در تیم مارکتینگ تپسی چه میگذرد؟
تیم مارکتینگ تپسی، تمرکز اصلی خود را بر روی مسافران قرار داده است. در واقع میتوان به این صورت توضیح داد که مسئولیت اپلیکیشن تپسی از جهت فنی، با تیم تکنولوژی است، تمرکز تیم عملیات بر روی سفیران بوده و مارکتینگ، مسافران را به عهده دارد.
مجموعهی وظایفی که بر عهدهی تیم مارکتینگ قرار دارند، به شرح زیر است:
جذب مسافر برای استفاده از خدمات تپسی: برای رسیدن به یک کسب و کار موفق و ارائهی بهینهی خدمات، لازم است که برند و مزیتهای آن را به مردم معرفی و آنها را به استفاده از این خدمات دعوت کنیم.
نگهداشت مسافر و جلب رضایت او: تنها جذب مسافر کافی نیست. مارکتینگ وظیفه دارد تا با توجه به سلیقهی مخاطب و نیازهای او، امکانات و مزایایی را در نظر بگیرد تا به این ترتیب، مسافری که از تپسی استفاده میکند، تمایل به ادامهی این مسیر داشته باشد.
برندینگ و ارائهی چهرهی مثبت برند: این، یکی از مهمترین وظایف مارکتینگ است. داشتن حس مثبت مخاطب نسبت به برند، علاوه بر خدمات ارائه شده، به تصویر و هویتی که برند برای خود تعریف کرده و از خود نشان میدهد نیز بستگی دارد. طراحی این هویت با توجه به محتوای کار مجموعه، بر عهدهی تیم مارکتینگ است.
وظایف بالا، در قالب چند تیم که علاوه بر داشتن نقشهای مختلف به همکاری با یکدیگر پرداخته و وظایفشان در برخی موارد با یکدیگر همپوشانی دارند، انجام میگیرند:
تیم دیجیتال مارکتینگ: مدیریت و برنامهریزی برای تبلیغات دیجیتالی و آنلاین تپسی، بر عهدهی این تیم است. این تیم با استفاده از ظرفیتهای مارکتینگ و ترتیب دادن همکاری با آژانسهای تبلیغاتی، علاوه بر معرفی خدمات برند، به ارائهی چهرهی مثبت از آن کمک میکند.
تیم خلاقیت: متنهای تبلیغاتی، طرحهای گرافیکی، بیلبوردها، ویدیوها و موشن گرافیکهای تبلیغاتی و سایر آثار تبلیغاتی از این دست، توسط تیم خلاقیت انجام میشوند. این بخش، علاوه بر تبلیغات، به دپارتمانهای داخلی شرکت نیز خدمترسانی میکند.
تیم روابط عمومی: ارتباط با انواع رسانههای آنلاین و غیرآنلاین و پیشبرد فعالیتهای مرتبط با مسئولیت اجتماعی، نیاز به مدیریت و برنامهریزی دارد که این بخش را نیز تیم روابط عمومی عهدهدار شده است. این تیم، علاوه بر تاثیر بیرونیای که میگذارد، وظایفی را نیز در داخل مجموعه بر عهده دارد. مثلا، تسهیل روابط بین دپارتمانهای مختلف.
تیم شبکههای اجتماعی: این تیم زیر نظر تیم روابط عمومی کار کرده و وظیفهی آن طراحی استراتژی، تهیهی محتوای خلاق و مدیریت شبکههای اجتماعی است.
تیم Performance: نگهداشت مسافر، به عهدهی این تیم است. مدیریت و برنامهریزی برای جلب رضایت مخاطب و ارائهی خدمات ویژهی مرتبط با هر مسافر نیز توسط همین تیم انجام میشود.
تیم توسعهی کسب و کار: همکاری با سایر برندها و مجموعهها و فراهم آوردن رویدادهایی که برای کسب و کار تپسی مفید هستند، به عهدهی این تیم است.
فضای تیم مارکتینگ تپسی، بسیار صمیمانه است و همانطور که گفته شد، تیمهای مختلف در دل این مجموعه در پروژههای مختلف با یکدیگر همیاری میکنند. اما به دلیل تاثیر مستقیمی که این تیم بر کلیت کسب و کار دارد، جدیت در کار، المان بسیار مهمی است.
اعضای تیم نیز فارغ از سوابق تحصیلی و شغلی مرتبط، نیازمند یک توانایی فردی مهم هستند آن هم توانایی پیش بردن صفر تا صد یک پروژه و کنار آمدن و ارتباط موثر با تمامی بخشهاست. کسی که عضو تیم مارکتینگ تپسی است، میبایست همواره پویا و پرشور بوده و مطمئن باشد که به محض درخواست راهنمایی و همکاری، همهی اعضای تیم، آماده به کمک هستند.
سلام ودرود خدیوی هستم از هلدینگ الکا . لطفا از امکانات و تجهیزات مجموعه ای الکا در سایت مجموعه بازدید فرمایید . این مجموعه کاملا آ ماده همکاری با تپ سی در حوزه های مرتبط میباشد . سپاس ارادتمند شما : کیوان خدیوی ۰۹۱۲۸۹۲۷۹۳۹-۴۰۷۷۳۷۱۱-۱۴