در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

سفیر مهربانی، پویشی برای قدردانی از کادردرمان

تپسی دستان پُر مهر شما را می‌گیرد و زنجیره مهربانی می‌سازد. ما از شما دعوت می‌کنیم با همراهی و پیوستن به پویش «سفیر مهربانی» قدردان زحمات کادر درمان باشیم. روزهای سخت و طاقت‌فرسایی بر کادر درمانی ما گذشته و می‌گذرد و آنچه توان ادامه در این مسیر سخت را می‌دهد، دیدن دلگرمی‌ و زیبایی‌هایی است که شما پیشکش آنها می‌کنید. سفیر مهربانی یکی از همین زیبایی‌هاست؛ همراه بمانید.

صدای آقای مکوندی، سفیر مهربانی تپسی چنان رسا بود که فقط به گوش پشتیبانی تپسی نرسید، بلکه بخش بزرگی از کاربران شبکه‌های مجازی هم آن را شنیدند. صدایی که می‌خواست پول سفر آخرش به حساب مسافر برگردانده شود و علت این مهر بی‌دریغ را پرستار بخش کرونا بودن مسافرش اعلام کرد.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TAPSI تپسی (@tapsi_ir)

 

مهربانی مثل هواست. بی‌دریغ که مهر بورزیم، ثمرش را همانقدر خالص و زیبا در اطرافمان می‌بینیم. بسیاری از کاربران تپسی که صدای آقای مکوندی را شنیدند، می‌خواستند سهمی در ساختن یک دنیای انسانی داشته باشند. همین شد که پویش «سفیر مهربانی» در تپسی متولد شد.

پویش «سفیر مهربانی» از ۲۲ آذر شروع و تا ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت. در این پویش، سرویس جدیدی به نام سفیر مهربانی به سرویس‌های تپسی اضافه شده که سفرهای آن کاملا مشابه سرویس کلاسیک است. اما مبلغ سفر در این سرویس ۳ هزار تومان بیشتر خواهد بود. این مابه التفاوت، به صورت کامل صرف ارائه‌ی سرویس رایگان به کادر درمان خواهد شد. مبلغ مابه التفاوت سرویس «سفیر مهربانی»، شامل کمیسیون و عوارض نمی‌شود و به صورت کامل، به قدردانی از کادر درمان اختصاص پیدا خواهد کرد.

ما هم در کنار شما، می‌خواهیم بخشی از این جهان زیبا و انسانی باشیم و برای مشارکت در پویش «سفیر مهربانی»، مبلغی معادل کل مبالغ جمع‌آوری شده از پویش را به آن اضافه می‌کنیم و کل مبلغ را به صورت کد سفر رایگان، در اختیار بخشی از کادر درمان کشور قرار می‌دهیم.

جهان با دست‌های به هم پیوسته ساخته می‌شود و همدلی می‌تواند بخشی از هویت یک دنیای بهتر باشد. زنجیره مهربانی را امتداد دهیم و با همدلی، «سفیر مهربانی» در جهانی بهتر باشیم، جهانی سرشار از مهر و امید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. شاکرشمخال می گوید

    باتشکرازشماوزحمات شبانه روزی سفیران محترم انشالله باکمک همدیگر بتوانیم اینده بهتری داشته باشیم