در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

بهترین راه ارسال کالا چیست؟ + معرفی ارزانترین روش ارسال کالا

ارسال کالا امروز دغدغه بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ اینترنتی است. بهترین راه ارسال کالا باید هم سلامت محصول را تضمین کند و هم کمترین هزینه را برای مشتری و صاحب برند به دنبال داشته باشد. در این مقاله قرار است روش های مختلف ارسال کالا را معرفی و بررسی کنیم.

تپسی را بخوانید.

بهترین راه ارسال کالا

امروز دست کاربر برای انتخاب شیوه ارسال کالا باز است. اما اگر بخواهیم به طور خلاصه بهترین روش را معرفی کنیم، باید ویژگی‌های زیر را در نظر بگیریم.

  • تضمین سلامت کالا

برخی از شرکت‌هایی که در زمینه ارسال کالا فعالیت می‌کنند، با توجه به ارزش بسته، کالای مشتری را بیمه می‌کنند. از طرف دیگر تجربه شرکت و اعتماد مشتری مشخصه دیگری در تضمین سلامت مرسوله است.

  • هزینه کم و به صرفه

انتخاب ارزانترین روش ارسال کالا برای فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و کوچک اهمیت بسیاری دارد. به همین خاطر کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند شرکتی را برای این کار انتخاب کنند که در عین کیفیت، ارزان باشد.

  • امکان پیگیری وضعیت مرسوله

احتمالا برای شما هم پیش آمده که پس از فرستادن بسته، نگران سلامت آن شده باشید! برخی از شرکت‌های فعال در زمینه ارسال مرسوله، امکان رصد لحظه‌ای وضعیت کالا را بر اساس کد پیگیری برای کاربر فراهم می‌کنند.

  • پشتیبانی و پاسخگویی

یکی از راه‌های جلب اعتماد کاربر و همچنین انتخاب بهترین راه ارسال کالا پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته است. مزیتی که سرویس تپسی پک در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • سرعت ارسال مرسوله

بعد از تضمین سلامت کالا، سرعت ارسال ویژگی دیگری است که در اولویت‌های کاربر قرار دارد.

با توجه به موارد گفته شده چه گزینه‌هایی در اختیار کاربر برای انتخاب روش ارسال کالا است؟

تپسی بهترین راه ارسال کالا درون شهر

ارسال کالا با تپسی می‌تواند انتخاب به‌صرفه‌ای هم برای صاحب کسب‌وکار و هم کاربر معمولی باشد. تپسی برای ارسال مرسوله‌های درون شهری سه گزینه دارد.

1-     موتوپیک سریع ترین روش ارسال مرسوله

پیک موتوری تپسی که در اپلیکیشن این برند با نام موتوپیک شناخته می‌شود، گزینه مناسبی برای ارسال مرسوله درون شهری است.

این سرویس به صورت 24 ساعته در اختیار تمام کسانی است که اپلیکیشن تپسی را در اختیار دارند. همچنین شماره تلفن 1630 راه دیگری برای استفاده از این سرویس است.

کاربر پس از انتخاب محل دقیق مبدا و مقصد، با لمس دکمه انتخاب سفیر، می‌تواند به نزدیک‌ترین سفیران تپسی دسترسی داشته باشد.

جابه‌جایی مرسوله به وسیله موتور به خصوص در شهرهای پرترافیکی مانند تهران، ارزانترین روش ارسال کالا است.

موتوپیک تپسی – بهترین راه ارسال کالا

1-     اتوپیک تضمین سلامت مرسوله

جابه‌جایی مرسوله به وسیله تپسی تنها از طریق موتور امکان‌پذیر نیست. سرویس اتوپیک نیز برای ارسال مرسوله‌های بزرگ‌تر در دسترس کاربران است.

این سرویس نیز از طریق اپلیکیشن و تلفن 1630 قابل استفاده است.

2-     تپسی پک به صرفه برای کاربران

سرویس دیگر ارسال مرسوله این استارت‌آپ، تپسی پک است. کاربر با استفاده از این قابلیت می‌تواند بسته‌های خود را بر اساس زمان‌بندی ارسال کند.

قیمت ارسالی بسته توسط این سرویس به طور میانگین 30 درصد ارزان‌تر از سرویس‌های دیگر است. تپسی پک را می‌توان ارزانترین روش ارسال کالا دانست.

الو پیک سرویس ارسال کالا

الو پیک یکی دیگر از استارت‌آپ‌هایی است که در زمینه ارسال مرسوله درون شهری و ارسال کالا به شهرستان فعال است. از جمله سرویس‌های الوپیک عبارت است از:

الوپیک

پیک موتوری این مجموعه به نام الوپیک فعالیت می‌کند. کاربران به وسیله اپلیکیشن و سایت این مجموعه می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

الووانت

سرویس دیگر این مجموعه با نام الووانت برای جابه‌جایی وسایل سنگین‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربر از اپلیکیشن و سایت مجموعه به سرویس الووانت برای ارسال کالا دسترسی دارد.

الوپست

این سرویس برای ارسال کالا به شهرستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. سفیر پس از دریافت مرسوله، آن را به نزدیک‌ترین شعبه شرکت پست منتقل کرده و کارهای مربوط به پست مرسوله را برعهده می‌گیرد.

میاره، استارت‌آپ ارسال کالا

میاره مجموعه دیگری است که در این زمینه به وسیله پیک موتوری در شهرهای تهران و کرج فعالیت می‌کند.

این استارت‌آپ بخش بزرگی از نیروی فعال خود را در زمینه ارائه خدمات به کسب‌وکارهای دیگر مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی و … اختصاص داده‌است.

شرکت ملی پست

تاریخ تشکیل اداره پست در ایران به دوران قاجار بازمی‌گردد. ولی آنچه امروز به عنوان شرکت ملی پست شناخته می‌شود در دهه 60 تشکیل شده‌است.

این مجموعه در زمینه ارسال کالا به شهرستان و همینطور خارج و همچنین ارسال بسته‌های درون شهری فعالیت می‌کند.

کاربران می‌توانند به وسیله شرکت ملی پست و از سه طریق بسته‌های خود را ارسال کنند.

پست سفارشی

پر استفاده‌ترین شیوه فرستادن مرسوله از طریق شرکت پست، پست سفارشی است. در این سرویس به طور معمول کالا در مدت زمان 5 تا 7 روز به دست گیرنده می‌رسد.

هزینه ارسال توسط پست سفارشی بر اساس مسافت و وزن کالا محاسبه می‌شود. حداکثر وزن بسته تحویلی در این شیوه ارسال 40 کیلوگرم است.

پست سفارشی ارزانترین روش ارسال کالا از طریق شرکت ملی پست است.

بهترین راه ارسال کالا
ارسال کالا با پست

پست پیشتاز

این شیوه هزینه بیشتری نسبت به پست سفارشی دارد و در عوض کالا حداکثر بین مدت زمان 24 تا 72 ساعت به دست گیرنده می‌رسد.

پست سفارشی انتخاب مناسبی برای فرستادن بسته به شهرستان است. حداکثر وزن بسته‌های ارسالی در این شیوه 25 کیلوگرم است.

پست ممتاز

اگر زمان رسیدن بسته برای شما اهمیت بسیاری دارد، پست ممتاز انتخاب مناسبی است. کالا از طریق این سرویس بین 10 تا 24 ساعت به دست گیرنده می‌رسد.

طبیعتا هزینه این نوع ارسال از باقی سرویس‌های شرکت ملی پست بیشتر است. محاسبه هزینه مرسوله از طریق شرکت ملی پست از طریق آدرس https://parcelprice.post.ir/ قابل مشاهده است.

تیپاکس مجموعه ارسال کالا

از مجموعه‌های دیگری که در زمینه فرستادن مرسوله به شهرستان و همچنین انتقال بسته‌های درون شهری فعالیت می‌کند، تیپاکس است.

کاربران از طریق سایت و اپلیکیشن این مجموعه می‌توانند برای فرستادن بسته خود اقدام کنند.

هزینه ارسال توسط تیپاکس باتوجه به مسافت، موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های بسته و بسته‌بندی محاسبه می‌شود.

این مجموعه با توجه به ارزش بسته، مرسوله را بیمه می‌کند.

چاپار مجموعه

از دیگر مجموعه‌های فعال در زمینه انتقال مرسوله می‌توان چاپار را نام برد. این شرکت با توجه به نیاز کاربران چند نوع سرویس ارسال کالا را تعبیه کرده‌است.

چاپار پلاس

این سرویس برای استفاده کسب‌وکارها از خدمات چاپار به راه افتاده‌است. شرکت‌های تهرانی می‌توانند با چاپار پلاس بسته خود را ارسال و دریافت کنند.

این مجموعه امکان بسته‌بندی و انبار کالا را نیز برای مشتراین خود مهیا کرده‌است.

چاپار اکسپرس

این مجموعه نام سرویس ارسال مرسوله به سهرستان خود را چاپار اکسپرس انتخاب کرده‌است. کاربر از طریق این سرویس می‌تواند به تمام شهرستان‌ها مرطوله ارسال کند.

خدمات بیمه‌ای و امکان پرداخت در محل از امکانات این سرویس است.

ارزانترین روش ارسال کالا به وسیله تپسی

در این نوشتار راه‌های مختلف ارسال کالای درون شهری و برون شهری را معرفی و مقایسه کردیم. تپسی به عنوان یک مجموعه دانش‌بنیان و فعال در زمینه ارائه خدمات مستقیم به کاربران، امکان استفاده سازمان‌های بزرگ ‌و کوچک از سرویس‌های خود را فراهم کرده‌است.

پنل سازمانی تپسی می‌تواند به عنوان میزبان با کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک فعالیت کند. فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از این سرویس می‌توانند ارزانترین روش ارسال کالا را در اختیار داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.