فعالسازی رمز دوم پویا بانک سپه
مشتریانی که گوشی هوشمند یا اینترنت بانک دارند
مشتریان بانک سپه میتوانند برای فعالسازی و استفاده از برنامه رمزساز سپه، پس از نصب نرمافزار از طریق سایت بانک به آدرس https://acc.ebanksepah.ir/mobile و به یکی از شعب این بانک مراجعه و پس از تأیید شماره همراه و تکمیل فرمهای مربوطه، شمارهی مشتری و شمارهی سریال رمزساز خود را دریافت کنند.
وبسایت بانک سپه
مشتریانی که گوشی هوشمند ندارند
شرکت خدمات انفورماتیک بانک مرکزی، به منظور تسهیل دسترسی مشتریان برای دریافت رمز دوم پویا سامانهی «هریم» که طبق دستورالعمل بانک مرکزی تهیه شده است را ارائه داده است. از طریق این سامانه، دریافت رمز دوم از طریق پیامک امکانپذیر است.
مشتریانی که قادر به فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف به صورت غیر حضوری نیستند
با مراجعه حضوری به شعب این بانک میتوانید از کمک های کارشناسان برای تکمیل فرآیند فعال سازی استفاده کنید.
شماره تماس : 66740001021
با عرض سلام
من کد فعالسازی برای برنامه رمز ساز گرفتم گوشیم مشکل پیدا کرد مجبور شدم ریست کنم برنامه را دوباره نصب کردم تو این موقعیت کرونا نمی خوام و نمیتونم به بانک بروم راهی وجود نداره که لتونم کد فعالسازی را دریافت کنم بدون مراجعه به بانک
با سلام
سلام
من حدود یکسال است که با موبایلم کارهای بانکی خودم را انجام میدادم تا اینکه رمز پویا امد و با موبایلم بیشتر از یک میلیون ریال تنمیتوانم برداشت کنم و باید به باجه بانک سپه مراجعه کنم که کمی برایم مشگل است و این روز ها از رفتن به بانک کمی مشگل دارم ایا از طریق اینتر نت کمکم کنید چون من sepahMB و SepahOTP را در گوشی دارم و دو کارت بانک سپه من هم جهت دریافت رمز پویا ثبت شده ولی نمیدانم اول از کدام یک باید شروع کنم و از هر راهی که فکر کردم رفتم نتیجه نداد
متشکر میشوم اگر بدون رفتن به شعبه خودم که در ملاصدرا شیراز شمالی است در این روز هایی که بخصوص من باید کمتر از خانه بیرون بروم حل کنید
سلام.با داشتن آپ عمرا سپه به شعبه مراجعه و مراحل فعال سازی را انجام دادم متاسفانه سیستم رمز پویای دریافتی ۸ رقمی را نمی شناسد و هنوز از مشتری رمز دوم طلب میکنه که با آن هم بالای یک میلیون عمل نمیکند . خلاصه کلام گرفتارمان کردید .
اصلارمزپویاخوب نیست فقط ماروگرفتارکردین چون بهیچوجه نمیتونم افزایش اعتبار بدم وهیچ راهی هم ارائه ندادین بخاطر همین نمیتونم کارکنم
با سلام به شعبه بانک ونک مراجعه کردم و پس از تکمیل فرم و دریافت نام کاربری، پسورد و شماره سریال و نصب اپلیکشن مربوطه متاسفانه بعد از ورود به سامانه و ورود اطلاعات هرچه منتظر می مانم پیامک روز پویا نمی آید متمنی است در مورد رفع این مشکل اقدام عاجل به عمل آید
تپسی
بسیار عالی…??
بابا نمیخواییم ما رمز پویا ولمون کنیم ای بابا حداقل جوری سیستمو طراحی کنید نیاز نباشه بزس تو شعبه لعنتیا همه کاراتون زوریه عجب گیری کردیما
خوب