در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

جدیدترین ماشین‌ های ایران خودرو و سایپا

در این نوشته سعی می‌کنیم تا کمی بیشتر با جدیدترین ماشین‌ های ایران خودرو و سایپا آشنا شویم و نکات مهم درباره ثبت نام ایران خودرو را باهم بررسی کنیم.

این روزها شرکت‌های مختلف خودروسازی داخلی، محصولات جدید و متنوع خود را روانه بازار کرده‌اند. محصولاتی که هرکدام تجربه جدیدی در طراحی و قابلیت‌ها و ویژگی‌ها دارند.

جدیدترین ماشین های سایپا و ماشین های ایران خودرو همگی نمونه‌های جذابی هستند که توانسته‌اند با داشتن قابلیت‌های فراوان، طراحی‌های مدرن‌تر و آپشن‌های بیشتر، به بازار خودروی ایران رونق و تنوع ببخشند.

جدیدترین ماشین‌های ایران خودرو و سایپا

ایران خودرو

شرکت ایران خودرو با نام قبلی ایران ناسیونال در 1341 تاسیس شد. این شرکت در دهه 40 و 50 یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین خودروهای ایران یعنی پیکان را تولید می‌کرد.

ایران خودرو پس از انقلاب با تغییرات زیادی همراه شد و در طی همکاری با شرکت‌های خودروسازی بزرگ جهان مانند پژو و رنو فرانسه توانست بخش مهمی از بازار خودروهای ایران را در اختیار بگیرد.

محصولات ایران خودرو به دلیل قیمت پایین همیشه یکی از اولین‌ انتخاب‌ها برای خانواده‌های ایرانی بودند و خودروهایی مانند پژو 206، پارس و ال90 جزو خودروهای پرطرفدار در سال‌های اخیر محسوب می‌شوند.

علاوه بر خودروهایی که با همکاری خودروسازان بزرگ تولید شد، ایران خودرو محصولات اختصاصی خود را هم تولید کرده‌است. سمند و دنا دو ماشین اصلی ایران خودرو هستند که به صورت کاملا ایرانی طراحی و تولید شده‌اند.

جدیدترین ماشین‌‌های ایران خودرو در بخش طراحی و مشخصات فنی رشد بسیار زیادی داشته و توانسته‌اند بخش مهمی از بازار را به خودشان اختصاص بدهند.

جدیدترین ماشین‌ های ایران خودرو 1401

ایران خودرو محصولات بسیار متنوعی را در طی سال‌های مختلف تولید کرده‌است؛ از پیکان جوانان و پیکان وانت و هیلمن گرفته تا سمند و رانا و دنا در سال‌های اخیر.

تمامی این ماشین ها به دلیل قیمت مناسب و همچنین کیفیت قابل قبول، همواره مورد استقبال بخش زیادی از جامعه قرار هستند. در ادامه به معرفی محصولات ایران خودرو که در سال 1401 وارد بازار شده‌اند، می‌پردازیم.

هایما 8S جدیدترین ماشین ایران خودرو

اگر بخواهیم به یکی از هیجان‌انگیزترین و جدیدترین ماشین‌های ایران خودرو اشاره کنیم، می‌توانیم از ماشین چینی هایما 8S نام ببریم. یک کراس اور نیمه لوکس چینی با آپشن‌های فراوان و نسبتا گران‌قیمت که در سال 1401 به فهرست ماشین‌های جدید ایران خودرو اضافه شد. محصولی که برای اولین بار در سال 2019 برای رقابت با پرچمداران کراس اور در چین راه خود را به بازارهای جهانی باز کرد.

این خودرو به عنوان پرچمدار ماشین‌های هایما شناخته می شود و طراحی متفاوتی از دیگر خودروهای هایمای موجود در بازار دارد. چراغ‌های باریک در جلو، رنگ مشکی ستون C، مه شکن‌های LED چهارتایی در سپر جلو و طراحی رادیکال در صندوق و چراغ عقب، طراحی‌های جدیدی است که این خودرو را از دیگر مدل‌های هم خانواده خود متمایز می‌کند.

کراس اوری با سایز متوسط، طراحی اسپرت و کابین نسبتا جادار و امکانات جانبی فراوان که هم برای استفاده جوانان و هم خانواده مناسب است.

هایما ایران خودرو

مشخصات فنی هایما 8S

هایما 8S با یک موتور 1.6 لیتری توربو شارژ 4 سلیندری در بازار ماشین ایران خرید و فروش می‌شود. موتوری که قدرت 192 اسب بخاری دارد و با یک گیربکس 6 دنده دستی یا اتومات، رانندگی لذت بخشی به سوار خود هدیه می‌دهد.

این ماشین در خشکی 1560 کیلوگرم وزن دارد، فاصله صفر تا صد آن، 8 ثانیه است و می‌تواند در حداکثر سرعت خود به 180 کیلومتر بر ساعت برسد. باک بنزین آن می‌تواند 58 لیتر بنزین را در خود نگه دارد و با سیستم پاشش سوخت چند نقطه‌ای، کیفیت سوخت و شرایط نگهداری آن را بالاتر ببرد.

این خودرو جدید ایران خودرو 4565 میلی‌متر، 1850 میلی‌متر و 1682 میلی‌متر طول، عرض و ارتفاع دارد و فاصله محوری چرخ‌های آن 2700 میلی‌متر است. انتقال نیروی هایما S8 از طریق دیفرانسیل جلو انجام می‌شود و حجم موتور این ماشین 1594 سی سی است.

driver-join-banner

ایمنی خودرو هایما 8S

در کنار طراحی زیبا و ساختار فنی خوب این محصول جدید ایران خودرو، هایما 8S در مسائل ایمنی هم نمره خوبی می‌گیرد. از جمله امکانات ایمنی هایما 8S می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • سامانه ترمز ضد قفل (ABS)
  • سیستم اتوهلد یا ایستایی در سربالایی (Auto hold)
  • کنترل خودرو در سراشیبی (HDC)
  • سیستم ترمز اضطراری هوشمند برای جلوگیری از برخورد با خودروها و عابر پیاده
  • سامانه کمکی ترمز (BAS)
  • ترمز پارک برقی (EPB)
  • شش کیسه ایمنی هوا برای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای
  • کمکی حرکت در سربالایی (HHC)
  • سامانه توزیع نیروی ترمز به صورت الکترونیکی (EBD)
  • کمکی حرکت در سربالایی (HHC)  
  • کنترل پایداری الکتریکی (ESP)
  • سیستم کنترل کشش

رانا پلاس یکی دیگر از جدیدترین ماشین های ایران خودرو

رانا یکی از ماشین‌های پرطرفدار ایران خودرو بود که در سال 1391 به بازار عرضه شد. این خودرو که بر روی پلتفرم پژو 206 اس دی ساخته شده، در مدت زمان کوتاهی، علاقه‌‌مندان زیادی را به خود جلب کرده‌است.

این خودرو به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، به یکی از پرفروش‌ترین محصولات ایران خودرو تبدیل شد. پس از این موفقیت چشمگیر، ایران خودرو به فکر ارتقای این ماشین و تولید خودروی رانا پلاس افتاد.

در سال 1398 رانا پلاس به عنوان یکی از جدیدترین ماشین‌های ایران خودرو به بازار عرضه شد. رانا پلاس از نظر ظاهری تفاوت‌های شاخصی با رانای معمولی دارد. یکی از تفاوت‌های رانا پلاس با رانا تغییر اساسی در چراغ‌های عقب و جلوی آن است.

همچنین قالپاق و طراحی جلوپنجره‌های رانا پلاس هم نسبت به رانا تغییر داشته‌است. به صورت کلی رانا پلاس که یکی از جدیدترین ماشین های ایران خودرو است توانسته با تغییرات زیادی در بخش طراحی، به عنوان یکی از ماشین‌های محبوب بازار شناخته می‌شود.

رانا پلاس

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو کار سختی نیست و شما می‌توانید به آسانی برای خرید جدیدترین ماشین های ایران خودرو ثبت نام کنید. برای این کار کافی است وارد سایت ثبت نام ایران خودرو شوید.

در این قسمت پس از ثبت نام و وارد کردن مشخصات خود می‌توانید نسبت به ثبت نام جدیدترین ماشین‌های ایران خودرو اقدام کنید.

جدیدترین ماشین های سایپا

اما سایپا در سال‌های اخیر ماشین های جدید زیادی را روانه بازار کرده‌است. سایپا سال‌ها با تولید پراید، لقب پرفروش‌ترین خودروی ایرانی را یدک می‌کشید و حالا با معرفی ماشنی های جدید خود، قصد دارد تا مجددا سهم بیشتری از بازار خودروهای داخلی را تصاحب کند.

سایپا کوئیک جدیدترین ماشین سایپا

سایپا کوئیک یکی از جدیدترین ماشین های سایپا است که با طراحی کاملا بومی تولید شده‌است. طراحی کوئیک شباهت‌های زیادی با ساینا دارد. سایپا کوئیک در دو نمونه دنده اتوماتیک و دنده دستی عرضه می‌شود.

گیربکس مدل دنده اتوماتیک از نوع CVT و مدل دنده‌ای از یک گیربکس 5 دنده بهره می‌برد. مصرف سوخت سایپا کوئیک در حدود 7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که برای یک خودرو ارزان قیمت گزینه بسیار مناسبی است.

موتور 1503 سی سی و استاندارد یورو 4 در مصرف سوخت باعث می‌شود تا سایپا کوئیک به عنوان یکی از بهترین محصولات سایپا در بازار باشد و به عنوان یکی از راحت‌ترین ماشین‌ها برای رانندگی محسوب شود. 

لیست ماشین های ایران خودرو و سایپا

ایران خودرو سایپا
پراید سمند
ساینا پژو 206
تیبا پژو 405
کوئیک سمند
آریو رانا
مگان دنا
تندر 90 تارا
ریو هایما
زانتیا پژو پارس
ماکسیما  

بهترین ماشین ایران خودرو

خرید خودرو در بازار امروز ایران شرایط پیچیده‌ای دارد. فرقی نمی‌کند که بخواهید محصول کدام سازنده خودرو را خریداری کنید؛ در هر صورت انتخاب دشواری پیش رو دارید.

انتخاب بهترین ماشین ایران خودرو بستگی به نیازها و اولویت‌های شما دارد. قدرت خرید، ویژگی‌های مهم برای شما و خدمات پس از فروش یک خودرو می‌توانند روی خرید شما اثر بگذارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که پژو 206 تیپ 2 و پارس تیوفایو از پرفروش‌های ایران خودرو بوده‌اند و دنا پلاس و پژو 207 هم در سال‌های اخیر به عنوان پرطرفدارترین‌های ایران خودرو شناخته می‌شوند.

می‌توان گفت این خودروها انتخاب مناسبی هستند و به همین دلیل افراد زیادی به خرید آن‌ها تمایل نشان داده‌اند.

قیمت ماشین های ایران خودرو

قیمت ماشین‌های ایران خودرو به عوامل زیادی بستگی دارد و طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود. نو و کارکرده بودن خودرو، سال تولید، ویژگی‌ها و امکانات، خدمات پس از فروش و … همه و همه در قیمت خودروها تاثیرگذارند.

در بازار پر نوسان این روزها بهتر است قیمت خودرو را به صورت روزانه بررسی کنید. ماشین‌های ایران خودرو در حال حاضر از 160 میلیون تومان تا بیش از 300 میلیون تومان معامله می‌شوند.

بهترین ماشین سایپا

در انتخاب بهترین ماشین سایپا هم باید به ویژگی‌های مورد انتظار، بودجه و … توجه کنید. ماشین مناسب سفر، ماشین مناسب کار و … با هم متفاوت هستند و بودجه شما هم در انتخاب‌تان تاثیر زیادی دارد. باید این نکته را در نظر بگیرید که خودروهای سایپا با قیمت پایین‌ترین نسبت به ایران خودرو به بازار عرضه می‌شوند.

پراید همچنان به عنوان خودروی پرفروش سایپا شناخته می‌شود و در سال‌های اخیر کوئیک و تیبا صندوقدار هم جزو پرفروش‌ترین‌های سایپا بوده‌اند و در میان بهترین ماشین‌ها برای مسافرکشی قرار گرفته‌اند. 

ارزان ترین ماشین ها در بازار

این روزها پیدا کردن ماشین ارزان کار بسیار دشواری است و برای خرید ارزان‌ترین مدل موجود در بازار باید مبلغی حدود 200 میلیون تومان بپردازید.

این مسئله در بین جدیدترین ماشین‌های ایران خودرو کمی دشوارتر است و قیمت ماشین‌های ایران خودرو تقریبا همگی از 350 میلیون تومان شروع می‌شوند.

همچنان پراید 132 و پراید 151 به عنوان ارزان‌ترین خودروهای موجود در بازار ایران شناخته می‌شوند. سایپا در زمینه تولید ماشین‌های ارزمان قیمت گوی سبقت را از جدیدترین ماشین های ایران خودرو ربوده و به انتخاب اول خودروی ارزان قیمت تبدیل شده ‌است.

تپسی بهترین روش کسب درآمد با ساعت کار شناور

یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد برای افرادی که مشغول به کار ثابت هستند و قصد دارند در ساعات فراغت و یا زمان‌های غیرکاری خود درآمد داشته باشند، استخدام به عنوان راننده تاکسی اینترنتی است.

مزیت کار در تپسی زمان کاری شناور و تعداد درخواست بالای سفر در تمامی ساعات شبانه روز است که به شما این امکان را می‌دهد که در زمان‌های فراغت، در مسیر رفتن به سر کار و یا در مسیر بازگشت به خانه، می‌توانید از طریق تپسی درآمدزایی داشته باشید.

تپسی بهترین روش کسب درآمد با ساعت کار شناور

ثبت نام راننده در تپسی

استخدام راننده در تپسی فرآیند بسیار آسانی دارد. شما می‌توانید به صورت آنلاین فرم ثبت نام راننده در تپسی را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان تپسی باشید. پس از تکمیل مدارک، ثبت نام شما تایید می‌شود و می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

هم اکنون تپسی در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، قم، یزد، آمل، قائم‌شهر، ساری، رشت، کرمان، اهواز کرج، ارومیه، لاهیجان، انزلی و تبریز فعال است و می‌توانید برای استخدام راننده در این شهرها درخواست خود را ثبت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.