در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

قوانین و مقررات سرویس مدرسه تپسی برای والدین

سرویس مدرسه،‌ جدیدترین خدمت تپسی است که از مهر امسال (۱۴۰۲) فعالیت خود را شروع می‌کند. همان‌گونه که تلاش مسئولانه سفیران برای مراقبت از دانش‌آموزان و ایمنی آنها در حین سفر اهمیت دارد، همکاری والدین و رعایت قوانین از سوی آن‌ها هم برای ارائه بهترین خدمات، حائز اهمیت است. بنابراین از شما می‌خواهیم نکات زیر را به خاطر بسپارید و آن‌ها را رعایت کنید.

نکات مهم قبل از شروع سفرهای سرویس مدرسه تپسی

  • برای حضور به موقع و منظم در محل سوار شدن فرزندتان، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسبی داشته باشید.
  • از فرزندتان بخواهید در ساعت مقرر برای سوار شدن به سرویس و بازگشت به منزل، جلوی درب مدرسه حضور داشته باشد.
  • پس از دریافت مشخصات سفیر، با او در تماس باشید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

نکات مهم سوار شدن و پیاده شدن دانش‌آموزان در سرویس مدرسه تپسی

  • لطفا در نخستین روز استفاده از سرویس، برای دیدار با سفیر و معرفی او و فرزندتان به یکدیگر، صبح شخصا فرزند خود را به سفیر تحویل دهید و ظهر نیز هنگام تعطیلی مدرسه شخصا برای تحویل فرزندتان به سفیر جلوی درب مدرسه حضور داشته باشید.
  • دانش‌آموزان یک سرویس با توجه به برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام شده، باید به‌موقع به مدرسه برسند. بنابراین توجه داشته باشید که فرزندتان حتما در زمان مقرر برای سوار شدن در محل حضور داشته باشد تا این زمان‌بندی به هم نخورد.
  • در صورت عدم حضور دانش‌آموز در مبدا (خانه) سفیر می‌تواند پس از 5 دقیقه، محل را ترک کند و به مسیر خود ادامه دهد.
  • همه دانش‌آموزان باید در صندلی عقب خودرو مستقر شوند. دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستانی که مایل به نشستن در صندلی جلو هستند، باید کمربند ایمنی را ببندند.
  • لطفا مطمئن شوید که هنگام بازگشت دانش‌آموز از مدرسه، یکی از والدین یا یک فرد مورد اعتماد برای تحویل گرفتن او در مقصد حضور داشته باشد.
  • در صورت عدم حضور سفیر، حتما پشتیبانی اختصاصی سرویس مدرسه تپسی به شماره 41630530-021 را در جریان قرار دهید تا در اسرع وقت این مشکل پیگیری شود.

نکات مهم در حین سفرهای سرویس مدرسه تپسی

  • لطفا در زمان حضور فرزندتان در سرویس مدرسه تپسی، در دسترس باشید و به تماس‌هایتان پاسخ دهید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی اختصاصی سرویس مدرسه تپسی به شماره 41630530-021 تماس بگیرید.
  • شما می‌توانید از طریق بخش «سرویس مدرسه» در اپلیکیشن تپسی، سرویس مدرسه فرزندتان را روی نقشه و به صورت آنلاین و لحظه‌ای دنبال کنید.

نکات مهم تعامل با سفیر سرویس مدرسه تپسی

  • حتما اطلاعات تماس سفیر را داشته باشید.
  • در صورت عدم امکان حضور در یک روز و درخواست لغو سرویس، یک روز قبل با سفیر تماس بگیرید و پشتیبانی اختصاصی سرویس مدرسه تپسی را هم از طریق تماس با شماره 41630530-021 در جریان قرار دهید. توجه داشته باشید که پس از لغو، امکان انصراف از لغو و درخواست مجدد وجود ندارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.