در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

معرفی شغل پردرآمد با ماشین

این روزها بسیاری از افراد برای افزایش درآمد به دنبال شغل دوم هستند و شغل پردرآمد با ماشین از در دسترس‌ترین مشاغل به شمار می‌روند. اگر به دنبال شغل های دوم مربوط به ماشین هستید، می‌توانید راننده تاکسی شوید، خرید و فروش خودرو را به عنوان شغلی جانبی انجام بدهید و یا به ارائه خدمات مرتبط با ماشین بپردازید.

معمولا اولین گزینه به عنوان شغل دوم با ماشین که اتفاقا نیاز به پیش‌نیاز خاصی هم ندارد، جابه‌جایی مسافر است. راننده تاکسی اینترنتی، مسافرکشی به صورت خطی و گذری، راننده سرویس و تشریفات و هزاران عنوان دیگر وجود دارد که می‌توانید از رانندگی با ماشین از آن‌ درآمد کسب کنید.

اگر به فکر داشتن یک شغل پردرآمد با ماشین هستید، با ما همراه باشید، زیرا قصد داریم تا چندین شغل دوم مرتبط به ماشین را به شما معرفی کنیم و بایدها و نبایدهای موجود را در این زمینه با شما در میان بگذاریم.

5 شغل مرتبط با ماشین که جالب است بدانید

مشاغل مرتبط با ماشین زیاد هستند و ما تنها با چند مورد از آن‌ها آشنا هستیم. به هر حال افزایش تعداد ماشین و در تیجه آن احتیاج به خدمات مرتبط با آن، باعث به وجود آمدن مشاغل زیادی در این زمینه مثل خدمات بیمه خودرو، رینگ و لاستیک فروشی، بکسل ماشین، مراکز کرایه خودرو و بسیاری از مشاغل دیگر شده است.

در ادامه پنج مورد از مشاغل مرتبط با ماشین را که اتفاقا درآمد بسیار بالایی هم دارند را به شما معرفی می‌کنیم:

مسافرکشی با تاکسی اینترنتی

شاید باورتان نشود اما امروزه و با توجه به شلوغی خیابان‌ها و نیاز مردم به سفر به نقاط مختلف شهر، درآمد تاکسی آنلاین نسبت به برخی از مشاغل دیگر بسیار زیاد است. تاکسی‌های اینترنتی این امکان را برای همه به وجود آورده‌اند که از هر نقطه شهر به هر جایی با صرف کمترین زمان ممکن و در رفاه و ایمنی کامل سفر کنند.

مهم‌ترین مزیت این کار این است که درآمد نسبتا خوبی دارد و می‌توانید آن را به عنوان شغل دوم و در ساعات آزاد خود انجام دهید. از این رو با داشتن یک برنامه مشخص می‌توان در طول روز، درآمد خوبی با رانندگی و از طریق ماشین کسب کرد.

نمایندگی تعمیرات خودرو

تعمیرگاه ها و نمایندگی‌های تعمیر ماشین یکی از دیگر مشاغل مرتبط با خودرو هستند که اتفاقا درآمد بالایی هم دارند. شما لازم دارید تا با گرفتن نمایندگی مجاز خودروسازهای داخلی و خارجی، مشتریان زیادی را جذب کنید.

البته برای این کار نه تنها نیاز به تخصصی بالا دارد بلکه نیار است از حضور افراد متخصص و کاربلد همچون مکانیک‌های خبره استفاده شود.

تیونینگ خودرو

یکی از مشاغل مرتبط با ماشین که امکان دارد نام آن را نشنیده باشید، تیونینگ خودرو است. کسانی که مشغول به این کار هستند با توجه به خواست مشتری، ماشین را سفارشی طراحی و تنظیم کرده و البته دستمزد خوبی هم بابت آن دریافت می‌کنند.

آموزشگاه رانندگی

برای تاسیس یک آموزشگاه رانندگی نیاز به یک فضای اداری- آموزشی، مجوز و آموزش‌های لازم دارید تا رانندگانی قانون‌مدار پرورش دهید. اگر بودجه مناسبی دارید، می‌توانید برای آموزشگاه ماشین تهیه کنید در غیر این‌صورت، بیشتر مدرسان رانندگی خودشان ماشین دارند.

خدمات بالانس خودرو

تنظیم و خدمات بالانس خودرو از دیگر مشاغل مربوط به ماشین است که هم اهمیت زیادی دارد و هم درآمدش خوب است. هر ماشینی برای حفظ امنیت سرنشینانش نیاز به بالانس دارد و همین متضمن تعداد بالای درخواست کنندگان این نوع از خدمات ماشین است.

شغل های مرتبط با رانندگی چیست؟

رانندگی خود شغلی مرتبط با ماشین است اما با این حال شاخه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد. رانندگی تاکسی خطی، رانندگی تاکسی آنلاین، راننده سرویس مدارس و ادارات دولتی، راننده شخصی، رانندگی اتوبوس و مینی‌بوس، راننده ماشین‌های تفریحی و باری و بسیاری از عناوین دیگر از جمله مشاغل مرتبط با رانندگی هستند.

چگونه با ماشین پول بیشتری دربیاوریم؟

یکی از حقایقی که خیلی‌ها از آن مطلع نیستند این است که خیلی راحت می‌توان با ماشین و مشاغل مرتبط با آن درآمد کسب کرد. کافیست که کمی دایره اطلاعاتتان را افزایش دهید و افق دیدتان را کمی باز کنید.

برای کسب درآمد با ماشین آن هم در سطح بالا می‌توانید به مشاغلی مثل راننده خصوصی، اجاره دادن ماشین (مخصوصا اگر ماشین مدل بالایی دارید) و خدمات تاکسی آنلاین روی بیاورید و خیلی راحت از وسیله زیرپایتان درآمد کسب کنید.

5 شغل پردرآمد با ماشین را بشناسید!

تا به این جای مطلب این را دیگر به خوبی متوجه شده‌اید که برای کار با ماشین، پیشنهادهای مختلف و بسیاری وجود دارد. اما از میان آن‌ها، پنج عنوان شغلی وجود دارد که هم ساده هستند و هم درآمد بالایی دارند:

راننده تاکسی اینترنتی

اگر طبق یک برنامه منظم زمانی مسافران را در نقاط مختلف شهر جابجا کنید، می‌توانید درآمد خوبی از تاکسی اینترنتی مثل تپسی کسب کنید.

راننده باری

رانندگان ماشین‌های باری همچون وانت و نیسان در طول روز درآمد نسبتا خوبی کسب می‌کنند. با این که این رانندگان به جابجایی مسافر مشغول نیستند و به مراتب شغلی سنگین‌تر از رانندگان تاکسی اینترنتی و خطی دارند اما به همان میزان نیز درآمدی بالاتر کسب می‌کنند.

راننده ماشین های مسابقه

در میان تمامی مشاغلی که مرتبط با ماشین هستند و ما به شما معرفی کردیم، رانندگی با ماشین‌های مسابقه بیشتر شبیه به یک ورزش تفریحی است. این در صورتی‌ست که این رانندگان دارای اسپانسر هستند و به این صورت درآمد کسب می‌کنند.

مربی رانندگی

همه ما برای گرفتن گواهینامه موظفیم که توسط مربی تایید شده توسط راهنمایی و رانندگی آموزش ببینیم. با این که در بیشتر اوقات این مهارت‌آموز است که مشغول راندن ماشین است اما مربی رانندگی نیز یکی از این مشاغل محسوب می‌شود.

رانندگان سیستم حمل و نقل لجستیک

رانندگان مشغول در سیستم حمل و نقل لجستیک همانند رانندگان تاکسی آنلاین تنها برای یک سیستم خاص مثل شرکت‌ها یا فروشگاه‌های خاص کار می‌کنند یا با استفاده از سرویس حمل و نقل آنلاین، به جابجایی وسیله مشغول هستند. معمولا ماشینی همچون پراید وانت یکی از خودروهای محبوب رانندگان لجستیک است.

ساده ترین شغل مربوط به خودرو چیست؟

ساده‎ ترین شغلی که در زمینه کار با ماشین وجود دارد، رانندگی تاکسی است. برای این کار تنها لازم است که یک ماشین استاندارد و سالم داشته باشید و مهارت‌های مرتبط با رانندگی را بدانید. اگر هم که مسیرهای مختلف و میانبرها را بلد باشید که کاری راحت در پیش دارید، هرچند که مسیریاب‌های آنلاین این دغدغه را هم حل کرده است.

کسب درآمد با ماشین شخصی چه شرایطی دارد؟

برای کسب درآمد با ماشین شخصی باید گواهینامه، مهارت مسیریابی و برقراری ارتباط استاندارد داشته باشید. می‌توانید به صورت آزاد از ماشین خود کسب درآمد کنید اما عضویت در تاکسی اینترنتی همچون تپسی با استفاده از صفحه ثبت نام رانندگان تپسی، مزایای بسیار بیشتری برایتان دارد.

مشاغل زیادی در زمینه با ماشین وجود دارد، انتخاب کنید!

همانطور که مطالعه کردید، مشاغل مربوط به خودرو زیاد و متنوع هستند. بعضی از آن‌ها نیاز به مهارتی خاص‌تر از آن‌چه دارید، ندارند و برای برخی دیگر لازم است که مهارت‌هایی بیشتر دیگر داشته باشید.

در انتها از شما می‌خواهیم تا در انتهای این مطلب اگر شغل دیگری مرتبط با ماشین می‌شناسید که ما از آن نام نبردیم را به ما و دیگر خوانندگان معرفی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.