در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

ثبت نام راننده تپسی
اخبار تپسی

سرویس سپید-ویژه سفیران

درخواست‌های خاکستری رنگ سرویس «سپید» آشنا شوید:
در استفاده از سرویس سپید تپسی، حتما این نکات مهم را رعایت کنید:

 

۴ دیدگاه ها

  1. واللا ما از اول شیوع کرونا ، ضدعفونی محل های ذکر شده رُ انجام میدیم ، در حین سفر هم از مسافر درباره ضدعفونی و احیانا بوی مواد نظر خواهی میکنیم .
    ۰۹۱۹۲۲۷۲۹۴۸

  2. سلام. افتخار این را دارم که جزو سفیران سلامت باشم . خودرو من به شیلد محافظ مجهز شده ولی این شیلد با تمام محاسنی که دارد ،معایبی نیز دارد از جمله :
    ۱- در طول روز بعلت انعکاس نور جانبی و خصوصا”شب بر اثر انعکاس نور گوشی همراه ، رویت آینه بغل و کلا” سمت راست خودرو دچار اشکال می شود .
    ۲- گرمای قسمت راننده آزار دهنده است .
    ۳- درهوای گرم آتی ،امکان خنک کردن توسط کولر جای سوال است .
    ۴- متاسفانه برخی از مسافرین محترم کماکان پرداخت نقدی دارندکه میباید از فاصله بین شیلد با سقف این امر صورت گیرد که چهره خوبی ندارد.
    ۵- باتوجه به حصار شیلد و استفاده از ماسک، برای صحبت لازم با مسافر میبایست با صدای بلند صحبت کرد(یکی از مسافرینم در پاسخ به سوالم که ” به مقصد رسیدیم.هر جا که مناسب است بفرمائید” چون صدایم آرام بود و مجبور شدم بلندتر تکرار کنم . باتعجب گفت” آقا ! چقدر عصبانی هستی!” بعد از توضیح علت به ایشان ، با خنده گفت “خدا بهت صبر بده که تاشب چقدر باید داد بزنی”‌.
    علی ایحال سلامت بودن هزینه هایی دارد که باید پرداخت.
    در پایان عرایضم این نکته که با توجه به رفع ممنوعیت تردد درمنطقه طرح ترافیک ،شاهد ترافیک سنگین وزمان بر در طول روز و خصوصا عصرها هستیم ولی مبلغ هزینه سفر مانند روزهای خلوت ایام قرنطینه محاسبه میشودرا خاطر نشان می سازم .
    بازهم از مدیریت محترم شرکت و کارشناسان عزیز ودیگر همکاران متشکرم . حق یارتان

  3. والا الان دو روز نصب شده دریغ از یک سرویس توی منطقه قرمز نقشه ام سرویس به من ارجاع نمیشه که هیچ سرویس معمولی قیمت خیریه هم برای من نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا