روحی مناسبی برای اینکه حتی یادم باشه تشکر کنم نداشتم

  2. عیدی می گوید

    باتشکرازراننده تبسی اقای امرللهی ظهرامروز از خ ۲۱۸ مبدا وبیشتررانندگان که نامشان یادم نیست احساس مسولیت بیش ازحد قدردانی میکنم از سفیر وبقیه

  3. نیما می گوید

    برو بابا.دوبرابرکردین بسه دیگه.

  4. فرزاد ریاحی می گوید

    سلام
    با سپاس فروان از رانندگان محترم
    خواستم تشکر کنم از زحماتشون و همینطور انتقاد که بیشتر به قوانین تبسی ارتباط داره و اینکه چرا مدت زمان انتظار راننده برای سوار شدن مسافر انقدر کم شده دو دقیقه واقعا زمان کمیه.
    شما زمانی که مسافر منتظر پیدا شدن راننده هشت رو هم در نظر بگیرید که وقتش تلف میشه.
    بنده به شخصه همیشه بموقع سوار ماشین میشم. پس دو دقیقه هم واقعا زمان کمیه

  5. امیر مسعود می گوید

    عالیه، واقعا تپسی همیشه یه قدم از همه جلوتر بوده، امکانات نرم‌افزار تپسی به روز و فوق العادست، فقط تفاوت قیمت با اسنپ اگر حل بشه دیگه بعید میدونم از اسنپ استفاده بشه

  6. داوود می گوید

    بهترین و قیمت مناسب خیلی عالیه

  7. معافی می گوید

    مبلغ ۳۲ هزار تومن از حسابم کم شد ولی اعتبار صفر بود
    این مبلغ به صورت نقدی پرداخت شد
    لطفا پیگیری بفرمایید

  8. داود می گوید

    با درود حرکت مردمی است همه باید بهم یاری کنیم

  9. مهناز شريفي می گوید

    بسیار مودب. سفر ایمن و راحتی بود

  10. بهار فرخنده می گوید

    باسلام.به خاطر رفتار محترمانه ورفتار خوب و رانندگی عالی