در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

راهنمای واریز درآمد رانندگان تپسی به حساب بانکی

برای اطلاع از روش های واریز درآمد رانندگان تپسی به حساب بانکی با ما همراه باشید. در این مقاله به بررسی روش ها، مراحل انجام واریز و بانک های مورد قرارداد مانند سامان، ملی، پاسارگاد، صادرات، ملت و تجارت می پردازیم.

روش های انتقال اعتبار تپسی به حساب بانکی

شما می‌توانید درآمد خود در تپسی را به دو صورت تسویه کنید:

  • تسویه روزانه : اعتبار شما روز بعد به حسابتان واریز می‌شود.
  • تسویه در لحظه: هر زمان که مایل باشید، با فشردن گزینه «تسویه آنی» اعتبار شما به حسابتان واریز خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر بر دکمه زیر بزنید.



برای واریز اعتبار به حسابتان، لازم است شماره شبای خود را در نرم‌افزار وارد کنید.

  • ابتدا از صفحه اصلی وارد صفحه درآمد شوید. 
صفحه اصلی اپلیکیشن ، نرم افزار سفیران رانندگان تپسی
  • در صفحه درآمد بر گزینه تنظیمات تسویه بزنید.

گزینه زیر را انتخاب کنید، توجه داشته باشید، برای استفاده از امکان تسویه در لحظه، شماره شبای شما می‌بایست مربوط به یکی از 6 بانک‌ سامان، ملی، پاسارگاد، صادرات، ملت و تجارت باشد.

با ورود به صفحه زیر، اطلاعات شخصی و شماره شبای خود را وارد کنید. شماره شبا 24 رقم است و می‌توانید آن را از طریق خودپرداز، سایت بانک و یا مراجعه حضوری به شعب بانک صادرکننده کارت خود، دریافت کنید.

بعد از تائید شماره شبای خود، می‌توانید شیوه تسویه اعتبار را انتخاب کنید.

تسویه درلحظه تسویه آنی تپسی

🔶تسویه روزانه در روزهای تعطیل، تنها برای سفیرانی که شماره شبای ثبت شده در نرم افزارشان جزء 6 بانک ذکر شده باشد، انجام خواهد شد.

🔶در تسویه در لحظه هر زمان که مایل باشید، با لمس دکمه “تسویه آنی” مبلغ موجود در اعتبار شما، به حسابتان واریز خواهد شد.

در صورتی که نیاز به ویرایش شماره شبای خود دارید، در صفحه‌ی تنظیمات تسویه اعتبار، از طریق گزینه «ویرایش» می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

ویرایش اطلاعات حساب و ویرایش شماره شبای رانندگان تپسی در  نرم افزار سفیران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

40 نظرات
  1. فرشاد می گوید

    سلام و درود بر شما من دو سه روزی میشه ثبت نام کردم شماره شبا رو هم در سیستم زدم تسویه هم آنی در لحظه هست و راضی هستم دکمه رو که میزنم در جا میشینه به حسابم بانک سامان هستش …ممنون از تیم مالی و پشتیبانی محترم تپسی…🌹❤️🌹

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه عزیز، باعث افتخار هست که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم.

  2. مونا می گوید

    سلام لطفا با بانک سپه قراردادببندید

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی ، سلام
      از طریق بانک ثبت امکان تسویه بصورت روزانه فراهم هستش.

  3. احسان می گوید

    تپسی رو باز کردم تمام اطلاعاتم پاک شده و هر کاری میکنم بر نمیگرده و میگه ثبت نام و وقتی رو دکمه ثبت نام میزنم میگه کدملی تکراری

  4. شاهین می گوید

    سلام بانک سپه خیلی خوبه لطفن طرف قرارداد باهاش بشید که رانندگان هم کمتر اذیت بشن..الان کارت من ملته پول بحساب بیاد اعلام نمیکنه ولی از حساب کم بشه اعلام میشه ..خواهشن سپه رو اضافه کنید لطفا..

  5. علیرضا سیفی می گوید

    آخرین سفر من مورخه یوم جاری بامداد دواردهم آذرماه پول به حسابم واریز نشد درصورتی که مسافر میگه آنلاین واریز کردم

  6. حسین شیلدار می گوید

    سلام بسیار عالی متشکرم
    در منطقه کاری من اکثرا آنتن موبایل ضعیف میباشد

  7. بهزاد می گوید

    باسلام و خسته نباشید .چرا با بانکهای دیگه مثل کشاورزی قرارداد نمیبندید درصورتیکه بانک کشاورزی به هیچ عنوان پول رو تو حسابش نگه نمیداره بلافاصله میزنه بحساب مشتریش ولی اکثر بانکها تا ۲۴ الی ۷۲ ساعت باید پول بمونه تو حسابشون بعد واریز میکنن بحساب مشتری …..باسپاس

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، ممنونیم از پیشنهادتون و حتما موردی که فرمودین را اعلام میکنیم.