در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

ثبت نام راننده تپسی
آموزش سفیران تپسی

معرفی انواع درخواست های سفر رانندگان تپسی

هنگامی که برنامه تپسی رانندگان را روشن می‌کنید، احتمالا درخواست‌های سفر متفاوتی به شما نشان داده می‌شود. از سرویس‌های مختلف تپسی می‌توان سرویس کلاسیک، پلاس، باهمسفر، پیک و تپسی تلفنی را نام برد. در این مقاله به جزئیات درخواست سفر هر سرویس و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

تپسی کلاسیک

سرویس کلاسیک تپسی سفری اختصاصی را به مسافر ارائه می‌دهد. سرویس کلاسیک در هنگام نمایش درخواست سفر، با تگ سفر کلاسیک و با رنگ آبی، به شما نمایش داده می‌شود.

حداکثر تعداد مسافرین در سفرهای کلاسیک 3 نفر و مقصدهای درخواستی هم 3 مقصد است.

 سفر کلاسیک تپسی

سرویس پلاس

در سرویس پلاس، خودروهایی با مدل و کیفیت بهتر، خدمت‌رسانی به کاربران را انجام می‌دهند.

هزینه سفرهای سرویس پلاس، ۲۰ درصد از سرویس کلاسیک بیشتر است. این سرویس در حال حاضر در شهر تهران فعال است و  درخواست سفر پلاس، با تگ پلاس به شما نمایش داده می شود.

درخواست سفر پلاس
درخواست سفر پلاس

در صورتی که شما سفیر تپسی پلاس باشید، در قسمت پروفایل حساب کاربری در نرم‌افزار سفیران خود، علامت مخصوص به سفیران پلاس را مشاهده خواهید کرد و در صورت وجود درخواست سفر پلاس، این درخواست برای شما ارسال خواهد شد.

حداکثر تعداد مسافرین در سفرهای پلاس 3 نفر و مقصدهای درخواستی هم 3 مقصد است.

سرویس باهمسفر

سرویس باهمسفر، یک سرویس سفر اشتراکی است که با استفاده از آن می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. سفرهای اشتراکی تپسی نسبت به یک سفر عادی ۳ مقصده مشابه، ۱۵ درصد درآمد ساعتی بیشتری برای سفیران دارد.

در این سفرها، مسافران با مبدا نزدیک به هم، به‌صورت اشتراکی سفر می‌کنند. حمل بار اضافی و همچنین داشتن همراه در سفرهای اشتراکی ممنوع است.

درخواست سرویس باهمسفر
درخواست سرویس باهمسفر

 سفر اشتراکی باهمسفر علاوه بر افزایش درآمد شما، برای مسافر نیز اقتصادی‌تر است و باعث کاهش ترافیک و همچنین کاهش آلودگی هوا خواهد شد.

سرویس پیک

سرویس پیک یا سرویس اتوپیک، مخصوص انجام سفرهای خدماتی و ارسال مرسولات است. در صورتی که مسافر تقاضای سفر خدماتی دارد باید سفر پیک را برای درخواست خود انتخاب کند.

درخواست سرویس اتوپیک
درخواست سرویس اتوپیک

در سرویس اتوپیک، درخواست سفر با تگ اتوپیک، به شما نمایش داده می شود.  برای دریافت سفر پیک نیازی به ثبت نام به عنوان پیک ندارید و این درخواست برای تمام رانندگان تپسی ارسال می‌شود.

تپسی تلفنی

در این سفرها، مسافر درخواست خود را از طریق نرم افزار ثبت نمی‌کند بلکه مبدا و مقصد خود را از طریق تماس با شماره «۱۶۳۰» ثبت می‌کند. تپسی تلفنی در هنگام نمایش درخواست سفر با تگ سفر تلفنی، به شما نمایش داده می‌شود.

درخواست تپسی تلفنی
درخواست تپسی تلفنی

هزینه تپسی تلفنی نسبت به درخواست سفر از طریق نرم‌افزار مقداری بیشتر است و این مقدار بر اساس مسیر، به صورت خودکار و هوشمند محاسبه شده و متعلق به تپسی خواهد بود، اما مبلغی از هزینه سفر و درآمد سفیر کم نمی‌شود.

همچنین کمیسیون هزینه‌ی اضافه شده به قیمت سفر، از سفیر دریافت نمی‌شود.

۱۸ دیدگاه ها

  1. سلام من تازه ثبت نام کردم و تجربه زیادی ندارم ولی همین که از اینجا میتونم کسب درامد کنم از شما عزیزان ممنونم پاینده باشید

    1. همراه عزیزسلام، خیلی خوشحالیم که از خدمات ما راضی هستین، ما همواره در تلاشیم که رضایت شما رو در خدمات دهی به دست بیاریم.

  2. درودبرشما
    خدا قوت
    من تازه وارد تپسی شدم. تو این مدت نرم افزار شما دقیقا مسکلات اوایل اسنپ وداره که امید وارم رفع بشه
    اول اینکه فاصله تا مبدأ رو به دقیقه میزنه من تو دوتا یر ویس که رفتم متوجه شدم میزنه مثلا ۵دقیقه حدود ۲-۳کیلومتر با مبدا فاصله داری که این خودش یه سرویسه
    دوم اینکه وقتی مسافر سوار میشه دیگه مبلغی نشون نمیده تا برسی پایان بزنی بعد معلوم میشه که نقدی باید بگیری یا پرداخت شده یا اصلا چقدر بود

  3. دمتون گرم عزیزان زحمت کش واقعا خسته نباشید و خدا قوت داره بهتون بگم…..
    اسنپ یه جوری تو منگنه میزارتت که انگار برده و غلام حلقه به گوش استخدام کردن با چندل قاز کرایه که راننده فقط زنده بمونه باهاش….
    اسنپ فقط هوای مسافرو داره و راننده براش هیچ ارزشی نداره…

  4. سلام خسته نباشی از زحمات شما سپاسگزارم در حال حاضر میبینم برای شما ارزش راننده بیشتر از مسافر هست اینجا راننده به برخورد مسافر امتیاز می‌دهد واین خود یک ارزش برای سفیر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا