در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

قوانین و مقررات سرویس مدرسه تپسی برای سفیران

سرویس مدرسه،‌ جدیدترین خدمت تپسی است که از مهر امسال (1402) فعالیت خود را شروع می‌کند. همان‌گونه که رعایت قوانین و مقررات سرویس مدرسه تپسی از طرف والدین اهمیت دارد، تلاش مسئولانه سفیران برای مراقبت از دانش‌آموزان و ایمنی آنها در حین ارائه این خدمت هم حائز اهمیت است؛ بنابراین از شما می‌خواهیم نکات زیر را به خاطر بسپارید و آن‌ها را برای ارائه بهترین سرویس، رعایت کنید.

نکات مهم قبل از شروع سفرهای سرویس مدرسه تپسی

  • با توجه به بار ترافیکی غیر قابل پیش‌بینی در روزهای ابتدایی مهرماه، برای حضور به موقع و منظم در محل سوار و پیاده شدن دانش آموزان برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسبی داشته باشید.
  • یک روز قبل از شروع سرویس حتما با والدین دانش‌آموز تماس بگیرید و خودتان را معرفی کنید و هماهنگی لازم را با ایشان انجام دهید.
  • از سلامت خودرو و عملکرد آن اطمینان کامل حاصل کنید.
  • از زمان شروع به کار و در تمام مدت، اپلیکیشن خود را باز نگه دارید و موارد خواسته شده اعم از زدن دکمه شروع به کار، رسیدن به مبدا و… را انجام دهید.

نکات مهم پیاده و سوار کردن دانش‌آموزان در سرویس مدرسه تپسی

  • دقیقا بر اساس برنامه‌ای که در نرم‌افزار به شما داده شده است، عمل کنید و سوار و پیاده کردن دانش‌آموزان را طبق همین برنامه و به همان ترتیب مشخص‌شده در نرم‌افزار انجام دهید.
  • با توجه به لزوم حضور دانش‌آموزان در ساعت تعیین شده در مدرسه، حتما در زمان مناسب برای سوار کردن دانش‌آموز در محل حضور داشته باشید.
  • در صورت عدم حضور دانش‌آموز در مبدا، پیش از ترک محل با والدین او تماس بگیرید.
  • هنگام سوار کردن دانش‌آموزان و پیش از حرکت، از سوار شدن دانش‌آموز و بسته شدن درب خودرو اطمینان حاصل کنید.
  •  پس از سوار شدن دانش آموزان (به‌ویژه دانش‌آموزان دبستانی) قفل کودک خودرو را فعال کنید.
  • هنگام ترک خودرو برای تحویل دانش‌آموزان به مدرسه، در صورت حضور دانش‌آموزان دیگر در خودرو، از خاموش بودن خودرو و بسته بودن درب‌ها مطمئن شوید.
  • هنگام پیاده کردن دانش‌آموزان مقابل درب مدرسه، حتما از ورود آنها به مدرسه مطمئن شوید.
  • دانش‌آموزان دبستانی، باید حتما به صورت حضوری و توسط شما به مدرسه تحویل داده شوند.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در پذیرش دانش‌آموز توسط مدرسه، با والدین دانش‌آموز تماس بگیرید.
  • هنگام پیاده کردن دانش‌آموزان مقابل درب منزل، حتما از ورود آنها به منزل مطمئن شوید.

نکات مهم در حین سفرهای سرویس مدرسه تپسی

  • توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، داشتن سرعت مطمئن و خودداری از رانندگی خطرناک از الزامات سفرهای تپسی است.
  • همه دانش‌آموزان باید در صندلی عقب خودرو مستقر شوند. در صورتی که دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان، مایل به نشستن در صندلی جلو بودند، لازم است که حتما کمربند ایمنی را ببندند.
  • از استعمال دخانیات در حین سفر و در زمان حضور دانش‌آموزان در خودرو، اکیدا خودداری کنید.
  • از پرسیدن سوال‌های شخصی و نامرتبط از دانش‌آموزان اکیدا خودداری کنید.
  • در صورت بروز هرگونه حادثه در حین سفر، ابتدا با والدین دانش‌آموز و سپس با خط مستقیم مرکز تماس تپسی به شماره 41630530-021 تماس بگیرید.
  • حتما به زمان‌بندی نمایش داده شده در اپلیکیشن پایبند باشید و در صورت تاخیر دانش آموز علاوه بر تماس با والدین او، تا 3 دقیقه پس از زمان مشخص‌شده در اپلیکیشن، منتظر بمانید. 
  • در طول سفر، موسیقی نامناسب پخش نکنید و از صحبت با موبایل خود بپرهیزید.
  • آراسته و خوش برخورد باشید و با دانش آموزان با صبر و متانت رفتار کنید.

نکات مهم تعامل با والدین دانش‌آموزان در سرویس مدرسه تپسی

  • حتما اطلاعات تماس والدین را همراهتان داشته باشید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در سوار و پیاده شدن دانش‌آموز یا در حین سفر، با والدین در ارتباط باشید.
  • در صورت عدم امکان حضور در یک روز و درخواست لغو سفر، یک روز قبل با والدین تماس بگیرید و پشتیبانی اختصاصی سرویس مدرسه تپسی را هم از طریق تماس با شماره 41630530-021 در جریان قرار دهید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.