در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

راهنمای انجام سفر رزرو برای سفیران

قابلیت جدید رزرو سفر این امکان را به مسافر می‌دهد که با تعیین زمان حرکت خود، درخواست سفر آینده‌اش را ثبت می‌کنند. درخواست سفر رزرو پیش از زمان حرکت تعیین شده برای سفیران ارسال می‌شود.

نحوه انجام:

pre booking

prebooking

prebooking

درآمد بالاتر در سفرهای رزرو شده:

در هر سفر رزرو شما تا شروع سفر بین 15 تا 30 دقیقه منتظر می‌مانید. هزینه توقف شما معادل 6 هزارتومان در قیمت تمامی سفرهای رزرومحاسبه شده است.

همچنین با توجه به اینکه امکان رزرو سفر، یک سرویس ویژه برای مسافران است درآمد شما در سفرهای رزرو بالاتر می‌رود.

هزینه توقف در صورت لغو سفر از سوی مسافر

اگر بعد از رسیدن به مبدا، مسافر سفر رزرو شده را لغو کند در لحظه هزینه توقف شما به اعتبارتان واریز می‌شود.
اگر مسافر در مبدا حاضر نشود شما با لغو سفر با گزینه “مسافر در محل حاضر نشد” هزینه توقف خود را به طور کامل دریافت می‌کنید. برای استفاده از این گزینه لازم است حتما در مبدا حضور داشته و تا 5 دقیقه بعد از زمان حرکت مشخص شده در برنامه، منتظر مسافر مانده باشید.

قوانین انجام سفر رزرو

1. راس ساعت در مبدا:
حضور شما دقیقا راس ساعت مشخص در برنامه در مبدا مسافر الزامی است.
2. جریمه لغو سفر از سوی سفیر:
با توجه به اینکه هدف از رزرو سفر داشتن سفری به موقع و بدون تاخیر است، اگر سفر رزرو خودتان را لغو کنید به شرح زیر مشمول پرداخت جریمه می‌شوید:
30 تا 20 دقیقه تا زمان حرکت: 5 هزارتومان
کمتر از 20 دقیقه تا زمان حرکت: 10 هزار تومان
کمتر از 10 دقیقه تا زمان حرکت: 15 هزارتومان
3. دیر رسیدن به مبدا مسافر:
اگر در زمان مشخص شده در مبدا مسافر حاضر نباشید، مشمول پرداخت جریمه 15 هزارتومانی خواهید شد.
پس بهتر است برای اطمینان کمی زودتر در مبدا مسافر حاضر شوید و تا شروع زمان سفر منتظر بمانید.

جزییات درآمد

در رسید سفر خود می‌توانید جزییات درآمدی خودتان را ببینید. مبلغ سفرهای رزرو شده شامل 1000 تومان هزینه انجام خدمات رزرو سفرمی‌شود و متعلق به تپ‌سی است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

94 نظرات
  1. مجید احمدی می گوید

    با سلام
    ما از سفرهای رزرو چطوری مطلعدمیشیم. یعنی من سفیر چطوری متوجهدمیشم که سفر رزرو از طرف مسافر درخواست شده؟؟

  2. Ali می گوید

    سلام خسته نباشیدخیلی خوبه دستتون درد نکنه فقط خواهشن قیمتها پایینه اونم درست بشه دیگه عالیتر میشه….

  3. Ali می گوید

    سلام خسته نباشید خیلی عالیه

  4. Ali می گوید

    سلام خسته نباشید همه را خوندم خیلی علیه.؟

  5. مهدی وکیلی می گوید

    باتشکر ازشما همکاران عزیز و گرامی که همیشه باعث پیشرفت وایده پردازی مناسب جهت بهبود کار از تمام همت خود استفاده میکنید تا به نتیجه دلخواهتان نایل آید!!!باتشکر

  6. علی عابدینی می گوید

    سلام
    اره دید کلی، طرح خوبی ست،منتهی ضعف دارد….
    هیچ عقل سلیمی قبول نمیکند که بخاطر ۶۰۰۰ تومان اضافه درآمد، اولا زودتر از زمان به مبدا برسیم … ثانیا ۱۵ تا ۳۰ دقیقه دیرکرد مسافر را هم بپذیریم…. این یعنی زیاااااان…. جناب کارشناسان محترم…. قرارداد بایستی برای سه طرف معامله سودمند باشد … سفیر و مسافر و شرکت تپسی، ولی ظاهراً ریسک برای سفیر بخاطر ۳۰ دقیقه معطلی بسیار ناعادلانه می‌باشد.
    لطفاً کارشناس مربوطه بیشتر بررسی فرمایید

  7. عبدالرضامهرابی پور می گوید

    باسلام اگه امکان رزو سفربرای سایر استانها محیا بشه بسیارعالی میشه مثل تاکسی ماکسیم.باتشکر

  8. علی علیزاده می گوید

    سلام
    من گزینه رزرو رو تو نرم افزارم ندیدم و اطلاع رسانی کافی و باید بنظرم انجام نشده و تو صفحه سفیران اتفاقی برخوردم به استوری گزشته.این گزینه رزرو خیلی خیلی کارامد و مورد استفاده بالایی داره ولی مردم خبر ندارن من توی همین چندلحظه داشتم نظرم رو تایپ میکردم از اطرافیانم پرسیدم که همه اونها نرم افزار تبسی و دارن و با تبسی سفرهای زیادی انجام میدن ولی اظهار بی اطلاعی و بی خبری کردن و جالب که دوست داشتن بدونن که چطور میشه استفاده کرد
    اگر در موردش اطلاع رسانی بیشتر و تبلیغات موثر و لازمه انجام بشه در مقطع های مختلف،
    تعداد کسانی که روزانه از گزینه رزرو استفاده میکنندبیشتر و حتی کسانی که به تبسی ملحق میشن بعنوان
    بنده ۵سال در موسسه مالی اعتباری ارمان(وحدت) و ۲ سال در هواپیمایی اترک که از زیرمجموعه های وحدت هست ثابقه فعالیت در واحد تبلیغات دارم و ازینکه برای رزرو میگم خدمتتون کاملا میدونم که ب راحتی و سهولت بدون صرف هزینه‌های هنگفت وبالا انجام شدنی است.
    اگر مایل بودید میتونم در موردش بهتون مشاوره بدم و اگر اجازه بدید اظهار نظر،و هزینه ای هم مطرح نیست و درخواست ندارم، فقط صادقانه بدنبال رزومه موفق و عالی در یک شرکت معتبر و درجه یک هستم
    هم سفیر هم مسافر و هم شرکت تبسی به دنبال صرف وقت کمتر و درامد بالاتر و هزینه های مالی کمتر بنفع خودشون هستن
    این طور مشورت‌ها و بروز شدن و تبلیغات موثر به این مسئله کمک بسیار بالایی میکنه
    رضایت هر سه ظلع این درامد زایی لازمه موفقیت تیم تبسیه

  9. مهدی می گوید

    اگر مسافر راس ساعت ۱۰:۰۰ قصد سفر رفتن کند بعد راننده های مختلفی سفرش را قبول نکرده باشند و راننده جدیدی از راه میرسد که ساعت حدود ۹:۴۵ دقیقه میباشد سفر را قبول میکند بعد که متوجه میشود اشتباها سفر را قبول کرده و یا از ان سفر منصرف میشود و یا مشکلاتی نظیر نقص فنی خودرو و … مجبور به لغو سفر کند در صورتی که حدود ۱۵ دقیقه قبل از انجام سفر هست لغو کند شامل جریمه میشود سیاست ها و روش های این تاکسی ها همه طبق معمول فقط به ضرر راننده است من نمیدانم که یک راننده با سرمایه ۶۰۰۰۰۰۰۰ میلیون به بالاتر خود یعنی ماشینش که میاره تو این کار باید همه چیزها به ضررش باشه اگر راننده دیگه نیاد تو این شغل مسافر چطوری میخواد جابجا بشه تا درامد زایی بشه برای تپسی که شما تمام حواستون فقط به مسافره اصلا به این فکر کردید که اگر راننده با ماشینش نباشه درامدی هم کسب نمیکنید مثل العان که مسافرها از کمبود راننده و ماشین بسیار رنج میبرند بعد شما میاید حرف مسافر را قبول میکنید و راننده را مقصر میدونید و همه روشهاتونم به ضرر راننده هست

  10. علی می گوید

    خیلی خیلی بسیار بد،زشت