در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

درآمد راننده تاکسی در کیش چقدر است؟ + شرایط و جزییات

درآمد رانندگان تاکسی در کیش چقدر است؟

لذت سفر به کیش را رفت و آمد آسان در آن بیشتر می‌کند. برای همین رانندگان تاکسی‌های کیش تقریبا یکی از پرکارترین شغل‌ها را در این جزیره زیبای تفریحی دارند. در سفر به کیش، علاوه‌بر تاکسی‌ های اینترنتی می‌توانید از دو نوع تاکسی زرد و سفید نیز برای حمل و نقل در شهر استفاده کنید. این تاکسی‌ها هر کدام با هم تفاوت‌هایی دارند که در ادامه این مطلب از بلاگ تپسی به بررسی آنها، درآمد تاکسی کیش، نرخ کرایه‌ها و مواردی از این دست می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

درآمد تاکسی در کیش + زندگی با شغل رانندگی

کیش جزیره زیبا و با کیفیتی است که زندگی در آن به نسبت بسیاری از شهرهای ایران بسیار بالاتر است. البته در پی آن هزینه‌های زندگی در کیش هم بالا است و نباید آن را دست کم گرفت. برای زندگی در کیش برخلاف دیگر شهرهای ایران باید کارت اجازه اقامتی تحت عنوان کیشوند داشته باشید.

درآمد تاکسی در کیش بستگی به آن دارد که راننده تاکسی زرد، سفید، سبز یا راننده تاکسی اینترنتی باشید. هزینه تاکسی‌های سفید براساس ورودی مسافر نسبت به مسافتی خاص تعیین می‌شود و البته برای آژانس‌های تاکسی تلفنی یا دربستی کار می‌کنند. تاکسی زردها نیز ورودی مشخص دارند اما به ازای هر توقف در ایستگاه میزانی مشخص به کرایه اضافه می‌کنند. لازم است بدانید که تاکسی های اینترتی کیش سهمیه‌ای خاص دارند و این برای آن است که به به درآمد دیگر رانندگان تاکسی در کیش آسیبی وارد نشود.

درآمد تاکسی در کیش

قیمت تاکسی در کیش 1402

 قبل‌تر هزینه تاکسی در کیش بسیار کمتر بود اما براساس آخرین تغییرات نرخی، قیمت تاکسی کیش 1402 نرخی متفاوت با سال‌های پیش دارد. در سال 1402، هزینه تردد درون شهری با تاکسی‌ها از 40 هزار تومان شروع شده و گاهی بسته به دور بودن مسیر به 150 هزار تومان هم می‌رسد.

این قیمت بین تاکسی‌های سفید، زرد و اینترنتی یکسان نیست. تاکسی‌های سفید بر اساس بخشنامه قیمت کرایه‌شان تعیین می‌شود. البته در جابجایی‌های دربستی قیمت بین راننده و مسافر بیشتر توافقی است و مرجعی برای آن وجود ندارد. تاکسی های اینترنتی همچون تپسی و اسنپ نیز به‌صورت سیستمی و بر اساس میزان مسافت، ساعت درخواست، ترافیک و عواملی از این دست هزینه سفر را مشخص می‌کنند.

البته یک نوع تاکسی دیگر به نام تاکسی لندن در کیش وجود دارد که تعرفه آن با تاکسی سفید و تاکسی تلفنی برابری می‌کند. در مجموع می‌توانیم اینطور نتیجه‌گیری کنیم که درآمد راننده تاکسی در کیش مناسب است و کفاف هزینه‌های زندگی در کیش را می‌دهد.

درآمد تاکسی اینترنتی

نرخ کرایه تاکسی سفید در کیش

تاکسی‌های سفید همان تاکسی‌های تلفنی و آژانسی در کیش هستند و هزینه‌شان براساس کیلومتر مشخص می‌شود. برای همین باید مسافر در استفاده از این نوع تاکسی حتما به عدد تاکسی‌متر در انتها توجه کند.

نرخ تاکسی سفید کیش از یک کیلومتر تا هفت کیلومتر، از فرودگاه و بالعکس، سافاری و مناطق غربی جزیره متفاوت است.

در زمان استفاده از تاکسی سفیدهای کیش لازم است بدانید که هزینه هر دقیقه توقف برابر با یک کیلومتر حرکت محاسبه می‌شود. همچنین در صورت کنسل کردن ماشین، مسافر باید ۲۰ درصد نرخ ورودی به عنوان جریمه به راننده بپردازد.

توجه! از ساعات ۱۲ شب تا ۶ صبح، نرخ تاکسی‌های سفید کیش ۱۰ درصد بیشتر از دیگر ساعات روز است.

نرخ کرایه تاکسی زرد در کیش

تاکسی‌های زرد برخلاف تاکسی‌های سفید یک نرخ ورودی مشخص دارند که به ازای ایستادن در هر ایستگاه مبلغ مشخصی به آن اضافه می‌شود.

بازار مرجان تا میدان غدیر، بازار مرجان تا میدان‌های لارک، بازار مرجان تا میدان ساحل، بازار مرجان تا شهرک صدف، میدان آرین تا میدان هرمز و بیمارستان، میدان آرین تا بازار مروارید و شهرک صدف، میدان آرین تا میدان آبشار و سه‌راه پردیس جنوبی، میدان آرین تا بازار مرجان، میدان آرین تا میدان لارک و میدان غدیر، هایپرمارکت تا میدان پرواز، دهکده ساحلی و شهرک رز، هایپرمارکت تا دانشگاه آزاد و هایپرمارکت تا پارک آبی اوشن از جمله پرترددترین ایستگاه‌های تاکسی زردهای کیش هستند.

توجه! نرخ کرایه تاکسی زردهای کیش از نیمه شب تا ۶ صبح،۱۰ درصد بیشتر از نرخ زمان عادی محاسبه می‌شود.

 

درآمد راننده تاکسی در کیش چقدر است؟

بهترین نوع تاکسی در کیش کدام است؟

بهترین نوع تاکسی در کیش معمولا تاکسی‌های سفید هستند. این تاکسی‌ها بیشتر خارجی هستند و معمولا مدلشان تویوتا کمری است؛ در چنین شرایطی رفاه سفر مسافر به خوبی تامین خواهد شد. البته تاکسی‌های لندنی نیز کیفیت بالایی دارند. تاکسی‌های لندنی مخصوصا برای افراد توانجویی که نیاز دارند از ویلچر استفاده کنند، گزینه خیلی مناسبی است.. در مجموع بیشتر ماشین‌ها در کیش خارجی هستند و از این رو تاکسی های اینترنتی نیز اکثرا مدل بالا هستند و کیفیت خوبی دارند.

مزایا و معایب رانندگی تاکسی در کیش

هر شغلی معایب و مزایای خودش را دارد؛ رانندگی تاکسی در کیش نیز از آن مستثنی نیست. از مزایای رانندگی در کیش می‌توانیم به کار با ماشین‌های مدل بالا، خیابان‌های خلوت، نرخ کرایه ‌های نسبتا بالا و متعاقب آن درآمد بیشتر، مشخص بودن نوع تاکسی‌ها، یادگیری راحت کل مناطق در زمانی کوتاه و آشنایی با مسافران و افراد خاص عنوان کرد.

از معایب آن هم که باید به عدم تعادل آب و هوای جزیره، فرسایشی بودن راندن تاکسی و فصلی بودن میزان درآمد نام برد. درآمد تاکسی در کیش در فصول پرسفر بسیار زیاد و در دیگر زمان‌ها به نسبت کم است.

استخدام راننده تاکسی در کیش

اگر قصد دارید تا در تاکسی‌های تلفنی کیش کار کنید، کافیست تا به آگهی‌های استخدامی جزیره سر بزنید، در بعضی از آگهی‌ها حتی قید شده که راننده بدون ماشین هم استخدام می‌کنند.

برای کار در ناوگان تاکسیرانی کیش هم باید به سازمان تاکسیرانی جزیره مراجعه کنید.

اگر هم که قصد دارید تا به عنوان راننده تاکسی اینترنتی در کیش مشغول شوید، کافیست تا اول از همه از سهمیه تاکسی های اینترنتی کیش باخبر شوید و بعد اقدام کنید

جهت ثبت نام راننده در تپسی به لینک زیر مراجعه نمایید: 

ثبت نام راننده

آیا شما رانندگی در کیش را به عنوان شغل اول خود انتخاب می کنید؟

در این مطلب کاملا درباره شغل رانندگی تاکسی در کیش برایتان گفتیم؛ معایب و مزایا را هم کامل مورد بررسی قرار دادیم. دیگر نوبت شماست. در هر شهری از ایران که زندگی می کنید، می توانید تنها در عرض 10 دقیقه یکی از سفیران تپسی شوید. به صفحه جذب راننده تپسی بروید، شرایط را مطالعه کنید و بعد با کارشناسان تپسی ارتباط بگیرید.

 هر سوالی هم که داشتید، می‌توانید از ما بپرسید؛ حتما پاسخ شما را خواهیم داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.