در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

درآمد بیشتر با سفر مزایده‌ای تپسی

افزایش درآمد، دغدغه بزرگی برای سفیران است؛ برای همین در مطلب راهکارهای افزایش درآمد در تپسی روش‌هایی را برای داشتن درآمد بیشتر در تپسی ارائه دادیم. حالا می‌خواهیم سرویس سفر مزایده‌ای تپسی را به عنوان یکی از همین راهکارها معرفی کنیم؛ سرویسی که به تازگی در برنامه سفیران تپسی در دسترس شماست و شانس افزایش درآمد رو به شما می‌دهد.

سفر مزایده‌ای چیست؟

سفرهای مزایده‌ای سفرهای کلاسیکی هستند که قیمت آن‌ها در چند مرحله و هر ده ثانیه یک بار، نسبت به نرخ اولیه افزایش می‌یابد تا یکی از سفیران، درخواست سفر را قبول کند. در این سفرها، مازاد قیمت اولیه سفر، تحت عنوان هزینه مزایده، توسط تپسی به اعتبار شما افزوده می‌شود.

سفرهای مزایده‌ای تپسی

چگونه می‌توان سفر مزایده‌ای را قبول کرد؟

سفرهای مزایده‌ای با علامت ساعت شنی مشخص می‌شوند و قیمت اولیه آن‌ها نیز به نمایش درمی‌آید.

قیمت این سفرها در چند مرحله بالا می‌رود و شما و سفیران دیگر فرصت دارید تا با مشاهده بهترین قیمت از نظر خودتان قبول سفر را بزنید و سفر را با آن قیمت انجام دهید. در هر لحظه از مزایده، با قبول سفر، زودتر از سایر سفیران، شما درآمد بیشتری نسبت به سفرهای عادی کسب خواهید کرد.

با رسیدن قیمت به بالاترین حد، این موضوع به شما اعلام می‌شود و در صورتی که برای انجام سفر اقدام نکنید، از مزایده خارج می‌شوید و درخواست‌های دیگری مانند قبل برای شما ارسال می‌شوند.

به عنوان مثال قیمت اولیه سفر پس از 10 ثانیه افزایش می‌یابد و اگر هیچ سفیری قیمت را قبول نکند، در مرحله دوم افزایش قیمت باز هم اعمال می‌شود و قیمت سفر بالاتر می‌رود. در صورتی که باز هم هیچ سفیری سفر را قبول نکند، یک بار دیگر قیمت سفر، افزایش می‌یابد و به عنوان بالاترین قیمت به شما نشان داده می‌شود. در هر یک از این مراحل، به محض اینکه هر یک از سفیران، سفر را قبول کنند، می‌توانند آن را انجام دهند و مزایده به پایان می‌رسد.

وضعیت پرداخت هزینه سفر مزایده‌ای چگونه است؟

هزینه سفرهای مزایده‌ای شامل قیمت نمایش داده شده به مسافر و هزینه مزایده است. قیمت مسافر توسط خود او و هزینه مزایده توسط تپسی پرداخت می‌شود. هزینه این گونه سفرها، در قسمت رسید سفر به صورت قیمت مسافر و درآمد مازاد قابل مشاهده است.

کدام سفیران می‌توانند سفر مزایده‌ای انجام دهند؟

هیچ تفاوتی بین سفیران تپسی برای نمایش سفرهای مزایده‌ای وجود ندارد و همه چیز بستگی به فاصله مسافر از سفیران دارد.

درآمدتان را با سفرهای مزایده‌ای افزایش دهید

سفرهای مزایده‌ای تپسی، این امکان را به سفیران می‌دهند تا سفرها را با قیمت بهتری انجام دهند و با قبول این سفرها درآمد بیشتری داشته باشند. اگر نظری در مورد این سفرها دارید، آن را با ما درمیان بگذارید و سوالات خود را در باره سفرهای مزایده‌ای بپرسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. محمد می گوید

    سلام ،لطف کنید این قانون را در شهرستان ها هم اعمال کنید.با تشکر

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی ، سلام
      ممنونیم از پیشنهادتون و موردی که فرمودین را منتقل خواهیم کرد.

  2. رضا تقی دوست می گوید

    همه دوست دارن به درآمد بالا برسن ایشالا موفق باشیم همگی

  3. علی می گوید

    سوال: هدف از این کار چی بوده وقتی که مبلغ اضافی بواسطه مزایده، توسط تپ سی پرداخت می شود و نه مسافر؟