در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

روش‌های پرداخت هزینه سفرهای تپسی

تپسی برای پرداخت هزینه سفر یا هزینه ارسال بسته، روش‌های متنوعی را به کاربرانش پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید هزینه استفاده از انواع سرویس‌های تپسی را هر طور که راحت هستید پرداخت کنید.

پرداخت نقدی

گزینه پرداخت نقدی همیشه پیش روی شماست و می‌توانید هزینه را به صورت نقدی به سفیر تپسی بپردازید. در مورد سرویس‌های ارسال بسته توجه داشته باشید که در صورت پرداخت هزینه ارسال توسط گیرنده، فقط امکان استفاده از گزینه پرداخت نقدی وجود دارد.

پرداخت با کیف پول تپسی

با شارژ کیف پول تپسی می‌توانید هزینه سفرهایتان را کاملا آنلاین و بدون وارد کردن اطلاعات کارت و رمز پرداخت کنید. برای این کار به منوی اصلی اپلیکیشن تپسی بروید و وارد گزینه کیف پول شوید. حالا یکی از مبالغ پیشنهادی را انتخاب یا مبلغ دلخواهتان را وارد کنید و روی دکمه پرداخت بزنید تا وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید و مبلغ مورد نظر را با کارت بانکی‌تان پرداخت کنید. در هر سفر، هزینه به صورت خودکار از کیف پولتان کسر خواهد شد.

پرداخت مستقیم تپسی

با پرداخت مستقیم، دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و دریافت رمز عبور برای پرداخت هزینه سفر ندارید. با فعال‌سازی پرداخت مستقیم فقط یک بار اطلاعات حساب و سقف برداشت روزانه را وارد می‌کنید و تنها با لمس یک گزینه، مبلغ سفر به صورت مستقیم و امن، از حساب شما برداشت می‌شود. هر زمان که مایل باشید می‌توانید این امکان را در اپلیکیشن تپسی خود غیرفعال کرده یا ویرایش کنید. با مطالعه مطلب امکان پرداخت مستقیم هزینه سفر با یک اشاره می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد این روش پرداخت به دست آورید.

سرویس پرداخت اعتباری تپسی

سرویس پرداخت اعتباری تپسی (تپسی‌پی) سرویسی است که به شما امکان می‌دهد هزینه سفرهایتان با تپسی را در پایان هر ماه پرداخت کنید.

پس از فعال‌سازی این سرویس، به صورت پیش‌فرض، ۴۰۰,۰۰۰ تومان اعتبار برای شما در نظر گرفته می‌شود و می‌توانید با آن هزینه سفرهایتان را بپردازید. با پرداخت هزینه‌ها در پایان هر ماه، سرویس اعتباری مجددا شارژ می‌شود و برای ماه بعدی می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر اعتبار شما پیش از رسیدن به پایان ماه تمام شد، می‌توانید بدهی‌تان را در همان لحظه تسویه کنید تا سرویس اعتباری برای شما مجددا فعال شود.

شما با کدام روش راحت هستید؟

روش‌های متنوع پرداخت هزینه استفاده از خدمات تپسی را به شما معرفی کردیم. شما از کدام روش برای پرداخت استفاده کرده‌اید و کدام روش را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.